Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow, knap hoor, dat plaatje van die Imperia!

Comment

• E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Niet echt een wrak maar toch:

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Renault R4 in Doel:

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• 'k Heb zin om die te gaan halen

Comment

• Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik hem zag staan.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Heb een weekje terug nog een Renaultje 5 TL uit '77 opgehaalt, bijna in dezelfde staat als de R4 hierboven .
                    Zal binnenkort wel foto's plaatsen.

Comment

• Ha leuk! "nieuwe" inbreng. En alle oudere wagens die als "wrak" te boek staan zijn welkom hoor, dus hoet niet van bijvoorbeeld om maar wat te noemen pre 50 te zijn.

Comment

• Leuke dingen heb je daar gevonden ian , vooral die Jaguar MK2 kas past wel in mijn straatje .
                        Net na het eten ben ik ook nog even een rondje wezen maken op de fiets en de score is :
                        Een BMW 520 in een schuurtje van een onbewoond huis , een Citroen CX estate en als laatste een 2CV eend/geit die al vrij lang in een tuin stond .

Comment

• Foto's van die CX graag

Comment

• nog een stukje auto
                            wie het weet mag het zeggen

Comment

• 1949-50 ford

Comment

• Die laatste oto is een onderdeel van een van mijn meest favoriete types auto daar in het grote sprookjesbos! Maar zo tezien ook van een van de slechtste die er heef gelegen. Want over het algemeen deden de customs nog redelijk hun best om "auto" voor te stellen.

Comment

• Wist niet goed waar ik deze kon plaatsen....let vooral op de laatste foto, op het "motorblok" staat duidelijk RR.....
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• kan iemand mij vertellen welk merk dit is
                                    ik heb een teller met het zelfde teken en kan het niet thuis brengen
                                    Last edited by ; 21/04/2011, 10:50.

Comment

• @ Buick : Dat spatbordje zou zomaar van de Lloyd LP 500 kunnen zijn , weet alleen niet of het voor of achter is . De kleur klopt wel .
                                      En dat W logo is dat niet van een duitse Wanderer ?

@ Yaqub : Die CX fotos zullen even duren want ik moet het rolletje nog even laten ontwikkelen .
                                      Inderdaad ik werk nog steeds met een steenkolen gestookte rolletjescamera !!

Comment

• Wanderer was ook waar ik meteen aandacht. Dus al WEER een dino op autogebied!

Comment

• Ik ben net even op het wereldwijde web rond wezen snuffelen en ik heb het "W" logo gevonden . Het is dus niet van een Wanderer maar van een Willys .
                                          Dus Jan, dan zou je hem kunnen vinden op die Amerikaanse site waar al die achterlichten en dashboards op staan

Comment

Working...
                                          X