Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Trouwens nog welkom aan alle nieuwe gezichten, en oude bekenden zoals Hans. Leuk dat jullie er ook zijn! Ik heb even een tijdje niet gereageerd door een operatie met bijbehorende ziekte periode, maar ik ben er weer. Al zijn de operatie resultaten erg tegen gevallen.
Hallo Arco,spijtig om te horen dat een en ander niet helemaal goed is verlopen met de gezondheid,ik hoop van harte dat het toch weer geleidelijk beter met je zal gaan.
Hallo Arco,spijtig om te horen dat een en ander niet helemaal goed is verlopen met de gezondheid,ik hoop van harte dat het toch weer geleidelijk beter met je zal gaan.
Groet Hans
Ik ben idd benieuwd hoe het gaat aflopen. Maar het roest in mijn bloed stroomt nog, dus jullie zijn nog niet van me af
@ Lord : in vgl met Chatillon is alles prul, maar we mogen al blij zijn als we in Vlaanderen iets vinden,niet?
Die Sierra’s doen mij denken aan mijn eigen wrak. Destijds, in 1995, gekocht voor de motor (Indenor diesel), maar dat project is niet doorgegaan. Ik heb hem vanmorgen nog is een bezoekje gebracht J.
Die Sierra’s doen mij denken aan mijn eigen wrak. Destijds, in 1995, gekocht voor de motor (Indenor diesel), maar dat project is niet doorgegaan. Ik heb hem vanmorgen nog is een bezoekje gebracht J.
@ Buick : Zo he he , Ik maar zoeken om dat misterie van die Mercury bouwjaren op te lossen ,blijkt het antwoord bij jouw in de tuin te staan.
Achterlichten van een 55er en sierlijsten die lijken op een 56er.
En dat kom je dus niet tegen bij een Amerikaanse Mercury ....... Maar wel bij enkele Canadese uitvoeringen van de Mercury Monarch uit 1955 (Zoals jouw bbq dus die heeft dat ook) oftewel vraag opgelost .
Hoelang moet een auto eigenlijk in een schuur staan om als schuurvondst te worden geclassificeerd? Want mijn vw busje staat nu ook al een heletijd stop door die operaties
Hoelang moet een auto eigenlijk in een schuur staan om als schuurvondst te worden geclassificeerd? Want mijn vw busje staat nu ook al een heletijd stop door die operaties
MIjn 1951 Buick staat al bijna 20 jaar in de schuur, alleen vind ik 'm dagelijks zelf terug als ik mijn schuur in loop.
Opelfreak en Tigra , Hebben jullie ook nog fotos van zijne hoogheid Prinz NSU kunnen maken ? .
Nee, hoe dom kunnen we eigenlijk zijn.
Maar ze staan op twijfelachtig privé-terrein. En omdat ik al foto's van had, lieten we de camera maar in de auto. We gingen eens rap rap kijken (Opelfreak had ze ook nog niet IRL gezien, vandaar)
Het deurtje van de witte staat nu open. Had een mooie interieurpicture opgeleverd. En ook die andere, die onder een basche staat, hebben we even gezien (basche opgelicht)... dat is een paarse.
Het is echt mini-chatillon daar. Want er lag ook nog een dak (Volvo 66 of BMW 2002 - achtig) en een oude tractor. En de bomen... die zijn al helemaal hetzelfde
MIjn 1951 Buick staat al bijna 20 jaar in de schuur, alleen vind ik 'm dagelijks zelf terug als ik mijn schuur in loop.
hier nog zo'n project
al 19 jaar in mijn bezit en in de loop der jaren in onderdelen verdeeld door heel de loods
lekker zoeken als je iets nodig hebt
een berg schuurvonsten
Comment