bosje in zuid Frankrijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ Lord .
Prachtig land dat Frankrijk, als ik uw mooie fotos weer zie en ook het Franse forum bekijk dan lijkt het wel of er in iedere struik , bosje of schuur een oude wagen staat .
Nogmaals heel jammer dat ik geen Frans spreek ,anders zou ik er zeker eens heen willen gaan.
Comment
-
Ja dat zie je idd heel erg vaak bij "slopers"en vondsten. Het openmaken schijnt niet moeilijk te zijn, maar daarna wordt het echt te ingewikkeld en verlaten ze dan maar in allerijl de plaats des onheils, want dicht doen is zo'n enorme opgave en natuurlijk zwaar gecompliceerd. Ik kan me daar echt aan irriteren eigenlijk. Als je al in een auto duikt, laat hem dan achter zoals hij stond Met de deuren en zo dicht dus. Dan blijft de auto langer fotografeerbaar door dat hij beter behouden blijft.
Dus Chappeau, ik kan het ECHT erg waarderen dat je de volgende keer ze zelfs dicht gaat doen! Das nog eens een goed voorbeeld van het autohart op de goede plaats hebben zitten. En nog bedankt voor de foto's natuurlijk!
Groeten Arco
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Lord .
Prachtig land dat Frankrijk, als ik uw mooie fotos weer zie en ook het Franse forum bekijk dan lijkt het wel of er in iedere struik , bosje of schuur een oude wagen staat .
Nogmaals heel jammer dat ik geen Frans spreek ,anders zou ik er zeker eens heen willen gaan.
( een dorp ) en hebben we 75 km enkel moeten afleggen. Het was het wel waard moet ik zeggen ! In midden Frankrijk zijn er het meest wrakken maar daar wil mijn vrouw niet op vakantie.
Op het franse forum heb je Philo Sud die enorm veel post maar die gast legt 400 km per dag af voor zijne werkgever
Comment
-
Hee lord weer 3 toffe fotos
Foto 1 is trouwens een Opel Rekord P1 2deurs sedan . Opel heeft zelf nooit een coupe gebouwd van dit model . Er zijn er slechts enkele omgebouwd door de firma Autenrieth en die zijn bijna net zo schaars als kikkerbont .
De Bel Air coupe op foto 2 is uit 1954 , maar ze verschilt inderdaad heel weinig van model 1953 , vooral als ze zo kaal is als deze.
De 3e foto is een Pontiac Chieftain 2 deurs sedan , waarschijnlijk uit 1953 . Deze auto is later ook geheel vernield .
Ik heb me trouwens een bult gelachen om dat door elkaars beeld lopen waar u en barule 84 elkaar beschuldigen op het franse forum LOL.
@ Buick : Die 54 Buick had je beter in de tuin kunnen zetten veel mooier en minder werk.
Enkel je vrouwtje nog even omkopen met een etentje , bosje bloemen en doosje bonbons.
( Just Kidding )
Comment
Comment