Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En een heel leuk Fiatje op de achtergrond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
      Het zou idd zomaar kunnen, al blijft de "spookcabriolet" in het midden van het bos in de buurt van de zwarte chevrolet 210 ook in veel mythen voorbij komen.
      Any way, een zeer interesante foto set!
      welke spook cabrio bedoel je arco ?
      ik ben hem even kwijt

Comment

En een heel leuk Fiatje op de achtergrond
        Thxs

Comment

• welke is deze dan ?

ik denk zelf de opel stationwagon

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
              De Gamma Coupé is toch nog ietske mooier; ik weet er één staan in het Gentse. 'k zal ook eens kijken voor een foto.
              Net eens gaan kijken, ik verveelde me.
              Geen Gamma te zien, wel een Fulvia Coupé, een Flavia Coupé, een Renault 6 en nog enkele. Geen idee of ze te koop staan of niet, maar zo'n Fulvia wil ik ooit in mijn bezit!

Comment

• Aha! Eindelijk ene die ik zeker weet. Das de Opel caravan aan de rand van het weiland in het bos.

En wat betreft de "spook Cabrio", je weet dat er in het midden van het bos een vrij grote open plek was. In de verhalen van meerdere mensen die ik in de loop der tijd sprak komt vrij consequent een Buick Cabrio voor die in dit lege deel zou hebben gelegen, en die zou in de periode 1987-89 ergens eens weg gehaald zijn. Ook de kever die er gelegen zou hebben komt regelmatig langs, en daar bestaat iig wel fotografisch bewijs van. De Buick Cabrio ben ik nog nooit op foto's tegen gekomen. Tot 2 keer toe heb ik wel mensen gesproken die beweerden dat de wagen in zijn geheel is weg gehaald, en mogelijkerwijs zelfs gerestaureerd zou zijn. Maar zoals gezegd heb ik GEEN bewijs van het beestje.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten

Hmmmm dat zie je ook niet meer elke dag, een renaultje 4 van dit type, en er achter zag ik net nog een Simca/Chrysler zoals er in Chatillon ook ene stond. Leuk!

Comment

• Het is weer interessant vandaag .
                      Eerst even de fotos van Lord/ Michel .
                      De eerste is de Buick Special uit 1953 , Iedereen (Ikzelf dus ook) heeft hem van de andere zijde op de foto . Dit is de eerste keer dat ik een foto van deze kant zie DAS TOF!.
                      De tweede is inderdaad een Ford Zephyr MK1 , het zephyr six embleempje is tot het einde op het kofferdeksel blijven zitten.
                      En nummer drie is een Amerikaanse Ford Custom of Deluxe uit 1951.

En nu even Jan blij maken .
                      De 1e foto is 100% zeker Châtillon , ik herkende de Studebaker direct ,links een Chevrolet Fleetmaster en rechts een 49er Ford , ook dat klopt
                      De Buick op de 2e foto kan ik even niet plaatsen , maar het zou goed kunnen.
                      En de 3e ben ik ook bijna zeker van dat het de 49er Buick Roadmaster uit het bos is.
                      GOUWE FOTOS .
                      De wagen op posting 3350 is een Opel Rekord P1 Caravan (stationcar) waar ze het dak afgezaagd hebben , stond ook langs het weiland vlak bij de hoop ijzer.

Comment

• Jammer zeg dat die Lancia daar als een stuk oud vuil is neergezet en aan de koplampen te zien ten prooi valt aan vandalen .
                        Ik zie geen roest ofzo dus zeker het redden waard .
                        Het lijkt me toch dat zo'n wagen te verkopen valt aan een liefhebber via internet , want het zou zonde zijn als ze zo het schroot in zou gaan .

Comment

Hmmmm dat zie je ook niet meer elke dag, een renaultje 4 van dit type, en er achter zag ik net nog een Simca/Chrysler zoals er in Chatillon ook ene stond. Leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                            ZOOOOOOOOOOOOOO , ernstig interesante foto .
                            Een 47of 48er Buick Cabriolet naast een Chevrolet uit 1953 of 54.
                            De Chevrolet heeft een lichte kleur met een donker dak en die combinatie kan ik weer niet vinden op Chevys in het bos.
                            Dus de tandwielen knarsen en kraken in m'n grijze massa, en ik speculeer zachtjes dat dit dat misterieuze veld is waar ook die DKW foto is gemaakt.
                            volgens mij heeft die chevrolet een kleur
                            en zou dit dan wel de misterie cabrio kunnen zijn ???

Comment

• dit zou ook chatillon zijn

Comment

• Last edited by ; 17/05/2011, 22:50.

Comment

Vandaag een droevige vondst gedaan. Of moet ik ontmoeting zeggen? Want hij is nog niet uit de handen van een "liefhebber", maar is in de loop der jaren er niet bepaald op voor uit gegaan. Ooit was hij rood, de eerste foto geeft het huidige kleurbeeld weer. Jaren geleden deed ik bij de betreffende dealer het onderhoud aan het beestje, en was hij vrij redelijk qua staat. Nu is hij echter na jaren in een schuur erg hard achteruit gegaan. Hij staat nu bij de dealer voor een schouwing voor evt restauratie. Maar hij is helaas echt erg slecht. Hij komt iig NIET te koop, want als hij niet gerestaureerd wordt, dan is er al een koper voor de auto. (zie foto's)

Zo een zeldzame Voyage MOET gered worden...
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Het is weer interessant vandaag .
                                    Eerst even de fotos van Lord/ Michel .
                                    De eerste is de Buick Special uit 1953 , Iedereen (Ikzelf dus ook) heeft hem van de andere zijde op de foto . Dit is de eerste keer dat ik een foto van deze kant zie DAS TOF!.
                                    De tweede is inderdaad een Ford Zephyr MK1 , het zephyr six embleempje is tot het einde op het kofferdeksel blijven zitten.
                                    En nummer drie is een Amerikaanse Ford Custom of Deluxe uit 1951.

En nu even Jan blij maken .
                                    De 1e foto is 100% zeker Châtillon , ik herkende de Studebaker direct ,links een Chevrolet Fleetmaster en rechts een 49er Ford , ook dat klopt
                                    De Buick op de 2e foto kan ik even niet plaatsen , maar het zou goed kunnen.
                                    En de 3e ben ik ook bijna zeker van dat het de 49er Buick Roadmaster uit het bos is.
                                    GOUWE FOTOS .
                                    De wagen op posting 3350 is een Opel Rekord P1 Caravan (stationcar) waar ze het dak afgezaagd hebben , stond ook langs het weiland vlak bij de hoop ijzer.
                                    De klokken uit de 49 Buick zijn gered, liggen bij mij thuis

Comment

• gaaf hennie
                                      ik heb nog geprobeerd het hele dash eruit te halen maar dat lukte helaas niet

Comment

Jammer zeg dat die Lancia daar als een stuk oud vuil is neergezet en aan de koplampen te zien ten prooi valt aan vandalen .
                                        Ik zie geen roest ofzo dus zeker het redden waard .
                                        Het lijkt me toch dat zo'n wagen te verkopen valt aan een liefhebber via internet , want het zou zonde zijn als ze zo het schroot in zou gaan .
                                        Die lancia is zeker op te maken, nog in goede staat (op de koplampen na)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Zo een zeldzame Voyage MOET gered worden...

Gaat zeker lukken. Want als hij op wat voor manier dan ook te koop komt, dan ben ik er als de kippen bij. Ken zowel de eigenaar en de garagehouder erg goed (ex baas) . Die zal dus zeker niet naar de pers gaan. groeten Arco

Comment

Working...
                                          X