Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ Dutch Deuce : De Caddy en Mercury ken ik allebei wel maar die stonden meer naar het midden van het terrein .
Op het restant van de Mercury zat nog het Dashbord zonder klokken . Dat dashbord was van een 49er.
Van de Cadillac was niet veel meer over dan een kaal chassis met een roestbruine kofferbak en een stuurkolom.
Maar jij zegt dat 'ie groen was en dat is interresant omdat Jan/Buick ooit twee zwarte Cadillac deuren van Dhr. Contant heeft gekocht. We dachten dat ze ooit in deze hadden gezeten maar als ze groen was zal dat waarschijnlijk niet zo zijn .
Oftewel ....... Er hebben dus minstens TWEE Cadillacs daar gestaan !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Dutch Deuce : De Caddy en Mercury ken ik allebei wel maar die stonden meer naar het midden van het terrein .
Op het restant van de Mercury zat nog het Dashbord zonder klokken . Dat dashbord was van een 49er.
Van de Cadillac was niet veel meer over dan een kaal chassis met een roestbruine kofferbak en een stuurkolom.
Maar jij zegt dat 'ie groen was en dat is interresant omdat Jan/Buick ooit twee zwarte Cadillac deuren van Dhr. Contant heeft gekocht. We dachten dat ze ooit in deze hadden gezeten maar als ze groen was zal dat waarschijnlijk niet zo zijn .
moeilijk terug te vinden zijn.
Ik heb papieren v/e 1951 Mercury van hr.Contant gekocht en deze heb ik ook nooit gezien.
Groeten Hennie
Comment
-
@ Buick : Ik heb deze verschrikkelijke leegte een maand geleden ook gezien ,man man wat een trieste boel , daar word je echt niet blij van
Ondanks dat de bomen nog leven hangt daar nu echt een sfeer van leeg en dood .
Bij die boom die wat in een V staat ,daar stond o.a de grijze Peugeot 203 Familiale
@ Dutch Deuce : Dat kan best kloppen dat je diverse autos nooit gezien hebt . Want Bernard weet zich te herrineren dat zijn vader ooit 6 velden met autowrakken heeft gehad , 3 daarvan zijn al langer geleden opgeruimd . Een ervan scheen zelfs voor het merendeel vol te staan met autos van voor de 2e wereldoorlog .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Dutch Deuce : De Caddy en Mercury ken ik allebei wel maar die stonden meer naar het midden van het terrein .
op de tin hunter foto's staat maar één caddy en deze lijkt mij zwart
begin jaren 50
Comment
-
nieuw op dit forum
Hallo vrienden van Chatillon(en andere natuurlijk) mijn naam is Hans Vleij.
Een paar van jullie ken ik al en andere wil ik ook graag leren kennen.
Met Hennie (Ducth Deuce ) ben ik vele malen op de sloperij van Contant geweest.
Op dit forum is veel kennis over de sloperij aanwezig heb ik gezien,plus een enorm aantal foto's en dat doet mij goed.
Groet Hans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk BerichtenHallo vrienden van Chatillon(en andere natuurlijk) mijn naam is Hans Vleij.
Een paar van jullie ken ik al en andere wil ik ook graag leren kennen.
Met Hennie (Ducth Deuce ) ben ik vele malen op de sloperij van Contant geweest.
Op dit forum is veel kennis over de sloperij aanwezig heb ik gezien,plus een enorm aantal foto's en dat doet mij goed.
Groet Hans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenbefore
after
ambtenarij bah,
bedankt voor de foto's Jan
Comment
-
Hey Hans , van harte welkom .
Ik heb je naam al vele malen gehoord bij Arco en Jan/Buick (alleen maar positief hoor )
Zo van Hans weet waarschijnlijk dit en was waarschijnlijk toen daar en daar en hij heeft waarschijnlijk een foto van die en dat .
En nu kunnen we het hopelijk gewoon van jou zelf horen of zien .
Met de stelling van Hennie ben ik het helemaal eens , De Titanic en allerlei gecrashte vliegtuigen uit de 2e wereldoorlog zijn monumenten . Maar een stel klassieke autos tussen de weilanden waar geen druppel vloeistof meer inzit word behandeld als milieuramp door een stel burocraten ergens in een saai kantoor
Zijn zich er van geen snars van bewust dat ze een industrieel monument laten vernietigen
GRRRRR.
Comment
-
cadillacs
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenvreemd
op de tin hunter foto's staat maar één caddy en deze lijkt mij zwart
begin jaren 50
Hans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk BerichtenIk heb een foto van de 'groene' cadillac welke stond in het dorp op het hoger gelegen gedeelte langs de weg.De deuren van de 2-deurs hardtop waren gedeeltelijk gesloopt,de buiten beplaating was eraf.
Hans
door Saam Bos uit Portugaal (onder de rook van Rotterdam) , hij was ook degene die ons (Hans & Hennie)
in 1992 het adres van hr.Contant gaf en hij was er in de jaren 80 een paar keer geweest.
Hennie
Comment
Comment