Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
    Intussen al even een belletje gepleegd met de professor, dat wordt lekker dromen na al die verhalen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
      Duurt even voor ik de fotos heb , moet ze nog even laten ontwikkelen. en dat zal een paar dagen duren (digitaal wat is dat ?)
      En ergens heb je ook nog wel gelijk, oude barrels, en oude technieken. Das een correcte combo

Comment

• Waaanzinnig filmpje. Als het filmpje start, dan lijkt het kevertje net een oude vondst. Maar niks is minder waar!

Comment

• Comment

• Ha , tof model die Peugeot 404.
            In pippi langkousland waren ze blijkbaar ook zeer geliefd , gezien het vrij grote aantal 404 wrakken dat ik daar gezien heb
            @ Lord : waneer zetten we de wandeling door Châtillon voort ?.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
              Ha , tof model die Peugeot 404.
              In pippi langkousland waren ze blijkbaar ook zeer geliefd , gezien het vrij grote aantal 404 wrakken dat ik daar gezien heb
              @ Lord : waneer zetten we de wandeling door Châtillon voort ?.
              Strak plan! Ik heb mijn bergschoenen meteen maar weer aangetrokken

Comment

• Comment

• Yes!!!! Dit keer een oude unimog.

Comment

• Verder is er ook nieuws over de Ascona Voyage, hij wordt niet weg gedaan. De eigenaar heeft besloten hem weer weg waardig te (laten) maken.

Comment

• En nog even wat 1/18 Chatilloneske auto's op mijn diorama. Home made!

Comment

• Chevrolet tijdens werk.

Comment

• En uit de oude doos nog een vw spijlbus enige tijd na dat de houdbaarheids datum verlopen was.

Comment

• Comment

• mooi gedaan arco die modellen
                              hier nog een paar oude bekende

Comment

• en een paar museum plaatjes

van welke auto is deze??????? ik denk panhard ???

Comment

• Inmiddels heb ik al een hele kudde van die modellen en zelfs 2 diorama's. Een van de diorama's is een sloperij, en die ligt vol met "lijken", kompleet met doorgeroeste daken en al. Tja, je hebt het roest virus of niet he. Hoe ging het spreekwoord ook al weer? Roest kruipt waar het niet gaan kan?

Last edited by ; 17/06/2011, 12:20.

Comment

• Comment

• Autosloperij Bot ....Tof

Jan , ik heb die snelheidsmeter even opgezocht op internet en ze is inderdaad van een Panhard .
                                      En wel van een PL17 .

Comment

• Daar heb ik er in al die bezoekjes maar een van gezien, die rode in het middenpad. Wie weet was hij daar uit afkomstig. Maar het kan natuurlijk ook uit een van de andere reeds vroeg gesloopte wagens komen.

Comment

• Van die rode PL17 heeft Jan in ieder geval wel de achterbumper liggen

Maar wat is het toch geweldig om te zien dat ze in Zweden heel anders tegen oude sloperijen aankijken als hier .
                                          Ik ben zelfs op een oude sloop geweest die door het rijk onder beheer van monumentenzorg is gesteld.
                                          Tot het jaar 2050 mag alles daar blijven liggen en de gemeente heeft er zelfs een parkeerplaats aangelegd speciaal voor bezoekers.
                                          DAAR had de burgemeester van Chatillon een voorbeeld aan kunnen nemen !!!!!!
                                          Voor een andere historische sloperij zijn ze nu ook druk bezig met aanvraag tot monument, en ook daar loopt de gemeenteraad voorop.
                                          Ze zijn blij met de bezoekers die er op af komen omdat de cafes en restaurantjes in de buurt zo extra klanten krijgen.
                                          Oftewel de burgemeester van Chatillon heeft de gans met de gouden eieren de nek omgedraaid en ook een uniek stuk automobielhistorie verwoest.

Mijn vriendin is helemaal into Morris Minors en ik fotografeer graag historische wrakken,
                                          Dus heb ik in Zweden bij een roestige Minor mijn vriendin ten huwlijk gevraagd.
                                          Natuurlijk zei ze JAAA .!

Comment

Working...
                                          X