Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    @ Hennie/Dutch Deuce : Voor dat Fordje Coupe moet je een stukkie terug even een willekeurige posting van Arco Bot opzoeken . Onderaan zijn postings staat de link altijd naar zijn site in het rood
    Zoek bij de 1983 fotos , daar zit ie bij nog vrij heel en compleet zowel de voor als de achterkant . Het was trouwens een 1947/48 model met indicators onder de koplampen ( in 42 en 46 zaten die er nog naast )
    Ik heb Jan pas nog 2 fotos gegeven van het restant zoals die er in 2009/10 bij stond ,die wil hij vast wel een keer voor je posten.
    Helaas nu ook ergens in China gerycykeld tot zon waardeloze ssang young of landwind
    Groeten Jack /Realsteel .
    Bhaaa, die Ssang Young's zijn ook niet zo mis

Comment

• @ Dutch Deuce : De Caddy en Mercury ken ik allebei wel maar die stonden meer naar het midden van het terrein .
      Op het restant van de Mercury zat nog het Dashbord zonder klokken . Dat dashbord was van een 49er.
      Van de Cadillac was niet veel meer over dan een kaal chassis met een roestbruine kofferbak en een stuurkolom.
      Maar jij zegt dat 'ie groen was en dat is interresant omdat Jan/Buick ooit twee zwarte Cadillac deuren van Dhr. Contant heeft gekocht. We dachten dat ze ooit in deze hadden gezeten maar als ze groen was zal dat waarschijnlijk niet zo zijn .
      Oftewel ....... Er hebben dus minstens TWEE Cadillacs daar gestaan !

Comment

• Nog een reeksje voor we het WE afsluiten

Comment

• mooie foto's lord blijf ze aub posten we kunnen er geen genoeg van krijgen
          nu is er alleen nog maar dit

Comment

@ Dutch Deuce : De Caddy en Mercury ken ik allebei wel maar die stonden meer naar het midden van het terrein .
            Op het restant van de Mercury zat nog het Dashbord zonder klokken . Dat dashbord was van een 49er.
            Van de Cadillac was niet veel meer over dan een kaal chassis met een roestbruine kofferbak en een stuurkolom.
            Maar jij zegt dat 'ie groen was en dat is interresant omdat Jan/Buick ooit twee zwarte Cadillac deuren van Dhr. Contant heeft gekocht. We dachten dat ze ooit in deze hadden gezeten maar als ze groen was zal dat waarschijnlijk niet zo zijn .
            De Cadillac was inderdaad groen en ik weet dat er veel meer auto's hebben gestaan die
            moeilijk terug te vinden zijn.
            Ik heb papieren v/e 1951 Mercury van hr.Contant gekocht en deze heb ik ook nooit gezien.

Groeten Hennie

Comment

• @ Buick : Ik heb deze verschrikkelijke leegte een maand geleden ook gezien ,man man wat een trieste boel , daar word je echt niet blij van
              Ondanks dat de bomen nog leven hangt daar nu echt een sfeer van leeg en dood .
              Bij die boom die wat in een V staat ,daar stond o.a de grijze Peugeot 203 Familiale
              @ Dutch Deuce : Dat kan best kloppen dat je diverse autos nooit gezien hebt . Want Bernard weet zich te herrineren dat zijn vader ooit 6 velden met autowrakken heeft gehad , 3 daarvan zijn al langer geleden opgeruimd . Een ervan scheen zelfs voor het merendeel vol te staan met autos van voor de 2e wereldoorlog .

Comment

• @ Lord : Ha nog een paar om 't weekend af te sluiten
                Foto 1 en 2 - Chevrolet Styleline 1949/1950 ( alweer een )
                Foto 3 - Plymouth Belvedere Club Sedan 1955 , deze staat niet vaak op fotos .
                Foto 4 - Opel Rekord Caravan 1957 uit een ongebruikelijke hoek . MOOI

Comment

• ....@ Buick

Dan zag het er vroeger toch beter uit ....

Last edited by ; 21/09/2011, 17:02.

Comment

@ Dutch Deuce : De Caddy en Mercury ken ik allebei wel maar die stonden meer naar het midden van het terrein .
                    vreemd
                    op de tin hunter foto's staat maar één caddy en deze lijkt mij zwart
                    begin jaren 50

Comment

• nieuw op dit forum

Hallo vrienden van Chatillon(en andere natuurlijk) mijn naam is Hans Vleij.
                      Een paar van jullie ken ik al en andere wil ik ook graag leren kennen.
                      Met Hennie (Ducth Deuce ) ben ik vele malen op de sloperij van Contant geweest.
                      Op dit forum is veel kennis over de sloperij aanwezig heb ik gezien,plus een enorm aantal foto's en dat doet mij goed.

Groet Hans

Comment

• hoi hans
                        welkom hier en geniet van de foto's en kennis

groet
                        jan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk Berichten
                          Hallo vrienden van Chatillon(en andere natuurlijk) mijn naam is Hans Vleij.
                          Een paar van jullie ken ik al en andere wil ik ook graag leren kennen.
                          Met Hennie (Ducth Deuce ) ben ik vele malen op de sloperij van Contant geweest.
                          Op dit forum is veel kennis over de sloperij aanwezig heb ik gezien,plus een enorm aantal foto's en dat doet mij goed.

Groet Hans
                          Van harte welkom Hans, veel leesplezier

Comment

• nog een paar van het museum

cadillac deuren

39 stuba

Comment

• before

after

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                before

after
                                Bij een brand in Moerdijk komen geen gevaarlijke stoffen vrij, maar in een afgelegen bos zijn een paar lang geparkeerde auto's zo gevaarlijk voor het milieu, ach
                                ambtenarij bah,

bedankt voor de foto's Jan

Comment

• Hey Hans , van harte welkom .
                                  Ik heb je naam al vele malen gehoord bij Arco en Jan/Buick (alleen maar positief hoor )
                                  Zo van Hans weet waarschijnlijk dit en was waarschijnlijk toen daar en daar en hij heeft waarschijnlijk een foto van die en dat .
                                  En nu kunnen we het hopelijk gewoon van jou zelf horen of zien .
                                  Met de stelling van Hennie ben ik het helemaal eens , De Titanic en allerlei gecrashte vliegtuigen uit de 2e wereldoorlog zijn monumenten . Maar een stel klassieke autos tussen de weilanden waar geen druppel vloeistof meer inzit word behandeld als milieuramp door een stel burocraten ergens in een saai kantoor
                                  Zijn zich er van geen snars van bewust dat ze een industrieel monument laten vernietigen
                                  GRRRRR.

Comment

• Last edited by ; 10/03/2011, 03:31.

Comment

• cadillacs

Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                      vreemd
                                      op de tin hunter foto's staat maar één caddy en deze lijkt mij zwart
                                      begin jaren 50
                                      Ik heb een foto van de 'groene' cadillac welke stond in het dorp op het hoger gelegen gedeelte langs de weg.De deuren van de 2-deurs hardtop waren gedeeltelijk gesloopt,de buiten beplaating was eraf.

Hans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk Berichten
                                        Ik heb een foto van de 'groene' cadillac welke stond in het dorp op het hoger gelegen gedeelte langs de weg.De deuren van de 2-deurs hardtop waren gedeeltelijk gesloopt,de buiten beplaating was eraf.

Hans
                                        Deze groene 2 deurs hardtop coupe was volgens mij van 1952 of 1953 en is grotendeels gestript
                                        door Saam Bos uit Portugaal (onder de rook van Rotterdam) , hij was ook degene die ons (Hans & Hennie)
                                        in 1992 het adres van hr.Contant gaf en hij was er in de jaren 80 een paar keer geweest.

Hennie

Comment

• Beste vrienden van Chatillon het is dat ik nu de foto's gezien heb van het lege bos,anders had ik het niet willen geloven, het is voor eeuwig zonde. De lokatie mag dan verdwenen zijn,maar zal voor ons altijd blijven bestaan dat neemt niemand ons af.

Hans

Comment

Working...
                                          X