Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
    Trouwens nog welkom aan alle nieuwe gezichten, en oude bekenden zoals Hans. Leuk dat jullie er ook zijn! Ik heb even een tijdje niet gereageerd door een operatie met bijbehorende ziekte periode, maar ik ben er weer. Al zijn de operatie resultaten erg tegen gevallen.
    Hallo Arco,spijtig om te horen dat een en ander niet helemaal goed is verlopen met de gezondheid,ik hoop van harte dat het toch weer geleidelijk beter met je zal gaan.

Groet Hans

Comment

• chatillion 2 ?

Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      ik wil graag jullie mening over dit chatillon 2

Ik zie bijna geen verschil Jan, weet je het wel zeker dat dit nr 2 is.

HANS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk Berichten
        Hallo Arco,spijtig om te horen dat een en ander niet helemaal goed is verlopen met de gezondheid,ik hoop van harte dat het toch weer geleidelijk beter met je zal gaan.

Groet Hans

Ik ben idd benieuwd hoe het gaat aflopen. Maar het roest in mijn bloed stroomt nog, dus jullie zijn nog niet van me af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
          @ Lord : in vgl met Chatillon is alles prul, maar we mogen al blij zijn als we in Vlaanderen iets vinden,niet?
          Die Sierra’s doen mij denken aan mijn eigen wrak. Destijds, in 1995, gekocht voor de motor (Indenor diesel), maar dat project is niet doorgegaan. Ik heb hem vanmorgen nog is een bezoekje gebracht J.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambojarama Bekijk Berichten
            Die Sierra’s doen mij denken aan mijn eigen wrak. Destijds, in 1995, gekocht voor de motor (Indenor diesel), maar dat project is niet doorgegaan. Ik heb hem vanmorgen nog is een bezoekje gebracht J.
            Staat die Sierra ook in Kessel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
              Staat die Sierra ook in Kessel ?
              Idd, ergens in the middle of nowhere.

Comment

• @ Buick : Zo he he , Ik maar zoeken om dat misterie van die Mercury bouwjaren op te lossen ,blijkt het antwoord bij jouw in de tuin te staan.
                Achterlichten van een 55er en sierlijsten die lijken op een 56er.
                En dat kom je dus niet tegen bij een Amerikaanse Mercury ....... Maar wel bij enkele Canadese uitvoeringen van de Mercury Monarch uit 1955 (Zoals jouw bbq dus die heeft dat ook) oftewel vraag opgelost .

Comment

• En DAAROM heet jij dus de professor. Want geen ander komt uit dergelijke vraagstukken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                    deze stond bij ons in de straat bij een transport bedrijf
                    het bedrijf is failliet en de wagen weg gehaald hij zou gerestaureerd worden

Laten we hopen dat die oude daf torpedo idd gered wordt.

Comment

Beetje dichter, en ....hij staat niet alleen !!

Schitterend!

Vndg trouwens ook topurbex gedaan
                      www.opelklassiek.be

Comment

• een artikeltje over een wrakkenspotter op een franse site. een bekende bij jullie?

autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                          een artikeltje over een wrakkenspotter op een franse site. een bekende bij jullie?

http://www.leblogauto.com/2011/03/a-...es-epaves.html
                          Florent Piednoir, hij post regelmatig op chasseur d'épaves

Comment

@ Lord : in vgl met Chatillon is alles prul, maar we mogen al blij zijn als we in Vlaanderen iets vinden,niet?
                            T'was maar een grapje hoor
                            Gisteren nog een NSU gevonden....en ook gemerkt dat een afbraak opgekuist was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                              T'was maar een grapje hoor
                              Gisteren nog een NSU gevonden....en ook gemerkt dat een afbraak opgekuist was
                              Opelfreak en ik hebben vandaag ook nog "onze" Prinz een bezoekje gebracht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Opelfreak en ik hebben vandaag ook nog "onze" Prinz een bezoekje gebracht

Zeg maar Prinzjes!
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Opelfreak en Tigra , Hebben jullie ook nog fotos van zijne hoogheid Prinz NSU kunnen maken ? .

Comment

• Hoelang moet een auto eigenlijk in een schuur staan om als schuurvondst te worden geclassificeerd? Want mijn vw busje staat nu ook al een heletijd stop door die operaties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                      Hoelang moet een auto eigenlijk in een schuur staan om als schuurvondst te worden geclassificeerd? Want mijn vw busje staat nu ook al een heletijd stop door die operaties
                                      MIjn 1951 Buick staat al bijna 20 jaar in de schuur, alleen vind ik 'm dagelijks zelf terug als ik mijn schuur in loop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                        Opelfreak en Tigra , Hebben jullie ook nog fotos van zijne hoogheid Prinz NSU kunnen maken ? .
                                        Nee, hoe dom kunnen we eigenlijk zijn.

Maar ze staan op twijfelachtig privé-terrein. En omdat ik al foto's van had, lieten we de camera maar in de auto. We gingen eens rap rap kijken (Opelfreak had ze ook nog niet IRL gezien, vandaar)

Het deurtje van de witte staat nu open. Had een mooie interieurpicture opgeleverd. En ook die andere, die onder een basche staat, hebben we even gezien (basche opgelicht)... dat is een paarse.

Het is echt mini-chatillon daar. Want er lag ook nog een dak (Volvo 66 of BMW 2002 - achtig) en een oude tractor. En de bomen... die zijn al helemaal hetzelfde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                                          MIjn 1951 Buick staat al bijna 20 jaar in de schuur, alleen vind ik 'm dagelijks zelf terug als ik mijn schuur in loop.
                                          hier nog zo'n project
                                          al 19 jaar in mijn bezit en in de loop der jaren in onderdelen verdeeld door heel de loods
                                          lekker zoeken als je iets nodig hebt
                                          een berg schuurvonsten

Last edited by ; 14/03/2011, 22:12.

Comment

Working...
                                          X