Dat zijn de bekende beestjes he. Ik denk niet dat ze verdere uitleg nodig hebben. Mijn komplimenten voor je manier van fotogaferen trouwens. Het is bij jou altijd NET even anders dan de mensen het normaal op de foto zetten.Heb je een speciale lens gebruit of zo???? Want sommige auto's kreeg ik er helemaal niet zo mooi op. En dan bedoel ik bijvoorbeeld de paar wagens van de laatste foto's met die plymouth etc.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het autowrak in mijn woonkamer, nu met text op de kap. Ik weet het, hij hoort hier eigenlijk niet echt thuis, maar effen lachen tussendoor moet kunnen toch? Deze mini was echt heeeeeel er over de houdbaarheids datum, voor de oud eigenaar besloot om er mozaiek van te makten, en ik vervolgens net op tijd bij was om het neusje nog te redden.
Comment
-
Vandaag tegengekomen
Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDat zijn de bekende beestjes he. Ik denk niet dat ze verdere uitleg nodig hebben. Mijn komplimenten voor je manier van fotogaferen trouwens. Het is bij jou altijd NET even anders dan de mensen het normaal op de foto zetten.Heb je een speciale lens gebruit of zo???? Want sommige auto's kreeg ik er helemaal niet zo mooi op. En dan bedoel ik bijvoorbeeld de paar wagens van de laatste foto's met die plymouth etc.
opgelopen krassen en een bluts op de buitenkant van de lens opgelopen in....Chatillon
Is dit een Traction of meer een Renault Celta Quatre ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenHopelijk spot ik de komende twee weken ook wat leuks in Slovenië en Hongarije!
Veel is daar wel niet te vinden...toch waar ik ga, rond Pècs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHey Lord/Michel
Als ik zo kijk naar die lijn boven het achterspatbord lijkt het mij inderdaad een Renault , een Citroen is het in ieder geval niet .
Ook lijkt er op het schutbord zo'n typeplaatje te zitten in de vorm van een Renault logo .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenEigenlijk is mijn "kodak" niet echt speciaal; een Panasonic DMC TMZ3 van 4 jaar oud en veel
opgelopen krassen en een bluts op de buitenkant van de lens opgelopen in....Chatillon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtende belangrijke onderdelen werden netjes binnen in hoek gelegd
Comment
Comment