Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tja....... wat moet je hier nou van denken???

Een echt allegaartje. Taunus kop, de laadbakbak van een 404 of 504 pickup ?, wieldoppen van een cx, en als ik de hoogte zie zou ik bijna gaan speculeren dat de onderkant van de cx nog aan de wieldoppen vast zit

Last edited by ; 04/04/2011, 10:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      van sommige auto's heb ik geen chatillon foto en heb ik er een passende foto van het net bij gedaan
      He Jan

Wel even het merk veranderen naar Willys ipv Nash

Groeten Hennie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
        Tja....... wat moet je hier nou van denken???

Een echt allegaartje. Taunus kop, de laadbakbak van een 404 of 504 pickup ?, wieldoppen van een cx, en als ik de hoogte zie zou ik bijna gaan speculeren dat de onderkant van de cx nog aan de wieldoppen vast zit

Buiten de CX wieldoppen is dit geen samenraapsel, maar een echte P100 Pickup! Zeer zeldzaam ding in ieder geval! ( De Sierra P100's kom je al eens meer tegen)

Comment

• Wie heeft het eerste seizoen van Kapitein Zeppos ook gezien? Daar komt een heel groot autokerkhof in, gedeeltelijk in een bos gelegen. Iemand een idee waar dit was en/of wat ermee is gebeurd?

Comment

• Nog een tip: als je in Google 'autofriedhof Wels' intikt, dan vind je ettelijke foti en fori van dit nog steeds bestaande autokerkhof in Oostenrijk waar classics vanaf de jaren 50 liggen! het is wel een stukje rijden....vorige zomer ben ik er zo goed als gepasseerd toen ik naar Wenen reed...

Comment

• Gespot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
                Nog een tip: als je in Google 'autofriedhof Wels' intikt, dan vind je ettelijke foti en fori van dit nog steeds bestaande autokerkhof in Oostenrijk waar classics vanaf de jaren 50 liggen! het is wel een stukje rijden....vorige zomer ben ik er zo goed als gepasseerd toen ik naar Wenen reed...

en ja hoor staat ook al op het net kompleet met google earth en alles wat daar bij hoort

dit zal dan ook niet lang meer duren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Gespot

Ik ook spijtig genoeg konden we niet stoppen
                  Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik heb er 2x voor gekeken en heb hem 2x niet gezien
                    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                    1990 Volvo 344
                    1991 Mercedes W124 230CE
                    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                    1980 Volkswagen Derby CLS
                    1990 Mercedes W124 230CE
                    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Nog een tip: als je in Google 'autofriedhof Wels' intikt, dan vind je ettelijke foti en fori van dit nog steeds bestaande autokerkhof in Oostenrijk waar classics vanaf de jaren 50 liggen! het is wel een stukje rijden....vorige zomer ben ik er zo goed als gepasseerd toen ik naar Wenen reed...
                      Al 10 keer toen ik naar Hongarije reed

Comment

• Ford customline 1954

opel rekord P2 coupé

Panorama

opel olympia rekord 1953

opel olympia rekord 1953
                        Last edited by Atenza; 04/04/2011, 22:06.

Comment

Wie heeft het eerste seizoen van Kapitein Zeppos ook gezien? Daar komt een heel groot autokerkhof in, gedeeltelijk in een bos gelegen. Iemand een idee waar dit was en/of wat ermee is gebeurd?

Gezien Is toch waar ze die amerikaan in het water droppen hé?

Helaas géén info erover...
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Hier is er weer ene voor ome RealSteel of een van de andere chatillonogen die er geweest is en net als ik dit mistery stukje auto hebben onderzocht.. Voor dit opeltje Rechts) ligt een neus van een auto, geheel kompleet met spatborden links en rechts motorkap, en het gehele deel waar alles opgeschroefde was. Zelfs de bumper zit/zat er nog op.

WAT WAS DIT??????

Comment

• Hier heb ik de delen even wat duidelijker gemaakt. Bumper is hier nog bedekt (thanks lord for the picture!)

Comment

• Ik ben nieuw op dit forum maar ik lees al even mee in dit topic.
                                Ik ben ook liefhebber van sloperijen maar heb er spijtig genoeg nog niet veel gezien.
                                Ik had iets gelezen van chatillon en wou er dan ook absoluut naar toe.
                                Maar enkele weken voor ik er naar toe ging gaan zach ik op een forum dat het opgeruimd zou zijn. Ik ben dan uiteindelijk toch gaan kijken of er misschien nog iets te zien zou zijn.
                                Dit was geen dag te laat. Het was een zondag in augustus 2010 en na enig zoeken had ik het bos gevonden dat er toen nog onaangeroerd stond. Beetje later kwam ik de eigenaar tegen en heb er toen even een gesprek mee gevoerd en die wist mij te vertellen dat men de volgende dag begon met de opruim van het bos. Ik was toen enerzijds zeer blij dat ik het nog gezien heb maar anderzijds triest dat het de volgende dag allemaal opgeruimd zou worden. Ik heb toen redelijk wat foto's genomen maar het heeft weinig zin om deze te plaatsen aangezien iedereen hier blijkbaar foto's heeft van hoe het er net voor het einde bijlag. In de plaats enkele foto's van wagens die enkele jaren geleden tegen kwam op een afgesloten terein in Italie. Door dat het afgesloten was zijn de foto's van een grote afstand genomen.

Comment

• GT-R , Dat blijf ik ook altijd leuke wagentjes vinden die Transits , ik zal er eens een paar plaatsen (via de tovenaar ) van transits die ik heb gevonden .
                                  @ Jan/Buick : Die blauw met witte Opel is een Kapitän van 1951 tot begin 1953.
                                  @ Arco : Waarschijnlijk is die Ford P 100 MK1 op de wieldoppen na orgineel .
                                  In Engeland heb ik deze Pickupjes plenty zien rijden en heb indertijd ook nog een folder van zo'n wagentje bij de dealer gescoord.
                                  De techniek van de P 100 is grotendeels geleend van de Transit , ik heb ze zelfs met dubbellucht gezien of als autoambulance met 2 achterassen , zelfs met een trekschotel voor een trailertje . De MK2 kreeg een Sierra cabine en is ook in Holland te koop geweest.
                                  Was ie in België ook te koop ?
                                  De mistery restant voor die twee Opels is mij ook onbekend , wel weet ik dat die moterkap tussen de twee Opeltjes van een Buick is.
                                  Dit restant is een van de vele dingen die ik daar nog goed had willen bekijken net als die grote hoop langs het weiland .
                                  Heeft iemand het adres van professor Barabas , Ik wil namelijk heel graag zijn teletijdmachine even lenen .

Comment

• Little Oldtimerke welkom bij de club .
                                    Altijd leuk die vakantiefotos.
                                    Joh had gij even geluk dat ge nog net op tijd in het bos was , koester die fotos.
                                    Trouwens zijn fotos van net voor en van tijdens de ruiming vrij schaars dus plaats er gerust eens een stel .
                                    Groeten Jack/Realsteel

Comment

• Ja die beruchte hoop is heel interesant. Zag op een oude tin foto een hele stapel helder rood plaatwerk liggen in grote hoeveelheid (waarschijnlijk hele auto). Was geheel "versnipperd", maar leek wel een beetje op een model uit eind jaren 60 of zo. Toen lag de rest van de rotzooi er nog niet bij.

Comment

• welkom bij de club en gewoon plaatsen die foto's
                                        jack bedankt voor de info van die opel
                                        en hennie bedankt voor de info van die willys ik zal het veranderen

heeft er iemand een foto van een 48-49 olds in het bos ??/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk Berichten
                                          Ik ben nieuw op dit forum maar ik lees al even mee in dit topic.
                                          Ik ben ook liefhebber van sloperijen maar heb er spijtig genoeg nog niet veel gezien.
                                          Ik had iets gelezen van chatillon en wou er dan ook absoluut naar toe.
                                          Maar enkele weken voor ik er naar toe ging gaan zach ik op een forum dat het opgeruimd zou zijn. Ik ben dan uiteindelijk toch gaan kijken of er misschien nog iets te zien zou zijn.
                                          Dit was geen dag te laat. Het was een zondag in augustus 2010 en na enig zoeken had ik het bos gevonden dat er toen nog onaangeroerd stond. Beetje later kwam ik de eigenaar tegen en heb er toen even een gesprek mee gevoerd en die wist mij te vertellen dat men de volgende dag begon met de opruim van het bos. Ik was toen enerzijds zeer blij dat ik het nog gezien heb maar anderzijds triest dat het de volgende dag allemaal opgeruimd zou worden. Ik heb toen redelijk wat foto's genomen maar het heeft weinig zin om deze te plaatsen aangezien iedereen hier blijkbaar foto's heeft van hoe het er net voor het einde bijlag. In de plaats enkele foto's van wagens die enkele jaren geleden tegen kwam op een afgesloten terein in Italie. Door dat het afgesloten was zijn de foto's van een grote afstand genomen.
                                          Als eerste : Hartelijk welkom!

Ten tweede:
                                          Ik zou zeggen : zet de foto's van Chatillon er maar gewoon bij!
                                          Wie weet heb je dingen er net weer even anders op staan. Dat is soms net genoeg om weer antwoord op openstaande vragen te krijgen. En foto's van Chatillon, daar krijg ik NOOIT genoeg van. Je hebt idd wel mazzel gehad dat je de dag van te voren nog daar geweest bent!

Comment

Working...
                                          X