Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=buick;4514952]
    Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
    deze kreeg ik met de post
    dit zou veld 4 wezen

en gisteren was het 1 APRIL
    Foei Jan, mensen op het verkeerde been brengen.
    Jammer dat er toch diverse kenners bijzitten die al gauw in de verdediging schieten

Toegeven, hij was wel goed

Groeten Hennie

Comment

• [quote=Dutch Deuce;4515021]

Foei Jan, mensen op het verkeerde been brengen.
      Jammer dat er toch diverse kenners bijzitten die al gauw in de verdediging schieten

Toegeven, hij was wel goed

Groeten Hennie
      goeie grap, moet kunnen maar ik geloof niet dat iemand ook maar dacht dat het een locatie van Chatillon was

Comment

• Whahahahahahahahaha, Jan chapeau! Das een goeie!

@ Robtil: Weet jij toevallig of die catalogus nog ergens te krijgen is? Ik zou er een spreekwoordelijke moord voor plegen! Ik ben er ook nooit geweest, maar wist er al van sinds 1984 toen het nog niet toegankelijk was. De rest van het liedje ken je wel, geen tijd, geld tekort, en dat leid uiteindelijk tot een tekort aan sloperij zullen we maar zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
          Whahahahahahahahaha, Jan chapeau! Das een goeie!

@ Robtil: Weet jij toevallig of die catalogus nog ergens te krijgen is? Ik zou er een spreekwoordelijke moord voor plegen! Ik ben er ook nooit geweest, maar wist er al van sinds 1984 toen het nog niet toegankelijk was. De rest van het liedje ken je wel, geen tijd, geld tekort, en dat leid uiteindelijk tot een tekort aan sloperij zullen we maar zeggen.

Hallo Arco,

Je kan eens proberen via "oldtimer Galerie Toffen". Zij hebben in Kaufdorf de veiling georganiseerd en lange tijd erna kon je via hun de catalogus nog nabestellen. Heb even gekeken op de site en er is niets meer over te vinden, maar als je een mailtje stuurt, wie weet ?

Als jullie een samenkomst organiseren zou ik er graag bij willen zijn . Kan dit ?

Heb de laatste tijd wegens de drukte niet veel meer gepost, maar ga mijn leven beteren !

Grtz

Eric

Comment

Buick bedoelde ook niet de bestaande lokaties. Maar de beruchte 5e en 6e lokatie die er volgens de verhalen waren, en welke uiteindelijk ook bevestigd zijn door Bernard zelf. Op 1 of beide lokaties zou het zelfs over voor oorlogs materiaal gaan. Tevens staat in het artikel van Dhr v/d Heul een foto vand een Chatillon achtige lokatie in een artikel over sloperij Contant in Chatillon. De wagens op die foto zijn van de zelfde soorten en leeftijds strekke als de wagens op de bestaande lokaties, maar staan in een andere samenstelling. Ook kan de lokatie opde foto haast niet 1 van de 4 bekende zijn qua geologie. En er staan enkele auto's die met zekerheid niet op voorgaande lokaties stonden, al geeft dit natuurlijk geen uitsluitsel. Er is immers in de loop der jaren nogal wat verhuisd, verkocht en gesloopt.

Foto 2 heb ik vergeleken in middels en ik kan zeggen dat het aan zekerheid grenzend de rij auto's achter de grote schuur bij Messerli is. (schuur staat links van deze auto's)

Al kan ik ook hier geen 100% zekerheid geven, ik moet het ook doen met het vergelijken van foto's op internet.
            Ook mijn eerste gedachten was dat de eerste foto in Amerika zou zijn. De tweede is wel degelijk Gurbetal / Kaufdorp, Zwitserland zoals enkele al melden. Ik heb dan weliswaar Chatillon gemist maar in Kaufdorp ben ik gelukkig wel geweest in augustus 2009. Ik was toen op de hoogte van de aankomende ruiming (een paar maand later) en heb tijdens mijn vakantie me er een dag prima vermaakt. Heel erg jammer dat dit moest verdwijnen. Net als Chatillon was dit een prima plek voor een museum geweest.
            Ik doe er twee foto's bij van zoals ik die auto's daar heb gefotografeerd en voor Arco nog een van de 8 brilkevers die er stonden. Totaal stonden er maar liefst 28 oude Kevers!

Harry
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• hier nog een update van het museum
              ik heb er nu ook kaartjes met naam en date bij gedaan
              hope you like it

Last edited by Atenza; 04/04/2011, 22:03.

Comment

• [quote=buick;4514952]
                dit zou veld 4 wezen

Gelukkig heb ik afgewacht wie er zou reageren,anders was ik er ook ingetrapt.
                Volgend jaar moeten we de datum maar goed in de gaten houden.
                Neemt niet weg Jan dat het een geslaagde grap was

Hans

Comment

• Ja, "ome"Jan had ons mooi te pakken!

@ Buick: Ziet er wederom goed uit!

@vwkever: Thanks! Gave foto,s!

@CALIGULA123: Thanks, will have a try! Als we ooit een nationale/internationale meeting gaan houden dan hoor je het natuurlijk. Het lijkt me handig om zo iets te combineren met en bezoek aan een beurs zoals die in het autotron of zo. Maar nu is er nog niks concreets gepland. Heb het zelf de komende anderhalve a twee maanden razend druk met het ziekenhuis bezoek etc. Heb van af 16 november vorigjaar pas 10 werkdagen gehad dat ik niet daar hoefde te zijn vanwege de huidige gezondheids ellende bij mij.

Comment

• [quote=sloperij freak;4515129]

Gelukkig heb ik afgewacht wie er zou reageren,anders was ik er ook ingetrapt.
                    Volgend jaar moeten we de datum maar goed in de gaten houden.
                    Neemt niet weg Jan dat het een geslaagde grap was

Hans
                    Dat was een slimme zet. Ik tuinde er weer meteen in.

Gelukkig komt 1 april nog wel een keer, en ik heb de grap al klaar. Enige ellende voor jullie zal dan zijn dat ik het kan "bewijzen"met dokumenten.

Comment

• [quote=buick;4514952]
                      dit zou veld 4 wezen

DEDJUU TOCH
                      En zeggen dat ik nog zitten te speuren heb op het franse forum en hier totaal niet meer aan gedacht.

Comment

@Lord: Dan ben je vast vroeg in 2008 geweest of niet? Want half 2008 toen wij er waren, was de kever al verandert in een "wrap". Enn rond die zelfde tijd dat de kever gemolt is, zou de bus ook ontvreemd zijn.
                        Deze foto is van 24/08/2008 en toen stond de T1 er ook nog.

en deze van 20/09/2008 en de T1 was toen verdwenen

Comment

• BAAAAALLLL 28-09-08 waren wij daar voor het eerst!

Comment

• Dan is het wel op een relatief kort tijdsbestek gebeurt. Ik neem aan dat de witte kever achter in de hoek bij de panhard toen ook vermoord is?

Comment

Dan is het wel op een relatief kort tijdsbestek gebeurt. Ik neem aan dat de witte kever achter in de hoek bij de panhard toen ook vermoord is?
                              Heb je daar een foto van, zo vindt ik hem misschien terug

Comment

• Heb ik! Hij lag ooit naast de witte ami combi.

Comment

• Daar stond ook een rekord met het hele interieur vol olieblikken, misschien dat dit nog helpt.

Comment

• Dit filmpje is echt te erg voor woorden. Een oude boerderij in Amerika word ontruimd, en daarbij laten heel wat oude auto's het leven. Vooral de auto's bij 3.53 en 5.05 minuten deden pijn an het hart.

After reading the comments, I decided an explanation is needed. These cars were on an abandoned farm 750 miles away. County threatened to have property con...

Comment

• Ja ik kon dat ziekmakende filmpje op Youtube ook al .
                                      De 2 wagens die jij bedoeld zijn beide Plymouths
                                      Het pijnlijkste is dat zulke plekken vaak zeer afgelegen zijn en ze pas bekend worden als het te laat is en de ruiming geschied is
                                      Van deze plek is ook bekend dat er mensen waren die goed geld overhadden voor onderdelen of complete autos .
                                      Alleen hebben helaas de lompe redneck hillbilly cowboy schrootboeren die de plek ruimden totaal geen moeite gedaan iets te verkopen
                                      Helaas het is zo dat er op deze wereld heel wat achtelijk volk rondloopt ,En als ze dan ook nog een schroothandel hebben is de ramp niet te overzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                        Ja ik kon dat ziekmakende filmpje op Youtube ook al .
                                        De 2 wagens die jij bedoeld zijn beide Plymouths
                                        Het pijnlijkste is dat zulke plekken vaak zeer afgelegen zijn en ze pas bekend worden als het te laat is en de ruiming geschied is
                                        Van deze plek is ook bekend dat er mensen waren die goed geld overhadden voor onderdelen of complete autos .
                                        Alleen hebben helaas de lompe redneck hillbilly cowboy schrootboeren die de plek ruimden totaal geen moeite gedaan iets te verkopen
                                        Helaas het is zo dat er op deze wereld heel wat achtelijk volk rondloopt ,En als ze dan ook nog een schroothandel hebben is de ramp niet te overzien
                                        Ik sluit me hier helemaal bij aan.
                                        Ik had het filmpje ook wel eens gezien en ik word pislink als ik dit zie, maar ja het is maar goed dat ze niet bij me in de straat wonen.

Comment

• Het ergste is eigenlijk nog wel dat er hele bulten oldies vrijwel overal staan die gewoon geplet worden. Dit is er nog zo ene. Kijk vooral eens naar de sttion die plat gaat, daar zit geen spatje roest aan. Ik wil niet eens weten wat de sierlijstjes alleen al op zouden brengen.
                                          En denk dan ook vooral nog even aan het feit dat die gigantische bult auto's tot kort er voor vrij in een bos naast elkaar stonden en dus goed te redden waren voor een deel.

For the full story I have been lucky enough to be a part of regarding this treasure yard, see "57 Plymouth Under Heap Awaits The Crusher:O 1of2 . Tears well...

Comment

Working...
                                          X