Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    Van die rode PL17 heeft Jan in ieder geval wel de achterbumper liggen

Maar wat is het toch geweldig om te zien dat ze in Zweden heel anders tegen oude sloperijen aankijken als hier .
    Ik ben zelfs op een oude sloop geweest die door het rijk onder beheer van monumentenzorg is gesteld.
    Tot het jaar 2050 mag alles daar blijven liggen en de gemeente heeft er zelfs een parkeerplaats aangelegd speciaal voor bezoekers.
    DAAR had de burgemeester van Chatillon een voorbeeld aan kunnen nemen !!!!!!
    Voor een andere historische sloperij zijn ze nu ook druk bezig met aanvraag tot monument, en ook daar loopt de gemeenteraad voorop.
    Ze zijn blij met de bezoekers die er op af komen omdat de cafes en restaurantjes in de buurt zo extra klanten krijgen.
    Oftewel de burgemeester van Chatillon heeft de gans met de gouden eieren de nek omgedraaid en ook een uniek stuk automobielhistorie verwoest.

Mijn vriendin is helemaal into Morris Minors en ik fotografeer graag historische wrakken,
    Dus heb ik in Zweden bij een roestige Minor mijn vriendin ten huwlijk gevraagd.
    Natuurlijk zei ze JAAA .!
    Gefeliciteerd Jack

Nou nog een rijdende, liefst wel wat roestige Minor vinden die je als trouwauto kan gebruiken

Groeten Hennie

Comment

Ha , tof model die Peugeot 404.
      In pippi langkousland waren ze blijkbaar ook zeer geliefd , gezien het vrij grote aantal 404 wrakken dat ik daar gezien heb
      @ Lord : waneer zetten we de wandeling door Châtillon voort ?.
      Tidgebrek ! en geen internet meer op het werk

Comment

Mijn vriendin is helemaal into Morris Minors en ik fotografeer graag historische wrakken,
        Proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
          Gefeliciteerd Jack

Nou nog een rijdende, liefst wel wat roestige Minor vinden die je als trouwauto kan gebruiken

Groeten Hennie
          Weet ik te staan, en kan evt ook aangeschaft worden als "huwelijks souvenier". Een volwaardige schuurvondst, met een hoogst waarschijnlijk makkelijk te verkrijgen apk qua staat.

Jack en "Miep" (zoals Jack het altijd zo leuk zegt): gefeliciteerd he!

Comment

• feestje

Comment

• al iemand dit stuur gevonden ??????

Comment

• Bedankt jongens
                En ik moest Lord ook bedanken van mijn toekomstige vrouwtje voor de Minor foto.

Jan kan je nog wat meer fotos uit een andere hoek maken van dat stuur , het zal ons vroeg of laat toch moeten lukken om te identificeren.

Comment

Van die rode PL17 heeft Jan in ieder geval wel de achterbumper liggen

Maar wat is het toch geweldig om te zien dat ze in Zweden heel anders tegen oude sloperijen aankijken als hier .
                  Ik ben zelfs op een oude sloop geweest die door het rijk onder beheer van monumentenzorg is gesteld.
                  Tot het jaar 2050 mag alles daar blijven liggen en de gemeente heeft er zelfs een parkeerplaats aangelegd speciaal voor bezoekers.
                  DAAR had de burgemeester van Chatillon een voorbeeld aan kunnen nemen !!!!!!
                  Voor een andere historische sloperij zijn ze nu ook druk bezig met aanvraag tot monument, en ook daar loopt de gemeenteraad voorop.
                  Ze zijn blij met de bezoekers die er op af komen omdat de cafes en restaurantjes in de buurt zo extra klanten krijgen.
                  Oftewel de burgemeester van Chatillon heeft de gans met de gouden eieren de nek omgedraaid en ook een uniek stuk automobielhistorie verwoest.

Van harte gefeliciteerd Jack

Hans

Comment

• hier wat andere foto's

er zit een ross stuurbox aan

Comment

• Vaste traditie na belOTTO :

Uploaded with ImageShack.us

www.opelklassiek.be

Comment

• Uploaded with ImageShack.us

www.opelklassiek.be

Comment

• Ons klein Chatillon

Blijvertjes

Comment

• Sterk achteruit gegaan dit jaar die Opel

Franse roest;

Comment

• Uploaded with ImageShack.us
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                Sterk achteruit gegaan dit jaar die Opel
                                Hmmm, 2010 vs. 2011 valt nog wel mee. Denk niet dat ze nog verder gevandaliseerd geweest zijn. De natuur gaat wel z'n gang, prachtige plek voor ons hoor

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

Op z'n mooist

Comment

• En nu terug naar....

Comment

• @ Opelfreak en Tigra : Staat er mooi bij die E1 Rekord (met dieselbult).
                                    Als ik hier de deur uitloop dan staan er 600 meter verderop 3 stuks E1 achter een hoeve samen met een A Ascona en een Daf 44 Stationcar

Hey Lord das mooi , de weg naar het bos teruggevonden.
                                    De eerste foto is een Desoto Diplomat uit 1953 ,dit was een export model dat in Amerika niet werd verkocht maar wel in Canada en Europa.
                                    De tweede is een Plymouth Deluxe of een Special Deluxe van 1946 t/m 1948.
                                    En de derde is een Plymouth Cambridge of Cranbrook uit 1951 of 1952

Comment

• De volgende, het wordt niet gemakkelijker

Last edited by ; 20/06/2011, 23:25.

Comment

• Foto 1 is een Ford Custom "shoebox"1949 aan de linker kant, en rechts een Plymouth deluxe 1946-48

Foto 2 is de neus van die zelfde Plymouth

Foto 3 Dit zijn volgens mij voor aan in beeld de Ford Custom die ook op de eerste foto staat, en de Opel Kapitan 1953-55, al brengt deze laatste auto me aan het twijfelen, want ik heb nooit gezien dat de deur acchter weg was bij die wagen. Op mijn foto's zit ze er nog in namelijk.
                                        Last edited by ; 21/06/2011, 00:34.

Comment

• @ Lord : De Arco informatie is redelijk goed , alleen is de Opel Kapitän op de laatste foto een ouder model van 1951 tot 1953
                                          En uitgevallen deuren of motorkappen werden wel vaker teruggezet in autos door bezoekers . zelf heb ik ook wel eens een motorkap voorzichtig terug gelegd op een auto

Comment

Working...
                                          X