Ik ben aan het denken geslagen, en vermoed dat het de Renault fregate is die schuin richting de neus van voorgaande Kapitan lag.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mooie fotos Jan , Vooral dat sfeerplaatje van die werkbank.
Ik neem aan dat je de boerderij veld autos kent op posting NR. 3613.
ik zal ze voor de zekerheid even noemen
1 - De zwarte Ford Customline uit 1953 , in deze wagen zat ook nog een gebroken geel koplampglas zoals je vroeger vaker bij de Fransen zag.
2 - Simca Aronde 1300 met roestige stukken van de A Ford Takelwagen op het kofferdeksel. Op de voorgrond zie je nog net het chassis van de A Ford
3 - Studebaker uit 1956.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk Berichten@ Realsteel bedankt voor de snelle benoeming, her heb ik er nog enkele
Daarstraks ben ik tijdens een ritje met de amazon een wrak tegen gekomen van een matra 603. Ik had geen fototoestel bij maar ik ga deze week teruggaan om alsnog een foto te maken
1- Humber Hawk MK5
2- Opel Rekord coupe
3- Henry J
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenMooie fotos Jan , Vooral dat sfeerplaatje van die werkbank.
Ik neem aan dat je de boerderij veld autos kent op posting NR. 3613.
ik zal ze voor de zekerheid even noemen
1 - De zwarte Ford Customline uit 1953 , in deze wagen zat ook nog een gebroken geel koplampglas zoals je vroeger vaker bij de Fransen zag.
2 - Simca Aronde 1300 met roestige stukken van de A Ford Takelwagen op het kofferdeksel. Op de voorgrond zie je nog net het chassis van de A Ford
3 - Studebaker uit 1956.
Een normale A-Ford heeft voor en achter een dwarse bladveer ofwel van het linker- naar het rechterwiel
Comment
Comment