Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Zuid frankrijk

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
      @ Arco : Dat rode wiel met whitewall band zat onder de lichtgroene Mercury uit 1952 die bij die twee A Kadetts stond .
      Lord , de onbekende Amerikaanse auto is een DeSoto Custom uit 1949
      Bedankt
      volgende reeks komt zo





      Comment


      • Aha! nationale ford dag!

        1 ford Custom

        2 Ford cortina

        3 Ford Taunus "badewanne"

        Comment


        • . Het is misschien een idee dat alle Chatillonnezen dat eens doen? Lijkt me leuk, dan zie je nog wat er bewaard isgebleven.



          dit lijkt mij ook leuk
          ik doe niet anders

          57 plymouth


          ???


          58 ford

          Comment


          • Inderdaad , laatste setje van Lord zijn alledrie Fords goed gespot Arco .
            En modellen uit Engeland , Duitsland en Amerika
            1 - Ford Custom 1951 ( vroeger was de benaming Custom vaak de naam voor een basismodel en heeft dus niets te maken met de huidige naam Customcar die vaak word gebruikt voor een auto die zwaar verbouwd en verlaagd is)
            2 - Ford Cortina MK1 (vroeg model met kleine grill en ovale pinkers)
            3 - Ford Taunus 17 M P3 (Bijgenaamd de badkuip door zijn ronde vormen)
            Het grote dak dat achter de 17M staat was van een Ford V8 SuperDeluxe uit 1946 , en zo ook het voorscherm dat achterop de 17M ligt .
            Ik ben er van overtuigd dat dit de Ford V8 is die volgens Henny / Dutch Deuce opeens verdwenen was .
            Deze Ford V8 uit 1946 was veruit de meest komplete en onbeschadigde van deze periode die op Châtillon stond.
            Helaas is deze op een kwade dag door een stel onverlaten geheel kapot en in stukken geslagen .
            De stukken lagen over een groot stuk verspreid neergesmeten .
            En waarom ? Om de versnellingsbak en de achteras er onderuit te halen!!!!! GRRRRR .

            Comment


            • {quote}En waarom ? Om de versnellingsbak en de achteras er onderuit te halen!!!!! GRRRRR .{quote}

              Ja dat is idd erg vervelend, waarom kunnen die mannen de wagens niet met respect behandelen. Onderdeel demontage heb ik geen probleem mee (mits er betaald is), het is immers een sloperij. Maar waarom zijn al die wagens van het oude typ kompleet aan gort geslagen. Ze hebben een beer van een chassis, dus gooi er een krik onder! ze vernielen gewoon andermans eigendom zonder enige vorm van respect. En aan zekerheid grenzend is het zonder toestemming van Fernand gebeurt, hij was immers altijd ZEER zuinig op de "wrakken". En hij sloot eleke openstaande deur of klep weer, en vond het al onzinnig als je een steuntje weg knipte voor een motor uit te bouwen. (en ik geef hem geen ongelijk)

              Maar goed, het is eenmaal gebeurt

              Comment


              • Die V8 was trouwens een van mijn favo auto's uit het bos, ik heb hem helaas nooit in levende lijve mogen aanschouwen.

                Comment


                • Nu mijn mysteries opgelost zijn een volgende lading





                  Comment


                  • desoto diplomat 1953

                    Comment


                    • Nou dan waag ik nog maar een poging na het fiasco van laatst.

                      Foto 1: Plymouth 1953
                      Foto 2: Opel Rekord B Coupe
                      Foto 3: Chevrolet Belair 1953

                      Foto 4 in de 2e post: Desoto Diplomat 1953

                      Mooie foto's trouwens!
                      Last edited by ; 05/07/2011, 21:22.

                      Comment


                      • dit dashboard komt mij bekend voor


                        1952 oldsmobille
                        Last edited by ; 04/07/2011, 14:20.

                        Comment


                        • Sow! Die wagen had ook al aarsdig last van de "tinworm" of te wel roestkevers!

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                            Nou dan waag ik nog maar een poging na het fiasco van laatst.

                            Foto 1: Plymouth Savoy 1954
                            Foto 2: Opel Rekord B Coupe
                            Foto 3: Chevrolet Belair 1953

                            Foto 4 in de 2e post: Desoto Diplomat 1953

                            Mooie foto's trouwens!
                            Bedankt Arco
                            Hier je krijg nog een kans
                            [



                            Comment


                            • voor Minorke





                              Comment


                              • Bedankt Arco
                                Hier je krijg nog een kans

                                Nou je Moet Jack (Realsteel) Bedanken, zonder de kaarten van hem kwam ik niet tot de helft van de identifiekaties!


                                Deze auto is wederom de Ford Cortina MK1, en rechts in beeld nog net dat spatbord van de Ford V8



                                Fiat 2300 links en Rechts de Opel Rekord Olympia P1, en achteraan links Een Ford Mainline/Customline uit 1953 en tot slot rechts achter een Chevrolet Styleline 1951-52



                                Voor aan links dat streepje is nog net de Cortina MK1en rechts de Ford Taunus 17M P3 "badewanne", dan als 2e de Opell Rekord Olympia P1, en achteraan links de Chevrolet Styleline 1951-52

                                Last edited by ; 04/07/2011, 22:42. Reden: was een auto vergeten

                                Comment


                                • Comment


                                  • Bedankt Arco en Jack





                                    Comment


                                    • Kijk daar istie weer. Het spatbord.

                                      Foto 1: Spatbord Ford V8, Links Ford Taunus 17M P3, en rechts Chevrolet belair 1953

                                      Foto 2: Desoto Custom 1949

                                      Foto 3: Een van de vele Fords Custom, en in dit geval de rode 1951 Deluxe met rechts achter een "blauwe" deur(op de Tin hunter foto's ). Mogelijk ooit op de plek gekocht waar het beestje nu zelf rust.

                                      Comment


                                      • [quote=lord-of-de-scoo t2;4651748]voor Minorke


                                        thx makker

                                        Comment


                                        • Mooie vondst en mooie foto die Bedford CF.
                                          Ik kom ze ook nog wel n's tegen , vooral in Engeland.
                                          Hier in de buurt staat er ook nog een als veewagen al jaren achter een boerderij , en ik ben er nog steeds niet geweest .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X