Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Arco en Jan dat is tof die ouwe wielen uit het jaar kruik .
    En wederom mooie fotos van Michel / Lord .
    Foto 2 is wederom de Ford Customline uit 1954 met de lege blikken achterin
    Foto 3 is een Chevrolet Fleetmaster 4 deurs sedan uit 1947 , voor de definitive schoonmaak in het bos waarbij door een oudmetaal handelaar de laatste restjes werden opgeruimd heb ik nog een stuk grill van deze wagen uit de grond getrokken waar de naam Chevrolet nog opstaat.
    Ik heb netjes aan Bernard gevraagd of ik het mocht hebben als aandenken , en dat vond hij prima.
    Het hangt nu in mijn woonkamer aan de muur .
    Foto 5 is inderdaad een Aronde uit de P60 serie

Comment

• Het hangt nu in mijn woonkamer aan de muur

FOTO! FOTO! FOTO!

Comment

• jaaaaaaaa jack FOTO FOTO

hey arco moooooooooi wiel
        stom dat ik er niet meer heb meegenomen

Comment

• ik kan het niet goed zien maar het lijkt op deze
          unic camionette

Comment

• Lijkt er idd verdacht veel op. Hmmm, mooi "wrak" daar rechts.

Comment

• even terug het bos in heeerlijk
              ??

Last edited by Atenza; 09/04/2011, 23:37. Reden: Max. 3 foto's per post.

Comment

• Nou viel het me op deze foto al weer op. Hier zie je maar alleen een spatbord van de rode rekord coupe liggen. maar daar in de hoek lag al het gedemonteerde plaatwerk van de hele neus incl motorkap van die wagen bij elkaar. Vreemd dat dit nooit verdwenen is.

Comment

• nog een paar

Last edited by Atenza; 09/04/2011, 23:37. Reden: Max. 3 foto's per post.

Comment

• Heeft er nog iemand foto's van de 1957 Chevrolet coupe of de 48? Studebaker met zijn 4 delige achterruit ?

Comment

• de chevrolet

van de studebaker heeft realsteel een foto

Comment

• De Chevy

Last edited by Atenza; 10/04/2011, 09:13. Reden: Max. 3 foto's per post.

Comment

• studebaker

Comment

• Comment

• Bedankt mannen.

Tja, nu een zeer geliefde en erg dure klassieker.
                              Toen ik 'm in 1992 voor het eerst zag was hij al doormidden gezakt en onrestaureerbaar.
                              Het doet nog steeds pijn

Hennie

Comment

• Dat geloof ik meteen dat het pijn doet. Van de ene kantdeden al die auto's bij mij ook heel erg pijn. Maaaaar, van de andere kant heb ik heb ook zo iets van: we hebben mazzel gehad dat we ze nog gezien hebben, want normaal gesproken hadden ze al lang in de hoogovens oid gelegen. Die mannen moesten vroeger hun brood verdienen met de onderdelen, en zaten niet op "ouwe zooi" te wachten. Dus ben ik erg blij dat ik ze toch nog heb gezien. Daar troost ik me dan altijd weer mee.

Comment

• Hmmm waar dit nu weer op slaat, dat snap ik niet. Er staat in eens dat er maar 3 foto's per post mogen (of was dat al eerder en wist ik dat niet). Zodoende zijn er nu dus foto's weg. Dus kijk even bij je posts of jullie er ook missen.

Hier zijn de mijne iig weer.

Comment

• Is dit de studebaker die je bedoelde? Ik kan de andere (betere) foto van hem even niet vinden helaas.

Last edited by ; 10/04/2011, 12:48.

Comment

• Gewoon een mooi stilleven:

Comment

• Wat ook opviel was dat sommige wagens van bijvoorbeeld achter relatief best gaaf waren, terwijl de andere kant dan volledig "krokie" was. Hier de Ford Consul classic. Van voren behoorlijk rot, en achter vrijwel in takt.

Comment

• Een van mijn favo plekken was altijd weer de "parts pile". Daar lagen werkelijk de meest interresante dinegn. Ergens er tussen lag zelfs een Traction.

Comment

Working...
                                          X