Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ real steel: Jij had het laatst over die 13 a 14 inch velgen en de achter klep die je ooit had gevonden in chatillon. Zijn dat deze niet? En dan is het dus idd van een peugeot 301 zoals je al zei.

Last edited by ; 11/03/2011, 22:16.

Comment

• Ha ja ik heb inderdaad het hele net ook afgezocht en ook allerlei Renaults uit die periode opgezocht , maar die waren het allemaal weer net niet.
      Met een Peugeot 302 komt het zover ik het zien kan wel overeen.
      Het onderstel is waarschijnlijk die ene naast de Kaiser Manhattan , er lag een boel andere troep bovenop gegooid .

Comment

• Volgens de poster van dit bericht was de betreffende auto een 301 zoals hij hier op de foto staat. Weet zelf niet of de 302 ook deze velgen had.

.

Comment

• ik heb ook een wiel meegenomen
          en had er al een dop voor
          is dit dus peugeot ???

Comment

• ik moest van zoonlief deze foto plaatsen
            met het stuk 57 mercury dash

Comment

• Yep die wielen hebben er inderdaad veel van weg van die late 301 alleen die van de 302 hebben 5 boutgaten.
              Dat wiel van Jan/Buick is zo te zien weer van iets totaal anders.
              Enne Lee niet dat stuk dashbord laten vallen hoor anders krijgt je pa een huilbui .

Comment

• nog meer raadsels het wiel komt van de put

en nu serieus

de achterbumper ?

traction

Comment

• Deze week wat urbex gedaan en... Gaan we kijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                    ik moest van zoonlief deze foto plaatsen
                    met het stuk 57 mercury dash

Ow ben voorzichtig! Das je pa's price posession!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                      Deze week wat urbex gedaan en... Gaan we kijken?
                      nee, laat maar zo, het wordt toch niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                        ik wil graag jullie mening over dit chatillon 2
                        Ik heb er een naam voor bedacht ; Chatillon a/d Schelde

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                            Yep die wielen hebben er inderdaad veel van weg van die late 301 alleen die van de 302 hebben 5 boutgaten.
                            Dat wiel van Jan/Buick is zo te zien weer van iets totaal anders.
                            Enne Lee niet dat stuk dashbord laten vallen hoor anders krijgt je pa een huilbui .
                            Ik heb een donkerbruin vermoeden dat die wel eens van die oude Austin die in de heuvelrug begraven lag zou kunnen zijn (met het dubbele achterraam)

Comment

• Beetje dichter, en ....hij staat niet alleen !!

Comment

• @ Lord : in vgl met Chatillon is alles prul, maar we mogen al blij zijn als we in Vlaanderen iets vinden,niet?

Comment

• @ Lord en Gangstertje : Hee jongens toch nu Châtillon niet meer is hoeft ge niet bij de pakken neer te gaan zitten . Als je maar goed zoekt weet ik zeker dat er in Vlaanderen en de rest van België nog genoeg mooie en interesante wagens op de foto te zetten zijn .
                                  Als het mij hier in Holland lukt ,moet het bij jullie ook lukken.
                                  De Sierras zijn voor mij te nieuw maar dat Taunusje vind ik weer een leuke vondst , dus plaats die vooral ook . En ik ben er van overtuigd dat er hier genoeg van de jongere generatie meekijken die zo'n Sierra prachtig vinden.

Comment

• Zo nu nog even de wagens identificeren die Buick en Lord hebben geplaatst :
                                    Jan/Buick ,posting 2733 :
                                    1 - Ford Taunus Wereldbol ,daar zat nog een heel mooi stuur en dash in
                                    2 - Plymouth ,Zover ik weet een Plaza uit 1954 .Je ziet er ook een afdruk van een rozet op zitten dus ik denk toch dat jouw bumper van de witte 53er komt.
                                    3 - Close up van een van de Tractions Legere.
                                    Lord posting 2738 :
                                    1 - Chevrolet Styleline Deluxe 1950 (dank je door deze foto weet ik nu het precieze bouwjaar door de bumperrozet achterop )
                                    2 - Austin A70 Hampshire
                                    3 - Dezelfde Chevrolet als foto 1
                                    4 - Renault Fregate

Comment

• Die Sierra's en Taunus . Hoewel ik ze liever in betere staat zie

Comment

• deze stond bij ons in de straat bij een transport bedrijf
                                        het bedrijf is failliet en de wagen weg gehaald hij zou gerestaureerd worden

Comment

• deze is voor jou jack
                                          de rechter ligt in het museum
                                          1955 merc
                                          Last edited by ; 13/03/2011, 09:58.

Comment

Working...
                                          X