Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
    deze sloop ken ik niet
    lijkt mij wel intressant
    iemand anders hier geweest mischien??
    Ik zal binnenkort een op de ouderwetse landkaart van Belgie opzoeken waar het precies was. Ik ben er toen met Hans V. 1 keer geweest toen ik op weg was naar Chatillon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
      Ik zal binnenkort een op de ouderwetse landkaart van Belgie opzoeken waar het precies was. Ik ben er toen met Hans V. 1 keer geweest toen ik op weg was naar Chatillon
      we zijn op dit forum niet zo happig op prijsgeven van locatie's ivm overlast voor de eigenaar en nog erger RUIMING
      dus liever voorzichtig doorgeven via pm

Comment

we zijn op dit forum niet zo happig op prijsgeven van locatie's ivm overlast voor de eigenaar en nog erger RUIMING
        dus liever voorzichtig doorgeven via pm
        Daar heb je gelijk in Jan, ambtenaren hebben ons leven al genoeg verziekt en kosten al genoeg

Hennie

Comment

deze sloop ken ik niet
          lijkt mij wel intressant
          iemand anders hier geweest mischien??
          Ik heb er al van gehoord en naar het schijnt is die ook opgekuist maar moest ik de juiste locatie
          weten ( D.D.) zou ik wel eens gaan zien voor er zeker van te zijn.

Comment

dat gaat over dit boek
            Ha, nu ik hem zie herinner ik mij.....dat ik hem ook in bezit heb.

Comment

• Op " chasseur d'épaves"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten

203 maar niet die van Caligula

Wil iemand deze autos identificeren voor mijn "archive" ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                  Op " chasseur d'épaves"

wow das ook een vroege pic rond 83 denk ik

Comment

wow das ook een vroege pic rond 83 denk ik
                    Van deze 1953 Special heb ik de meeste onderdelen afgehaald want hij is technisch
                    identiek aan mijn 1951 Special.
                    Ik heb de hele stuurkolom en stuurinrichting er vanaf gehaald, de radiateur met frame, de oliefilter met leidingen, de ruitenwissermotor, RVS strippen van rond het raam en ik geloof ook de achterremmen en nog divers ander klein spul
                    Was een mooie donor

Comment

• abandoned, car, belgium, belgique, belgie, forsakenplaces, urbex, chatillon, nikkor35mmf2, d80

Comment

na een gezellige middag/avond foto's te hebben bekeken met realsteel
                        hier een paar foto's van zijn hand

de tweede sleutelgat kaptein op het boerderijveld

op speciaal verzoek de badkuip ford in het bos voor robtill

en voor tautomatic een ford p7b
                        op speciaal verzoek de badkuip ford in het bos
                        - He bedankt voor deze foto! Top! Weet je ook uit welk jaar de foto komt? En (een mens is nooit tevreden) is er ook nog een foto van de achterkant?
                        Harry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                          Van deze 1953 Special heb ik de meeste onderdelen afgehaald want hij is technisch
                          identiek aan mijn 1951 Special.
                          Ik heb de hele stuurkolom en stuurinrichting er vanaf gehaald, de radiateur met frame, de oliefilter met leidingen, de ruitenwissermotor, RVS strippen van rond het raam en ik geloof ook de achterremmen en nog divers ander klein spul
                          Was een mooie donor
                          ik heb van een van de drie 53 op een rij de exhaust manifolds gehaald
                          en heel veel spul van de 54 duwbuick in het middenpad

Comment

• @ Taunomatic : De Taunus P7B is een 20M XL met een kenteken uit augustus 1970.
                            Hij staat ergens hier in midden nederland bij een grotendeels verlaten hoeve , is zover ik heb begrepen van de buurman niet te koop
                            @ VW Kever : De foto van de P3 Badkuip heb ik gemaakt in Oktober 2009 , en ja ik heb de achterkant ook op de foto (Die is gemaakt begin Februari 2010) . Ik zal binnenkort de Tovenarie Vragen of hij nog wat plaatsen wil voor ons

Comment

• Zo nu nog even voor Lord of the Scoot de Wagens op de twee laatste fotos noemen .
                              1 - Van links naar rechts : Ford 2 deurs 1950 - Peugeot 203 berline - Ford 4 deurs 1950 en een Ford 4 deurs uit 1949.
                              Foto 2 - Mercury Monterey 1954 - Ford 2 deurs uit 1950 en de 203 berline .
                              De tweedeurs Ford en de peugeot 203 komen op beide fotos voor.
                              Van de Amerikaanse Fords uit 1949 en 1950 weet ik helaas niet of het gaat om Deluxe of Custom uitvoeringen

Comment

• Comment

• Hier is die MB dus....

Comment

• Comment

• @ Lord : Ik blijf onder de indruk , Het geeft je weer een beetje het gevoel of je er zelf weer loopt .
                                      Tis dat ik nu met eigen ogen heb gezien dat alles weg is anders zou ik het nog niet geloven dat het weg is. ( Zucht,..... wat mis ik die plek )
                                      Maar op uw twee fotos zijn de volgende autos te zien :
                                      Foto 1 - Links een Ford Mainline uit 1952 (goedkoopste model zonder sierlijsten) en rechts een Mercury Custom of Monterey ook uit 1952
                                      Foto 2 - Renault Fregate Caravelle (heeft niets te maken met het latere Caravelle sportwagentje) herkenbaar aan de horizontale balken in de grill
                                      Op de achtergrond zie je ook nog een witte Chevrolet Styleline Deluxe uit 1952 .

Comment

• Comment

• gespot toen ik op weg was naar flanders collection cars

Comment

Working...
                                          X