Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan zal ik de chatillon minors nog eens voor je posten, wie weet hebben anderen nog meerdere foto's.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• leuk al die minors

hier mijn laatste vonst voor het museum
            uit de schuur van de buurman een reliant 700cc blok uit de jaren 70

Comment

• @ Buick : Das geinig Jan , een Regal motortje voor de niet Chatillon afdeling van het museum

@ Minorke : Ik ben al vele malen in Engeland geweest en heb daar ook al veel wrakken op de foto gezet .
              Dus op de vraag of ik Minor fotos heb , is het antwoord JA !!! plenty .
              Alle modellen wel zon beetje saloons, travellers,vans ,een pick-up en een tourer . Zelfs een orginele Millionth ben ik al tegen gekomen ( dat is een speciale uitvoering waar er maar 350 van zijn geleverd )
              Ik zal eens kijken of ik (met hulp van toverarie) wat kan plaatsen.

Comment

• thx mannen

Comment

• Bitte sehr! Zoals je ziet: u vraagt, wij draaien.....uhhhmmmm posten

Comment

• Na deze kleine pauze gaan we even verder lopen in de bossen van Chatillon

De ons bekende Opel Rekord 2doors sedan.

Comment

• weer prachtige foto's lord
                      blijf ze posten

Comment

• nog een paar in het bos

Comment

• een paar uit het museum
                          57 plymouth

54 oldsmobile

under dash kachel

Comment

• Mooooooi.
                            Posting 3295 van Lord : Op de eerste foto inderdaad een Rekord P1 2 deurs . en links is alweer een duwbalk te zien op een kaal chassis .
                            Zo te zien aan het bumperstuk was het ooit een Plymouth .
                            Op de tweede foto een Mercury Monterey cabriolet uit 1952 (op een oude foto in een van der heul boek zie je het linnen dak nog op deze wagen zitten)
                            Laat je niet misleiden door de bumper want die is afkomstig van de Ford ernaast.
                            En op de 3e foto een Buick Super uit 1953

En op de foto's van Jan .
                            Als eerste een Buick Super uit 1953 (er stonden er 3 van dit model)
                            Nummertje 2 is de witte Chevrolet Bel Air uit 1953 .
                            En de derde is een Ford Taunus 15M De Luxe (wereldbol)
                            'T museum word ook weer aan gewerkt ,TOF

Comment

• Prachtig die BMW en Die Fiat coupé onlangs gepost

@Buick: Bedankt en doe jij ook zo verder
                              @Realsteel: bedankt, de volgende lading is op komst Hier erken ik niets van

Comment

• Nou Michel (Lord) dan heb ik goed nieuws voor je , ik herken het gelukkig wel .
                                Op foto 1 en 2 is de auto met de V8 motor een Ford V8 4 deurs 1946 tot 1948 ,deze stond vlak naast de grote ijzerhoop langs de wei.
                                Tjonge wat had ik graag willen graven in die hoop om te zien wat eronder lag.
                                Achter de dikke boom staat ook nog een Standard Vanguard sedan uit de eerste serie
                                Foto 3 is een Mercury uit 1955 ,van deze wagen heeft Jan (Buick) in ieder geval de achterlichten en de snelheidsmeter kunnen kopen voor in het museum

Comment

• Ja idd, die hoop was ERNSTIG interesant! Ik heb ook spijt als haar op mijn hoofd dat ik niet "gewroet " heb daar.

Comment

• Comment

• 1e Ford cortina MK1
                                      2e Ford Custom "shoebox" 1951
                                      3e Opel Rekord B Coupe

Als ik het goed herinner tenminste. Groeten Arco

Comment

• [quote=Realsteel;4569993]Nou Michel (Lord) dan heb ik goed nieuws voor je , ik herken het gelukkig wel .
                                        /quote]

Comment

• Dat vind ik weer heel leuk om weer eens een paar fotos van Gangstertje te zien.

@ Arco : Sla jij de plank even mis zeg , de onderste foto van gangstertje is de rood verkleurde Ford Anglia 105E .

En nog even de laatste fotos van Michel/Lord :
                                          De eerste is een Renault Fregatte met op de voorgrond het restant van de Juvaquatre, het dashbord is nog goed herkenbaar.
                                          Als tweede de binnenzijde van de Mercury uit 1955.
                                          En als derde de zwarte Chevrolet 210 Deluxe uit 1953. Het valt me trouwens nu pas op dat er op deze ook een duwbalk zat

Bedankt weer voor de mooie fotos mannen .

Comment

Working...
                                          X