Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• onze fucus na een ontmoeting met een eend of gans

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Comment

• big old buick

opeltje

Comment

• Dat zijn weer een paar juweeltjes!

Comment

• en nog een opel achtergebleven na de ruiming en inmiddels ook weggehaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
            Staat te koop op een duitse kever site. Jammer dat het met zo'n oudje zo ver is moeten komen.

arco, troost je , tis maar een VW

Comment

• hij was samen met z'n vriend cortina
              nu ook naar old iron heaven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                Hee tovergiessenlandernaar das mooi .

En Little Oldtimerke , reserve delen hebt ge nooit genoeg .
                Wat ik me als wrakkoloog dan gelijk weer afvraag is , wat is die zwarte wagen die op foto 4 op de achtergrond staat ? ziet er interessant uit .
                dat lijkt me een Austin London Taxi FX4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                  en nog een opel achtergebleven na de ruiming en inmiddels ook weggehaald
                  ah een van de Opels als laatste achterblijvers, een vertrouwd gevoel
                  als ik die oude Opels zie, denk ik altijd aan Chatillon
                  ikzelf was vanaf het begin versteld van de hoeveelheid Fords en Opels in het bos...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk Berichten
                    Ik heb sinds enkele maanden een volvo amazon in mijn bezit.
                    Er is nog redelijk wat werk aan en stukken kan je niet genoeg hebben.
                    Daarom ben ik vandaag 2 amazon's gaan halen die al 5 jaar buiten staan en daar dringend weg moesten. Ze zijn helaas niet meer te restaureren maar er zitten nog bruikbare stukken op. Deze ga ik er de komende tijd allemaal afhalen en dan zullen deze wegens spijtig genoeg geen bos in gaan want dit heb ik niet in mijn bezit dus daarom zullen ze richting sloop gaan.
                    Hier enkele foto's.

Zo heb ik ze gevonden

Het laden gebeurde met een clark

Met een beetje puzzelen pasten ze net op de vrachtwagen

Het lossen gebeurde met een kraan

Hier is duidelijk te zien dat ze niet meer te redden zijn

Succes met de Volvo Amazone overlever en de onderdelen van de zieke patienten ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                      arco, troost je , tis maar een VW

Laat ik nou ook een vw bus hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                        ah een van de Opels als laatste achterblijvers, een vertrouwd gevoel
                        als ik die oude Opels zie, denk ik altijd aan Chatillon
                        ikzelf was vanaf het begin versteld van de hoeveelheid Fords en Opels in het bos...
                        Klopt dat er veel lagen. Ik heb ook altijd gedacht dat opels in alle bouwstylen bij elkaar verreweg het grootste aandeel hadden. Maar na telling blijkt dat er in totaal 96 fords lagen en maar rond de 50 Opels. En dat had ik dus ook niet gedacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                          en nog een opel achtergebleven na de ruiming en inmiddels ook weggehaald
                          heb ik nou last van illusies???? Of ligt er naast de Opel een velg van ver voor het 2e menings verschil met onze ooster buren? Het lijkt wel een geheel gesloten velg iig! En dan is hij ECHT wel oud. Heb hier ook een velg staan die ik van een kennis heb gekregen. Die is ook dicht, alleen nog hoger. Kompleet met de band er op die nog uit het jaar boerenknots komt. Maar das niet alles, hij beweert dat hij uit Chatillon zou zijn komen!

Comment

• @ Giessenlander : Kolere da's een rake knal geweest . was dat vandaag ? en Mo okee?

En jan heb je die velg naast dat opeltje nog mee kunnen nemen die ziet er wel heel oud uit ,minstens van voor de oorlog

Comment

Laat ik nou ook een vw bus hebben.
                              wat zie je er toch in ???

hoe oud je Corolla eigenlijk (veel interessanter) ?

Comment

• Ik snap eigenlijk niet dat hij me nooit opgevallen is. Want zo te zien ligt hij daar ook al langer dan een paar dagen

Comment

• Is van 1998 die corolla, en is een ex wrc demo model. Stickers zijn er nu van af, dus hij is wit nu.
                                  Maar ik zie trouwens geen probleem in een vw, heb er veel plezier mee op vakantie etc. En hij is door een eigenhandige revisie etc net zo storings arm als mijn corolla. Dus ik denk dat je dat aan de smaak (of het gebrek er aan ha ha ha) van de eigenaar moet over laten. Iedere gek heeft een gebrek he

Comment

Klopt dat er veel lagen. Ik heb ook altijd gedacht dat opels in alle bouwstylen bij elkaar verreweg het grootste aandeel hadden. Maar na telling blijkt dat er in totaal 96 fords lagen en maar rond de 50 Opels. En dat had ik dus ook niet gedacht!
                                    meen je dat nu ? Ford > Opel ??? Je bedoelt dan wel zeker Ford USA Ford GB en Ford D tezamen .....dan zal het ook wel...toch nooit gedachten wat eindigt op plek 3 ???
                                    Buick ? Chevrolet ? Renault ?

een ding is zeker DAF was in t bos helemaal niet vertegenwoordigd!!! Imperia ook niet!!
                                    misschien toch leuk voor de Chatillon meeting dit soort feitjes....al eens eerder gezegd: opvallend dat er er geen renault 4cv lagen en ook geen DS
                                    Mijn God, wat hunker ik naar dat bos terug....:

''de eerste ontdekking samen met mijn kameraden.....de bladeren, dennennaalden, t windgeruis....en dan de rit terug allemaal stil in de auto...thuisgekomen.....een verlaten gevoel....waarom woon ik in godsnaam in Tongeren en niet daarachter ??
                                    is er hier in Tongeren ook zoiets misschien wel kleiner ergens wat we nog niet weten?''

Chatillon groet vanuit Tongres !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                      @ Giessenlander : Kolere da's een rake knal geweest . was dat vandaag ? en Mo okee?

En jan heb je die velg naast dat opeltje nog mee kunnen nemen die ziet er wel heel oud uit ,minstens van voor de oorlog
                                      nee jack ik heb die velg niet

Comment

Is van 1998 die corolla, en is een ex wrc demo model. Stickers zijn er nu van af, dus hij is wit nu.
                                        Maar ik zie trouwens geen probleem in een vw, heb er veel plezier mee op vakantie etc. En hij is door een eigenhandige revisie etc net zo storings arm als mijn corolla. Dus ik denk dat je dat aan de smaak (of het gebrek er aan ha ha ha) van de eigenaar moet over laten. Iedere gek heeft een gebrek he
                                        oh ik dacht meer aan een 1977 Corolla maar je hebt gewoon een ....bak! hahaha nee inderdaad ieder zijn smaak...zolang jij er lol aan hebt, we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde
                                        gelukkig waardeeer je de zin en onzin van Chatillon enorm....

Comment

• Jammer man! En die verdwenen spaakvelg van naar het schijnt een chevrolet, die wel dan?

Comment

Working...
                                          X