Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    GT-R , Dat blijf ik ook altijd leuke wagentjes vinden die Transits , ik zal er eens een paar plaatsen (via de tovenaar ) van transits die ik heb gevonden .
    @ Jan/Buick : Die blauw met witte Opel is een Kapitän van 1951 tot begin 1953.
    @ Arco : Waarschijnlijk is die Ford P 100 MK1 op de wieldoppen na orgineel .
    In Engeland heb ik deze Pickupjes plenty zien rijden en heb indertijd ook nog een folder van zo'n wagentje bij de dealer gescoord.
    De techniek van de P 100 is grotendeels geleend van de Transit , ik heb ze zelfs met dubbellucht gezien of als autoambulance met 2 achterassen , zelfs met een trekschotel voor een trailertje . De MK2 kreeg een Sierra cabine en is ook in Holland te koop geweest.
    Was ie in België ook te koop ?
    De mistery restant voor die twee Opels is mij ook onbekend , wel weet ik dat die moterkap tussen de twee Opeltjes van een Buick is.
    Dit restant is een van de vele dingen die ik daar nog goed had willen bekijken net als die grote hoop langs het weiland .
    Heeft iemand het adres van professor Barabas , Ik wil namelijk heel graag zijn teletijdmachine even lenen .
    Op Marktplaats staat/stond een P100 te koop op Sierra basis en met volgens mij Transit wielen en dit is ook nog een orgineel Nederlands geleverde van 1990.
    Ze waren destijds leverbaar in NL in benzine- en dieseluitvoering en geleverd van circa 1988 t/m ??.
    De Taunus gebaseerde is volgens mij nooit in NL geleverd.
    Ik zelf al 13 jaar een VW caddy pickup en dat is ook niks meer dan een verbouwde en verlengde golf 1 met 260 cm wielbasis ipv 240 cm standaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten

Hier heb ik de delen even wat duidelijker gemaakt. Bumper is hier nog bedekt (thanks lord for the picture!)
      Hhhmmmm...... ik realiseer me net iets! Die hoop plaatwerk bij het weiland bevatte op de Tin Hunter foto ook veel rood plaatwerk, en deze neus was ook rood. Dat wordt weer eens spitten in de archieven!

Comment

• ik zoek hier een achterlicht voor
        wie o wie heeft er een liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
          Op Marktplaats staat/stond een P100 te koop op Sierra basis en met volgens mij Transit wielen en dit is ook nog een orgineel Nederlands geleverde van 1990.
          Ze waren destijds leverbaar in NL in benzine- en dieseluitvoering en geleverd van circa 1988 t/m ??.
          De Taunus gebaseerde is volgens mij nooit in NL geleverd.
          Ik zelf al 13 jaar een VW caddy pickup en dat is ook niks meer dan een verbouwde en verlengde golf 1 met 260 cm wielbasis ipv 240 cm standaard.

Ai, dat ik die pick-up niet kende is dus een aardige achterstand in mijn ontwikkeling, of vroeg toeslaande dementie. Toch maar eens na laten kijken de volgende keer in het ziekenhuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
            ik zoek hier een achterlicht voor
            wie o wie heeft er een liggen
            Laat me raden, bij voorkeur ook nog ene die ECHT uit Chatillon komt

Comment

• Er lag naast de 53er Buick Special cabrio een Olds 98 uit 1949 die lag er heel slecht bij maar ik heb er 2 fotos van , als het goed is heb ik jou er een van z'n dashbord gegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                Ik ook spijtig genoeg konden we niet stoppen
                Ik wil nog wel eens naar Doel, soon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                  Gezien Is toch waar ze die amerikaan in het water droppen hé?

Helaas géén info erover...
                  indeed!

Comment

• Hmmm, hier wordt het interessant

?

??

Ford customline 1954

Buick special 1949

Opel ?

En een van de laatste foto's van de T1....in Chatillon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
                      indeed!

Oude jeugdseries
                      www.opelklassiek.be

Comment

Er lag naast de 53er Buick Special cabrio een Olds 98 uit 1949 die lag er heel slecht bij maar ik heb er 2 fotos van , als het goed is heb ik jou er een van z'n dashbord gegeven.
                        ja jack deze foto heb ik
                        nu nog een van de voor kant of achterkant of bijde
                        lord mischien

Comment

• Nr 1

Iemand een idee waar dit was ?
                          Het heeft veel weg van Chatillon met die golfplaatschermen tussen de bomen .

Nr 2

Voor Gangstertje
                          De Renault R8

Nr 3

Dodge D11 custom 1939 in 2009

Nr 4

Voor Jan / Buick
                          Olds 98 uit 1949 in het bos van achter gezien

Nr 5

Doge D11 custom uit 1939 Februari 2010
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 05/04/2011, 23:42.

Comment

• Nr 1

Transit op Engelse farm

Nr 2

Transit V6 Brandweer in Engeland

Nr 3

Transit Diesel op een Engels boerenerf

Nr 4

Transit 1965/66 in hollands weiland

Nr 5

Transit ijscokar in een tuin hier in de buurt
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wow! Mooi werk Realsteel en NATUURLIJK ook Giessenlander!

Comment

• @realsteel: De gegevens van de mogelijke auteur van het artikel staan in je pm

Comment

• Dit filmpje kwam Realsteel tegen op youtube, en hij vroeg me om hem te posten. Dus namens de professor:

1958 scammell needing some serious work but check it out she's a runner.

Comment

• Zo nog even wat info over het laatste setje van Lord .
                                    Foto 1 - Vooraan de donkerrode auto is een Amerikaanse Ford 4 deurs sedan 1947/1948, dan de donkerblauwe is een Amerikaanse Ford 2 deurs sedan uit 1946 en daar achter zie je nog net een Chevrolet Fleetmaster 4 deurs sedan ook uit 1946 .
                                    Foto 2 - Humber Hawk MK4 , De roodpaarse deur is van de 4 deurs Ford van foto 1.
                                    Foto 5 - is een Opel Rekord P1 sedan

Comment

• Vooraan de donkerrode auto is een Amerikaanse Ford 4 deurs sedan 1947/1948, dan de donkerblauwe is een Amerikaanse Ford 2 deurs sedan uit 1946 en daar achter zie je nog net een Chevrolet Fleetmaster 4 deurs sedan ook uit 1946 .

Aha! het beruchte rijtje zonder neuzen aan de kant van het weiland.

Comment

Nr 1

Iemand een idee waar dit was ?
                                        Het heeft veel weg van Chatillon met die golfplaatschermen tussen de bomen .

Nr 2

Voor Gangstertje
                                        De Renault R8

Nr 3

Dodge D11 custom 1939 in 2009

Nr 4

Voor Jan / Buick
                                        Olds 98 uit 1949 in het bos van achter gezien

Nr 5

Doge D11 custom uit 1939 Februari 2010
                                        Foto 1 weet ik waar het is, echter op verzoek van medeforum leden niet publiekelijk
                                        gemaakt ivm gevolgen voor de eigenaar, mocht deze sloop nog bestaan.
                                        Ben er in 2001 geweest met Hans en kon toen helaas geen eigenaar vinden.
                                        Heb hier een aantal weken geleden al melding van gemaakt.

Hennie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                          Dit filmpje kwam Realsteel tegen op youtube, en hij vroeg me om hem te posten. Dus namens de professor:

http://www.youtube.com/watch?v=YVGP-cz7kyM

dit vind ik gaaf
                                          en er dan gewoon mee aan het werk

Comment

Working...
                                          X