Eventjes off-Chatillon...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Altijd graag gezien die Roovers
Moet tegenwordig een kostelijke zaak zijn van met een Caddy rond te rijden
Comment
-
Hey Little Oldtimerke , ik zal de vraagtekens even de juiste naam geven .
De eerste en tweede foto zijn allebei Opels Kapitän 1953 t/m 1955 .
Er stonden daar 4 Kapitäns naast elkaar op een rijtje.
Op de derde foto ,Links een Opel Rekord C Coupé en rechts een Rekord A .
Gangstertje , dat is ook weer een leuke vondst en zeker niet alledaags .
Hier in de buurt staat ook zo'n Rover P6 bij een boer naast de mestvaalt , staat daar al zeker 25 jaar dus ze is zo rot als een mispel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
Ik heb er ook foto's van gemaakt maar had ze nog niet op het forum gezet, klein beetje verder aan de andere kant van die "parking" stond er nog een mooie jammergenoeg verwaarloosde lancia, daar geen foto's van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten??? veld 4 ????
Deze 47-48 Buick stond er in ieder geval niet meer in 1992 en ook toen was dit een
zeer gezochte en dus dure klassieker dus zeker interessant om te redden of te slopen.
Wat ik al eerder zei, rond 1995 werd zelfs een complete 46-48 Ford V-8 tudor/fordor (dat weet ik niet meer) van het grote veld gehaald, weliswaar in stukken, maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenLol, richting Moeskroen?
Ik heb er ook foto's van gemaakt maar had ze nog niet op het forum gezet, klein beetje verder aan de andere kant van die "parking" stond er nog een mooie jammergenoeg verwaarloosde lancia, daar geen foto's van?
Bring it on, de pics van Lancia
Comment
-
ZOOOOOOOOOOOOOO , ernstig interesante foto .
Een 47of 48er Buick Cabriolet naast een Chevrolet uit 1953 of 54.
De Chevrolet heeft een lichte kleur met een donker dak en die combinatie kan ik weer niet vinden op Chevys in het bos.
Dus de tandwielen knarsen en kraken in m'n grijze massa, en ik speculeer zachtjes dat dit dat misterieuze veld is waar ook die DKW foto is gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenZOOOOOOOOOOOOOO , ernstig interesante foto .
Een 47of 48er Buick Cabriolet naast een Chevrolet uit 1953 of 54.
De Chevrolet heeft een lichte kleur met een donker dak en die combinatie kan ik weer niet vinden op Chevys in het bos.
Dus de tandwielen knarsen en kraken in m'n grijze massa, en ik speculeer zachtjes dat dit dat misterieuze veld is waar ook die DKW foto is gemaakt.
Comment
-
Vandaag een droevige vondst gedaan. Of moet ik ontmoeting zeggen? Want hij is nog niet uit de handen van een "liefhebber", maar is in de loop der jaren er niet bepaald op voor uit gegaan. Ooit was hij rood, de eerste foto geeft het huidige kleurbeeld weer. Jaren geleden deed ik bij de betreffende dealer het onderhoud aan het beestje, en was hij vrij redelijk qua staat. Nu is hij echter na jaren in een schuur erg hard achteruit gegaan. Hij staat nu bij de dealer voor een schouwing voor evt restauratie. Maar hij is helaas echt erg slecht. Hij komt iig NIET te koop, want als hij niet gerestaureerd wordt, dan is er al een koper voor de auto. (zie foto's)
Verder heb ik er een kever 1500 cabrio geschouwt, die ook ter restauratie was aangeboden na een verblijf van 15 jaar in een vochtige garagebox. Deze auto is helaas naar de eeuwige jachtvelden verwezen vanwege het feit dat er werkelijk aan de gehele wagen geen vierkante meter net plaatwerk meer was. Ook mechanisch was het over met het beestje na een zwaar leven als trek auto. JA DAT LEEST U GOED! Hij werd steeds gebruikt om een 1500kg zware schoenmakers kar naar de buurten van luxemburg te trekken en terug! Helaas geen foto's van deze auto. Hij was al weg voor ik de camera kon halen.
Comment
-
De beloofde lancia
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment