Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
    Huh? dit is een foto die ik ook heb, en volgens de beschrijving zou hij van 1994 zijn. Of zou hij zich hebben vergist????
    Kan zijn Arco

Ik heb 'm volgens mij in 1992 gefotograveerd en vond 'm toen al heel slecht.
    Toen ik in 1999/2000 zelf een Mercury 1949 had was ik van plan er meerdere
    onderdelen af te halen, echter hij was toen al vrijwel weggehaald of weggeroest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      hier heb je er nog een van de ford coupe
      Mooie foto Jan, 1 van mijn favoriete auto's in Chattilon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
        Kan zijn Arco

Ik heb 'm volgens mij in 1992 gefotograveerd en vond 'm toen al heel slecht.
        Toen ik in 1999/2000 zelf een Mercury 1949 had was ik van plan er meerdere
        onderdelen af te halen, echter hij was toen al vrijwel weggehaald of weggeroest.
        Man wat is dat jammer. Net als je het kunt gebruiken, dan grijp je mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
          Mooie foto Jan, 1 van mijn favoriete auto's in Chattilon
          Ja dat is inderdaad een waanzinnig mooi model!

De auto hier voor aan in beeld, heb ik eigenlijk nog nooit op een foto gezien waar hij in elkaar staat (niet de ford dus he). Zelfs niet op de hele oude van mij. Iemand die hem wel er op heeft staan?

Comment

• Telkens valt me het weer op, hoe oud de foto's ook zijn, erliggen overal hele zwermen losse onderstellen. Kijk alleen eens op deze foto, daar liggen er al weer veel. Ook op mijn oude foto's staan er veel op. Er moet daar dus echt wel een gigantische bult auto's gesloopt zijnn die wij uberhaubt nooit gekend hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
              gaaf lord
              er is daar ook nog van alles te vinden
              Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
              Ik volgde je fotoreportages al bij onze Franse vrienden op het forum, wat een schatkamer heb je weer gevonden! Thanks for the pics!
              Ik tracht de pics uit Frankrijk te posten hier en samen met het franse forum maar heb al zo weinig tijd zonder Chatillon te vergeten.

De volgende foto heeft al veel inkt doen vlooien op het fr. forum
              Een Traction Citroen cabriolet maar niet van het Fabriek...van wie wel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                Zozo Michel dat is mooi spul wat ge daar in Frankrijk hebt gevonden , ik hoop dat we er nog wat meer van te zien krijgen.
                Zeker weten maar eerst een reeks Opel/Chatillon

Comment

• Ik heb op het franse forum ook al met verbazing zitten kijken naar die Citroen Traction Cabriolet met speciale carrosserie , volgens mij heb je daar iets heel zeldzaams gevonden.
                  Echt jammer dat ik geen Frans spreek anders zou ik er graag eens naar toe willen. (Frankrijk in het algemeen bedoel ik dan he)
                  Bij de laatste fotos zie je op de 2e foto een auto met een spijl in de achterruit , dat is ook een oudje .
                  Het is een Vauxhall J14 (1938 / 1948 ) , alleen tijdens de oorlog is de productie een poos stilgelegd .
                  In Engeland heb ik inmiddels al 3 andere J14's gevonden.
                  O,ja de onderste foto is een Rekord model 1957.
                  Last edited by ; 25/04/2011, 18:08.

Comment

• Een stapje verder...

Comment

• Gave fotoooooooo!!!!!!!

Comment

• VERZOEKJE

Ik zoek voor een Opel Ascona benzine 1300cc 4 deurs 05/1988

achterbumper
                        achterlicht links
                        achtermistlicht rechts
                        sierplaat boven nummerplaat
                        achterpaneel
                        sierlijsten onder achterpaneel

Graag spoedig antwoord aub.

Comment

• Je hebt pb. Misschien weet ik iemand voor je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                            Gave fotoooooooo!!!!!!!

??

Comment

• Eindelijk nog eens tijd gevonden om nog wat te posten...[

ATTACH]80945[/ATTACH]

Last edited by ; 21/09/2011, 17:06.

Comment

• ...en nog enkele wat minder gefotografeerde sterren uit de put...

Last edited by ; 21/09/2011, 17:06.

Comment

• 1 en 2 zijn de mercury Montherey 1952 midden in het bos. Hij lag schuin voor de 2 a kadetjes .
                                  3 is de opel rekord caravan zonder dak aan de kant van het weiland. De deur van deze wagen zie je ook heel duidelijk op de achtergrond van foto 1 en 2

Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten

??

Comment

• Ik hoop dat we er ooit nog achter komen wat voor Amerikaans chassis er op zijn kant naast de Opel stationcar ligt (vroeg of laat ga ik toch zoeken op internet tot ik een wagen met zo'n bumper tegenkom )
                                    Ik vermoed dat de rest van die wagen op de hoop wat verderop lag.
                                    Valt me nu pas op bij de laatste foto , 3 bomen met een identieke rare zijtak

Comment

• Ik zal nog even de namen geven van de autos op de fotos van Caligula 123 , ik hoop dat dit word gewaardeerd . ( aangezien niet iedereen ze zal herkennen .)
                                      Post # 3260 :
                                      1 - Ford Capri MK1 1300
                                      2 - Volvo PV544 "katterug"
                                      3 - Ford Falcon 1961
                                      4 - Vauxhall Viva SL90 (HB serie)
                                      5 - Ford Taunus 12M coupé ( P6 serie)
                                      Posting 3261 :
                                      1 - Fiat 124 S
                                      2 - Rambler Classic 1965
                                      3 - Ford Fairlane 500 1964
                                      4 - Peugeot 504
                                      5 - Chrysler 180 (Chrysler Frankrijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                        Ik hoop dat we er ooit nog achter komen wat voor Amerikaans chassis er op zijn kant naast de Opel stationcar ligt (vroeg of laat ga ik toch zoeken op internet tot ik een wagen met zo'n bumper tegenkom )
                                        Ik vermoed dat de rest van die wagen op de hoop wat verderop lag.
                                        Valt me nu pas op bij de laatste foto , 3 bomen met een identieke rare zijtak
                                        Ze staan gelukkig niet ook nog direkt naast elkaar, anders zou het pas echt freaky worden!!!

Comment

• Deze kennen we al Vauxhall J14 (1938-48 )

??

VW motor

Comment

Working...
                                          X