Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenDuurt even voor ik de fotos heb , moet ze nog even laten ontwikkelen. en dat zal een paar dagen duren (digitaal wat is dat ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHa , tof model die Peugeot 404.
In pippi langkousland waren ze blijkbaar ook zeer geliefd , gezien het vrij grote aantal 404 wrakken dat ik daar gezien heb
@ Lord : waneer zetten we de wandeling door Châtillon voort ?.
Comment
-
Inmiddels heb ik al een hele kudde van die modellen en zelfs 2 diorama's. Een van de diorama's is een sloperij, en die ligt vol met "lijken", kompleet met doorgeroeste daken en al. Tja, je hebt het roest virus of niet he. Hoe ging het spreekwoord ook al weer? Roest kruipt waar het niet gaan kan?
Comment
-
Van die rode PL17 heeft Jan in ieder geval wel de achterbumper liggen
Maar wat is het toch geweldig om te zien dat ze in Zweden heel anders tegen oude sloperijen aankijken als hier .
Ik ben zelfs op een oude sloop geweest die door het rijk onder beheer van monumentenzorg is gesteld.
Tot het jaar 2050 mag alles daar blijven liggen en de gemeente heeft er zelfs een parkeerplaats aangelegd speciaal voor bezoekers.
DAAR had de burgemeester van Chatillon een voorbeeld aan kunnen nemen !!!!!!
Voor een andere historische sloperij zijn ze nu ook druk bezig met aanvraag tot monument, en ook daar loopt de gemeenteraad voorop.
Ze zijn blij met de bezoekers die er op af komen omdat de cafes en restaurantjes in de buurt zo extra klanten krijgen.
Oftewel de burgemeester van Chatillon heeft de gans met de gouden eieren de nek omgedraaid en ook een uniek stuk automobielhistorie verwoest.
Mijn vriendin is helemaal into Morris Minors en ik fotografeer graag historische wrakken,
Dus heb ik in Zweden bij een roestige Minor mijn vriendin ten huwlijk gevraagd.
Natuurlijk zei ze JAAA .!
Comment
Comment