foto op een foto site uploaden. Dan boven je bericht hier op het forum op de gele foto klikken en de l;ink van de foto invoeren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zo ,zal ik er voor Lord even de bouwjaren bijgeven van die Chevrolets .
Posting 2883 :
Foto 1 - Chevrolet Styleline uit 1952
Foto 2 - Chevrolet Bel Air sedan 1953
en de foto op posting 2885 is een Chevrolet Bel Air sedan uit 1954.
Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat de Chevrolet Styleline op het boerderijveld uit 1951 was
Comment
-
@ Lord : ik zie dat we nog even in het hoekje aan de kop van het veld blijven, hier komen de autos .
1 + 3 - Ford Consul 315 Classic ( schijnbaar de eerste in serie gebouwde gezinswagen die in europa werd gebouwd met dubbele koplampen )
2 - Chevrolet Bel air 1953
4 - Chevrolet Styleline 1952
5 - De blauwe kever voordat deze werd dubbel gevouwen , met die weggezaagde B-stijlen lijkt het wel een hardtop coupe .
@ Gangstertje : Als je interesse hebt dan heb ik nog wel een foto van de Renault R8 met het front er nog bij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenHey! Een van de weinigen die de voorste blauwe kever in detail op de foto heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
@ Gangstertje : Als je interesse hebt dan heb ik nog wel een foto van de Renault R8 met het front er nog bij .
Verder in het bos
Renault Dauphine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenToch vreemd eigenlijk dat een curator of eigenaar de wagen en al de losse spullen zoals de botswagens nooit heeft weg gehaald. Alleen die botswagens zouden een vermogen opgebracht hebben, het waren er immers nog al wat.Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichtenstonden er dan zoveel? ik heb er maar enkele gezien
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
@ Lord: Dat blijkt wel dat je van elke auto wat hebt, en zelfs bepaalde dingen die al lang niet meer gesignaleerd waren.
Neem de achterklep van die voorste kever, die hier nog tegen de kont staat.
En hier zie je heel mooi die ophanging van de Simca 8 liggen. Die lag er nog wel, maar staat zelden zo mooi op "the picture"
Comment
-
[QUOTE=lord-of-de-scoo t2;4511228]Ik denk wel dat daar interesse voor is
Verder in het bos
Renault Dauphine
Wat een heerlijke foto's. Top!
Weer een mooie ook van die Kevers. Zo'n Kever-achterklepje was een leuk souvenir geweest.....
En zoals die Renault Dauphine er bij staat is ook prachtig.
Harry
Comment
-
Ik ben getipt geweest
Een Kadett D met karavan er nog aan in het bos gedumpt !
De karavan wist ik al jaaaaaren staan, alleen zie je niet dat er nog een auto aan vast hangt. Toen ik de karavan voor het eerst gezien heb, een dikke vijf jaar geleden toch al zeker en vast, was dat volgens mij ook nog "bewoond" door krakersvolk of zo. Er kwam toen een vettig persoon uit de karavan en er stond een brommerke voor.
Zoals te zien is de Kadett blijkbaar gebruikt geweest als storthoop. Volgens mij staat ie er al dik tien jaar, aan "het groen", de staat en ook sommig afval te zien
Maar het is wel een prachtig wrak, in een schitterende omgeving en met veel potentieel om er nog vele jaren te kunnen blijven staat
Genoeg zever, tijd voor foto's !
Last edited by Tigra; 31/03/2011, 21:41.
Comment
-
Hey Lord , uw fotos zijn echt geweldig . Ik blijf er van genieten .
1 - Chevrolet Bel Air 1953 , vreemd genoeg kwam deze dure uitvoering veel vaker voor dan de goedkopere One-fifty en Two-ten uitvoeringen .
2 - Volkswagen 1200 1957/1960 ( ik weet ik zit op glad ijs met 2 kever experts die meekijken )
3 - Renault Dauphine , en rechts op de achtergrond nog een Chevy Bel Air uit 1953.
4 - Chevrolet Fleetmaster 1946 , het bouwjaar kon ik nog zien aan het dashbord . En naast de auto een wielophanging van een Simca 8 , dat weten we via het Franse forum .
5 - De voorkant van de Chevrolet Styleline die we al eerder zagen . Zo te zien heeft ze een boom een kusje gegeven .
Leuk gevonden die D Kadett , Leuk wrak voor de toekomst .
Comment
-
Mooie vondst, Tigra!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
[quote=vwkever;4512919]Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenIk denk wel dat daar interesse voor is
Verder in het bos
Renault Dauphine
Wat een heerlijke foto's. Top!
Weer een mooie ook van die Kevers. Zo'n Kever-achterklepje was een leuk souvenir geweest.....
En zoals die Renault Dauphine er bij staat is ook prachtig.
Harry
Comment
-
Comment