Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    1 september is het alweer drie jaar geleden dat ik voor het eerst in de hemel kwam
    23 oktober is het voor mij 4 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
      23 oktober is het voor mij 4 jaar.
      April volgend jaar voor mij 20 jaar en daarna nog zo'n 15 keer, ja sorry baas boven baas

Comment

• dit zijn de foto's waar ik van hou
        ik hoop dat hij er nog meer post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
          April volgend jaar voor mij 20 jaar en daarna nog zo'n 15 keer, ja sorry baas boven baas

dan zijn wij de veteranen op dat gebied

Comment

Dit vond ik net op het franse forum.Het zijn de foto's uit 1981 ingescand, en de meeste in een mooie kwaliteit. Hier zie je alle wagens nog liggen die we missen. Zoals o.a. de oude kever in het midden.

Als je de middenste foto bedoeld . Dat is een Renault CV4 '47 - '61 . En die bult ijzer links vooraan is een Cadilac 62 special van '52 .
            Last edited by ; 26/07/2011, 12:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
              Als je de middenste foto bedoeld . Dat is een Renault CV4 '47 - '61 .
              Bedankt voor de tip. Ik ben altijd blij als mensen mee denken. Maar dat wist ik gelukkig al. Ik bedoelde de kever op de overzichtsfoto, met de flinke dak schade.

Van de 4CV is alleen de vraag waar hij ergens heeft gelegen. Want aan de soort groen er om heen zou je haast gaan denken dat hij in het bos heeft gelegen. Maar dan zou ik niet weten waar. In de "kuil" hebben er wel iig 2 gelegen, maar daar zou de fotograaf toen der tijd niet geweest zijn volgens alles.

Comment

• Die foto 's heeft Frank van der heul gebruikt bij een van zijn boekjes . Zal deze namiddag eens kijken .

Comment

• Waarom zijn jullie zo gefascineerd door wrakken van auto' s

(help me understand the beauty the posses )

Comment

Die foto 's heeft Frank van der heul gebruikt bij een van zijn boekjes . Zal deze namiddag eens kijken .
                    Die foto's zouden getrokken zijn in de omgeving van het Hollandse Rading , en die sloperij werd opgedoekt in '84 .

Comment

Panhard dyna '55

Comment

Die foto's zouden getrokken zijn in de omgeving van het Hollandse Rading , en die sloperij werd opgedoekt in '84 .
                        Nee helaas. dat zijn foto's van chatillon. Dat is zeker, want het artikel en de schrijver bevestigen het. De fotos van hollandse rading heeft Frank idd ook gemaakt, en die foto's staan in het zelfde boek. Maar in zijn jaren 80 artikelen in het Automobiel waar de bovenstaande foto's vandaan komen staat zelfs de eigenaar met naam adres en ik geloof zelfs met telefoonnummer genoemd. ( hij heeft die zelfde foto's dus ook voor de boeken gebruikt) Ik zal een aantal van de wagens even naast elkaar zetten voor zover ze er nog stonden.

Panhard in 1981 en 2008

Last edited by ; 26/07/2011, 14:10.

Comment

• Opel Olympia 1953.

Foto's uit 1981, half jaren tachtig en 2008

Comment

• Helaas weten we dus even niet welke van de 4 cv's het is, dus kan ik die niet posten. Tevens heeft Frank de peugeot 203 combi ooit in zijn boeken gezet, Daar heb ik de originele foto niet van , maar hier de wagen in 2008

Comment

• De foto in kleur heb ik geleend van het net. Ik ben namelijk niet op auto's gaan staan, en had deze foto dus niet. Hij is ook van iets verder af genomen, maar bestrijkt wel het merendeel van de wagens op foto 1

Comment

Die foto 's heeft Frank van der heul gebruikt bij een van zijn boekjes . Zal deze namiddag eens kijken .
                                Ow , voor ik het vergeet. Ze staan in meerdere van zijn boeken en artikelen in het automobiel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                                  De "jonkies" maken een saluut voor onze "oud gedienden"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    Waarom zijn jullie zo gefascineerd door wrakken van auto' s

(help me understand the beauty the posses )
                                    Nou het is wat lastig denk ik, het is net zo iets als dat jij met bmw zult hebben. Je bent er door gefassineerd.

En wij hebben dan er nog extra's bij, zoals dat we op zoek gaan naar de geschiedenis van zo'n plek, en de sport van het identificeren van de al dan niet tot potporie vergane wagens. De sfeer die er hangt is ook heel misthiek. Ook is een plek als dit iets wat je veeeeeel minder tegen komt dan bijvoorbeeld een van dergelijke wagens in goede staat. En de plekken verdwijnen tegenwoordig ook nog snel. En worden dus rap zeldzamer.

Ik hoop dat dit een beetje een idee geeft, en dat je de gedachtegang een beetje kunt aanvoelen.

Comment

• Verschrikkelijke beelden van tijdens de ruiming (tevens net vondsten, ze zijn dus NIET van mij)

Comment

• Comment

• The end.....

Comment

Working...
                                          X