Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zijn de bekende beestjes he. Ik denk niet dat ze verdere uitleg nodig hebben. Mijn komplimenten voor je manier van fotogaferen trouwens. Het is bij jou altijd NET even anders dan de mensen het normaal op de foto zetten.Heb je een speciale lens gebruit of zo???? Want sommige auto's kreeg ik er helemaal niet zo mooi op. En dan bedoel ik bijvoorbeeld de paar wagens van de laatste foto's met die plymouth etc.

Comment

• 10mm groothoek

achterkant T1

Last edited by ; 25/06/2011, 09:07.

Comment

• 3smic , Leuk spul wat je op de foto zet

Nog wat info voor Lord over de fotos van posting 3506 .
        De Traction is een model normale 1952 - 1957 met groot kofferdeksel.
        De wagen op de bovenste foto is een Buick Super uit 1953 .

Comment

• Ik denk dat ik eens wat meer moet gaan wandelen in de regio Tielt-Winge

We hebben dat gerucht al wel meer gehoord dat daar nog ergens een T1 verstopt zit, eerste keer dat ik er beeld van zie echter.

Goesting !

Comment

• Nu maar hopen dat de plunderaars hem niet vinden, er zitten links en rechts zo te zien namelijk nog bruikbare delen aan. En als ze hem vinden, dan blijft er niet veel over ben ik bang.
            Last edited by ; 25/06/2011, 17:53.

Comment

• Kent u hem nog van eerder deze week? Er blijkt daar nog een en ander te staan aan mobiel erfgoed, waaronder het neefje van deze wagen. Alles lijkt al behoorlijk lang uit de running te zijn op de komplete unimog na dan.

Comment

• Comment

• Comment

• Er staat ook nog een iveco turbo daily ergens helemaal achteraan, maar die is echt niet op de foto te krijgen zonder "tresspassing"

Comment

• Het autowrak in mijn woonkamer, nu met text op de kap. Ik weet het, hij hoort hier eigenlijk niet echt thuis, maar effen lachen tussendoor moet kunnen toch? Deze mini was echt heeeeeel er over de houdbaarheids datum, voor de oud eigenaar besloot om er mozaiek van te makten, en ik vervolgens net op tijd bij was om het neusje nog te redden.

Comment

• Vandaag tegengekomen

Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ah! Een "sneeuwwitje" volvo. of te wel een p1800 als ik het goed onthouden heb. Hopenlijk opweg naar de straler (al geef ik hem niet veel kans), want het zijn mooie wagens.

Comment

• Als da de gratis vervangwagen is gelijk er op de vrachtwagen staat zal men er niet ver mee komen

Staat die vw T1 echt in ons land met nog wissel stukken op das een wonder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                              Dat zijn de bekende beestjes he. Ik denk niet dat ze verdere uitleg nodig hebben. Mijn komplimenten voor je manier van fotogaferen trouwens. Het is bij jou altijd NET even anders dan de mensen het normaal op de foto zetten.Heb je een speciale lens gebruit of zo???? Want sommige auto's kreeg ik er helemaal niet zo mooi op. En dan bedoel ik bijvoorbeeld de paar wagens van de laatste foto's met die plymouth etc.
                              Eigenlijk is mijn "kodak" niet echt speciaal; een Panasonic DMC TMZ3 van 4 jaar oud en veel
                              opgelopen krassen en een bluts op de buitenkant van de lens opgelopen in....Chatillon

Is dit een Traction of meer een Renault Celta Quatre ?

Comment

• Hopelijk spot ik de komende twee weken ook wat leuks in Slovenië en Hongarije!

Comment

• Hey Lord/Michel
                                  Als ik zo kijk naar die lijn boven het achterspatbord lijkt het mij inderdaad een Renault , een Citroen is het in ieder geval niet .
                                  Ook lijkt er op het schutbord zo'n typeplaatje te zitten in de vorm van een Renault logo .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                    Hopelijk spot ik de komende twee weken ook wat leuks in Slovenië en Hongarije!
                                    Waar in Hongarije ?
                                    Veel is daar wel niet te vinden...toch waar ik ga, rond Pècs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                      Hey Lord/Michel
                                      Als ik zo kijk naar die lijn boven het achterspatbord lijkt het mij inderdaad een Renault , een Citroen is het in ieder geval niet .
                                      Ook lijkt er op het schutbord zo'n typeplaatje te zitten in de vorm van een Renault logo .
                                      Ja, ik denk ook Renault

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                        Eigenlijk is mijn "kodak" niet echt speciaal; een Panasonic DMC TMZ3 van 4 jaar oud en veel
                                        opgelopen krassen en een bluts op de buitenkant van de lens opgelopen in....Chatillon
                                        Een ware strijdmakker/lotgenoot dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                          de belangrijke onderdelen werden netjes binnen in hoek gelegd

Ligt daar nu een koppakking van een 8 in lijn?

Comment

Working...
                                          X