Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weer eentje van bij onze Franse lotgenoten.

Hier moet je wel lef voor hebben om hier in te durven rijden, gelukkig valt er over smaak niet te twisten

Comment

• ford v8 ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
        ford v8 ??

Ja, Jan
        Zo te zien 1946-1948 Ford USA

Gr.Hennie

Comment

• dat dashboard hoort bij deze ford

Comment

• van welke auto is dit stuur ?????

Comment

• Comment

• just chatillon

Comment

• Hier zijn nog niet veel jagers geweest voor foto's te nemen

Comment

• Wat is dat toch een onwijs gaaf type auto.

Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                    dat dashboard hoort bij deze ford

Comment

• Comment

• Ha Lord. Das weer een mooie bult foto's die je daar hebt gemaakt. Laten we hopen dat daar op jouw persoonlijk paradijsje de vandalen nog lang weg mogen blijven. Of zullen we gelijk maar met die mannekes afspreken dat ze voor het jaar 3057 niet welkom zijn?

Comment

• Geen Paniek hoor, hier wordt je ontvangen met een tweeloop .
                          We waren met drie en geen eigenaar te zien dus op ons eigen initiatief het bos ingetrokken
                          en toen horden we een auto naderen en zijn begonnen te rennen naar de straat; het was de
                          schoonzoon van de eigenaar. We zijn erheen gelopen voor "onderdelen te kopen" en hij zei ons
                          "waren jullie niet naar mij gekomen was ik naar jullie gekomen met mijn geweer" Daarna zijn we rond gegaan en heb ik gevraagd voor foto's te nemen, zo kon ik mij herinneren welke onderdelen er waren
                          Mijn maten zijn verder rond gegaan terwijl ik pics maakte en zij
                          hebben er zelf pas kunnen maken toen ze naar mij op zoek waren.

Comment

• ha gelukkig. Dan moet het wel veilig zijn daar (voor de auto's althans)

Comment

• Ja, voor de auto's

Comment

• Mar zeker ook een machtig mooie plek. Ben er maar zuinig op. En blijf ons vooral verwennen met de mooie foto's!

Comment

• Ik was op het Franse forum aan het rond sneuren, kom ik daar een topic over oude garage gevels tegen. Leuke foto's op zich, met ook veel al lang verloren merken.

Last edited by ; 11/06/2011, 18:17.

Comment

• Hallo ik ben d'r weer hoor , Was even 3 weken op vakantie in Scandinavié .
                                    En naast bezigheden die normale mensen doen ook op hun vakantie natuurlijk ook op wrakjacht geweest .
                                    En dat is prima gegaan , ik mag niet klagen met zo'n 700 wrakken op de foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                      Hallo ik ben d'r weer hoor , Was even 3 weken op vakantie in Scandinavié .
                                      En naast bezigheden die normale mensen doen ook op hun vakantie natuurlijk ook op wrakjacht geweest .
                                      En dat is prima gegaan , ik mag niet klagen met zo'n 700 wrakken op de foto.
                                      Laat maar komen Grietje

Comment

• Intussen al even een belletje gepleegd met de professor, dat wordt lekker dromen na al die verhalen!

Comment

• Duurt even voor ik de fotos heb , moet ze nog even laten ontwikkelen. en dat zal een paar dagen duren (digitaal wat is dat ?)

Comment

Working...
                                          X