Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben aan het denken geslagen, en vermoed dat het de Renault fregate is die schuin richting de neus van voorgaande Kapitan lag.
    Last edited by ; 09/07/2011, 23:37.

Comment

• terug naar de natuur

Comment

• 1994 de kuil

v8 flathead maar welke auto ?????

1957 plymouth

Comment

• de foto van die v8 is die ford in de kuil volgens mij
          als je hem vergelijkt met een foto van tin zie je ook die veroeste strip

Comment

• nog een paar plaatjes

trac

olds
            Last edited by ; 14/07/2011, 16:04.

Comment

• standard

Comment

• boederij veld

Comment

• stilleven

deze bak ligt in het museum

Last edited by ; 14/07/2011, 18:44.

Comment

• Hier nog enkele foto's van mijn kant.
                    Als iemand zin heeft om te zeggen wat er op staat wordt dit zeer geaprecieerd

Comment

• Komen ze little Oldtimerke .
                      1 - Links een Ford Custom of Deluxe uit 1950 en rechts een Peugeot 203
                      2 - Nog een andere Ford Custom of Deluxe uit 1950 met op de achtergrond een Mercury Monterey uit 1954
                      3 - Is een Peugeot 404 .

Graag gedaan , Realsteel.

Comment

• Mooie fotos Jan , Vooral dat sfeerplaatje van die werkbank.
                        Ik neem aan dat je de boerderij veld autos kent op posting NR. 3613.
                        ik zal ze voor de zekerheid even noemen
                        1 - De zwarte Ford Customline uit 1953 , in deze wagen zat ook nog een gebroken geel koplampglas zoals je vroeger vaker bij de Fransen zag.
                        2 - Simca Aronde 1300 met roestige stukken van de A Ford Takelwagen op het kofferdeksel. Op de voorgrond zie je nog net het chassis van de A Ford
                        3 - Studebaker uit 1956.

Comment

• @ Realsteel bedankt voor de snelle benoeming, her heb ik er nog enkele

Daarstraks ben ik tijdens een ritje met de amazon een wrak tegen gekomen van een matra 603. Ik had geen fototoestel bij maar ik ga deze week teruggaan om alsnog een foto te maken

Comment

• Matra 603 ???? is het geen Tatra 603

Comment

• Ik bedoelde inderdaad tatra, ik zat even met mijn gedachten elders, mijn excuses

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk Berichten
                                @ Realsteel bedankt voor de snelle benoeming, her heb ik er nog enkele

Daarstraks ben ik tijdens een ritje met de amazon een wrak tegen gekomen van een matra 603. Ik had geen fototoestel bij maar ik ga deze week teruggaan om alsnog een foto te maken
                                Zo even uit het blotebolletje: "als dat maar goed gaat :-)"
                                1- Humber Hawk MK5
                                2- Opel Rekord coupe
                                3- Henry J

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                  Mooie fotos Jan , Vooral dat sfeerplaatje van die werkbank.
                                  Ik neem aan dat je de boerderij veld autos kent op posting NR. 3613.
                                  ik zal ze voor de zekerheid even noemen
                                  1 - De zwarte Ford Customline uit 1953 , in deze wagen zat ook nog een gebroken geel koplampglas zoals je vroeger vaker bij de Fransen zag.
                                  2 - Simca Aronde 1300 met roestige stukken van de A Ford Takelwagen op het kofferdeksel. Op de voorgrond zie je nog net het chassis van de A Ford
                                  3 - Studebaker uit 1956.
                                  De A Ford was eigenlijk een 1930/31 AA-Ford ofwel een truck uitvoering met dubbel lucht achter en bladveren parallel aan het chassis.
                                  Een normale A-Ford heeft voor en achter een dwarse bladveer ofwel van het linker- naar het rechterwiel

Comment

• ook leuk een tatra

Comment

• Dat beestje had wel een onwijsgrote takelinrichting zag ik op oude foto's. En ook het bladveren pakket was er ene om U tegen te zeggen. Ik denk dat het beestje een zwaar leven gehad heeft als ik het daaraan mag concluderen.

Comment

• Hier een oud plaatje van het aa'tje, helaas is de takel inrichting niet goed te zien.

Comment

• op de foto is het niet goed zichtbaar maar daar staan 2 oldtimers in het hoge gras

Comment

Working...
                                          X