Klopt. Er lagen ook hele blokken daar, en gedemonteerde blokken Ik heb er ook wat foto's van gemaakt toen der tijd. Ook flatheadblokken zag je daar veel. Jammer dat alles weg is, maar gelukkig hebben we de foto archieven nog. Hier een voorbeeld van een losse kop en carter:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Straigt Eight ( Lijn 8 ) motoren werden vooral in Amerikaanse merken gebruikt tot ze in het begin van de jaren 50 over gingen naar V8 motoren .
Ze zaten onderandere in Buick , Pontiac en Packard.
De cylinderkop op de onderste foto ligt naast de auto waar ze hoogstwaarschijnlijk uit komt , een Buick uit 1949 .
Comment
-
En DAAROM noemen we hem nou de professor!
Ik moet trouwens wat bekennen, ik denk dat het tijd voor de AA wordt! (anonime autoverslaafden)
Ik heb me zelf net namelijk betrapt op het repareren van de voordeur van mijn woning. Tot dus verre niks vreemds zou je zeggen. Tot dat je gaat kijken wat de eigenlijke verblijfplaats van het betreffende in de deur gemonteerde onderdeel hoort te zijn. Een vw bus uit de jaren 70, en NIET mijn huisdeur. Ik ga dit maar niet aan mijn opel kennissen vertellen, die durven anders nooit meer binnen te komen.
Comment
-
Even nagekeken voor je op de Mythische Chatillon kaarten van de doktor.
- Dit wrak is een licht blauwe Ford Custom Deluxe 1951.
- de auto er naast is een Desoto Custom uit 1949
- De allerlaatste die je in beeld ziet op de 2e foto is wederom een Ford Custom Deluxe 1951, maar deze is ooit in de kleur rood gespoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door minorke Bekijk BerichtenIs dit een Traction of meer een Renault Celta Quatre ?
denk eerder een renault primaquatre 1937
Ok, andere pic van die Renault dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenter vergelijking
deze lag in het ontruimde bos
Comment
Comment