Deze? Trouwens een heel interesante foto van onze vriend Tin Hunter. De ford coupe is hier op de achtergrond nog te zien, en ene die vele niet kennen, de Ford f100 die tegen de wand op lag recht voor de Frazer manhattan, en dus niet de witte panel die achter in lag . De neus is hier nog zichtbaar links op de heuvel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik weet welke wagen je bedoelt Hennie , hij lag tussen de Trabant en een Traction in .
Ik heb er zelf 1 foto van maar er was toen niet veel meer van over dan een chassis met schutbord en dashbord zonder klokken .
Het was trouwens een 49er (herkenbaar aan het dashbord)
Van mijn foto heeft Jan een kopie , dus Jan ........
Ik heb op de franse site weleens een Tin foto gezien van het beest nog met dak en deuren.
Trouwens de wagen op de foto van Arco is een Oldsmobile uit 1946.
Comment
-
Yep Arco dat is idd wel de goeie , de achtergrond details op de onderste foto zijn ook interessant . Als eerste de Thames Cabine die er wat vreemd bij ligt en verder naar links ook de Studebaker Commander 1947/1949 .
Gangstertje dat zijn leuke pics van die Engelse Karmann met hooikoorts .
En Jan dank je voor 't plaatsen van de Mercury
En aan alle anderen PRETTIGE PASEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenna lang het net afspeuren denk ik dat ik de foto's van tinhunter heb gevonden
hier ligt hij rechts
In 1992 was hij al slechter als deze foto denk ik.
Aan de foto's te zien is er later nog veel vanaf gehaald en Jack, je hebt gelijk over het
dashboard. Alle 49-50 en 51 Mercury's hadden inderdaad elk modeljaar een verschillend
dashboard en de mijne was een 49-er met een soortgelijk dashboard.
Bedankt mannen.
Hennie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDeze? Trouwens een heel interesante foto van onze vriend Tin Hunter. De ford coupe is hier op de achtergrond nog te zien, en ene die vele niet kennen, de Ford f100 die tegen de wand op lag recht voor de Frazer manhattan, en dus niet de witte panel die achter in lag . De neus is hier nog zichtbaar links op de heuvel.
Comment
-
Hier heb je een frontale foto uit het mapje dat ik ooit kreeg. van de zelfde collectie auto's, maar eerst even de Tin foto.
En hier de vrijwel zeker oudere foto van uit het mapje
Op de vorige foto zie je ook het frond van de f100 in "volle glorie". Op de eerste foto zie je links ook nog een meer dan slecht restant liggen. Als het goed is , is dat deze wagen.
Comment
-
Zozo Michel dat is mooi spul wat ge daar in Frankrijk hebt gevonden , ik hoop dat we er nog wat meer van te zien krijgen.
En Hennie , best jammer dat er later vrij weinig van die Ford Coupe over was. Zover ik heb kunnen zien aan de bumpers en de positie waar de sierstrips hebben gezeten was het een 46er . Vreemd genoeg is het weinig mensen opgevallen dat er tussen die ford coupe en de 46er Oldsmobile nog een oude Ford lag . Deze was geheel ingezakt en was ooit een blauwe 4 deurs sedan uit 1947 of 1948
Ha op de middelste foto van Arco's laatste posting zie je nog blauwe stukken van de 4 deurs tussen die 2 autos in ,er liggen ook nog witte stukken van die F 1 / F 100 op
En de wagen op de onderste foto is een Buick uit 47 of 48
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenYep Arco dat is idd wel de goeie , de achtergrond details op de onderste foto zijn ook interessant . Als eerste de Thames Cabine die er wat vreemd bij ligt en verder naar links ook de Studebaker Commander 1947/1949 .
Gangstertje dat zijn leuke pics van die Engelse Karmann met hooikoorts .
En Jan dank je voor 't plaatsen van de Mercury
En aan alle anderen PRETTIGE PASEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk BerichtenDat is 'm Jan
In 1992 was hij al slechter als deze foto denk ik.
Aan de foto's te zien is er later nog veel vanaf gehaald en Jack, je hebt gelijk over het
dashboard. Alle 49-50 en 51 Mercury's hadden inderdaad elk modeljaar een verschillend
dashboard en de mijne was een 49-er met een soortgelijk dashboard.
Bedankt mannen.
Hennie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenHallo,
Net terug uit Frankrijk waar ik leuk spul tegenkwam
Ik volgde je fotoreportages al bij onze Franse vrienden op het forum, wat een schatkamer heb je weer gevonden! Thanks for the pics!
Comment
Comment