Hé balen, even verkeerde bouwjaar onthouden. Ja dat klopt idd van deuren etc, maar deze zat hartstikke vast, en is nu er uit. Vandaar mijn verbazing. Had hem namelijk ooit proberen te sluiten, om te voorkomen dat dit icoon sneller zou instorten door gebrek aan ondersteuning. Dat kon ik dus gewoon vergeten, want het ding zat muur vast.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Lord : De Arco informatie is redelijk goed , alleen is de Opel Kapitän op de laatste foto een ouder model van 1951 tot 1953
En uitgevallen deuren of motorkappen werden wel vaker teruggezet in autos door bezoekers . zelf heb ik ook wel eens een motorkap voorzichtig terug gelegd op een auto
Comment
-
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen die dingen altijd open moeten laten staan. Wat je open doet, dat doe je toch ook weer achter je dicht. Motoren kun je bij wijze van spreken weg gooien als een kap een tijdje open staat, en met dichte kap kunnen ze nog lang gebruikt worden. Je doet je eigen voordeur toch ook achter je dicht toch? Maar blijkbaar zijn er veel mensen die er anders over denken. Dus terecht dat Dhr. Contant er fel op was naar mijn mening.
Comment
-
Klopt, er lag idd ook nog op andere plaatsen spul zoals dat. Bijvoorbeeld de vrijwel geheel weggerotte kever in de kuil, daar van was de motor helemaal ingepakt in plastik, en zodat het bleef zitten, had hij er 2 vermoedelijk vooroorlogse autobanden omheen gehangen.
Was trouwens een leuke ontdekking. Ik struikelde over een bult mos , takken en andere zooi, en dan blijkt er onder een in plastik verpakte kevermotor te zitten.
Comment
-
Ik heb sowieso al niks met deuren en motorkappen open trekken (hoef je ze ook niet dicht te doen ) .
Ik maak fotos en thats it ! Soms als ik een wrak tegenkom leg ik voor een foto de motorkap er op als anderen die er afgegooid hebben.
Waar ik ook een rothekel aan heb is op autos gaan staan of er overheen lopen .
Bij mijn opvoeding hebben ze me geleerd "wat van je eigen is ben je zuinig op en wat van een ander is , da's heilig ! "
Gewoon respect hebben voor andermans spullen is voor sommige mensen blijkbaar erg moeilijk .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3smic Bekijk Berichtent1 buske te tielt winge
Die SLC kennen we ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenGodmiljaar!
Die SLC kennen we ook
Verder...
?
Citroen Traction
Citroen Traction
Comment
Comment