Oorspronkelijk geplaatst door buick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk BerichtenIk zal binnenkort een op de ouderwetse landkaart van Belgie opzoeken waar het precies was. Ik ben er toen met Hans V. 1 keer geweest toen ik op weg was naar Chatillon
dus liever voorzichtig doorgeven via pm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenwe zijn op dit forum niet zo happig op prijsgeven van locatie's ivm overlast voor de eigenaar en nog erger RUIMING
dus liever voorzichtig doorgeven via pm
Hennie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtendeze sloop ken ik niet
lijkt mij wel intressant
iemand anders hier geweest mischien??
weten ( D.D.) zou ik wel eens gaan zien voor er zeker van te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtendat gaat over dit boek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
203 maar niet die van Caligula
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenOp " chasseur d'épaves"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenwow das ook een vroege pic rond 83 denk ik
identiek aan mijn 1951 Special.
Ik heb de hele stuurkolom en stuurinrichting er vanaf gehaald, de radiateur met frame, de oliefilter met leidingen, de ruitenwissermotor, RVS strippen van rond het raam en ik geloof ook de achterremmen en nog divers ander klein spul
Was een mooie donor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenna een gezellige middag/avond foto's te hebben bekeken met realsteel
hier een paar foto's van zijn hand
de tweede sleutelgat kaptein op het boerderijveld
op speciaal verzoek de badkuip ford in het bos voor robtill
en voor tautomatic een ford p7b
Harry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk BerichtenVan deze 1953 Special heb ik de meeste onderdelen afgehaald want hij is technisch
identiek aan mijn 1951 Special.
Ik heb de hele stuurkolom en stuurinrichting er vanaf gehaald, de radiateur met frame, de oliefilter met leidingen, de ruitenwissermotor, RVS strippen van rond het raam en ik geloof ook de achterremmen en nog divers ander klein spul
Was een mooie donor
en heel veel spul van de 54 duwbuick in het middenpad
Comment
-
@ Taunomatic : De Taunus P7B is een 20M XL met een kenteken uit augustus 1970.
Hij staat ergens hier in midden nederland bij een grotendeels verlaten hoeve , is zover ik heb begrepen van de buurman niet te koop
@ VW Kever : De foto van de P3 Badkuip heb ik gemaakt in Oktober 2009 , en ja ik heb de achterkant ook op de foto (Die is gemaakt begin Februari 2010) . Ik zal binnenkort de Tovenarie Vragen of hij nog wat plaatsen wil voor ons
Comment
-
Zo nu nog even voor Lord of the Scoot de Wagens op de twee laatste fotos noemen .
1 - Van links naar rechts : Ford 2 deurs 1950 - Peugeot 203 berline - Ford 4 deurs 1950 en een Ford 4 deurs uit 1949.
Foto 2 - Mercury Monterey 1954 - Ford 2 deurs uit 1950 en de 203 berline .
De tweedeurs Ford en de peugeot 203 komen op beide fotos voor.
Van de Amerikaanse Fords uit 1949 en 1950 weet ik helaas niet of het gaat om Deluxe of Custom uitvoeringen
Comment
-
@ Lord : Ik blijf onder de indruk , Het geeft je weer een beetje het gevoel of je er zelf weer loopt .
Tis dat ik nu met eigen ogen heb gezien dat alles weg is anders zou ik het nog niet geloven dat het weg is. ( Zucht,..... wat mis ik die plek )
Maar op uw twee fotos zijn de volgende autos te zien :
Foto 1 - Links een Ford Mainline uit 1952 (goedkoopste model zonder sierlijsten) en rechts een Mercury Custom of Monterey ook uit 1952
Foto 2 - Renault Fregate Caravelle (heeft niets te maken met het latere Caravelle sportwagentje) herkenbaar aan de horizontale balken in de grill
Op de achtergrond zie je ook nog een witte Chevrolet Styleline Deluxe uit 1952 .
Comment
Comment