Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWat vond je van "de rest", Gangstertje?
En idd, die kar zou te redden zijn, maar het zou een enorm werk zijn om die daaruit te halen. Omdat ie moeilijk te zien is, is ie ook nog in redelijke staat...
Comment
-
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenHet was eigenlijk gewoon een opflakkering, ik had maandag niks te doen enja...
De loods volledig dicht oei
Comment
-
Hmmm die jongen die de chatillon foto's plaatste heeft nog meer foto's uit nederlandse bladen van de vroege jaren 80 zie ik , iemand met kennis van de franse taal die eens wil informeren wat hij evt nog heeft van chatillon? Lord, misschien iets voor jou???
Link naar de pagina: http://www.forum-auto.com/automobile...251-196175.htm
Naam van hem: Schrottschlecker
Huidige posts:
Comment
-
Ook nog eens een topwrak in de buurt gevonden:
speciale editie dan nog: Jack Barclay Ltd...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.usLast edited by opelfreak; 26/07/2011, 22:08.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenNou nou, ee roller. Ik ben er ook ooit 2 tegen gekomen, die stonden in bree tussen die auto's bij die ex dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
Ik heb echt geen idee meer hoe die garage hete, maar dit zijn die 2 auto's
Idd, in 2007 ook binnengeweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDoe maar niet aarig!
Vind het altij sjiek om zo'n dinge te zien. Het besef da er een geschiedenis aan die auto's hangt is hetgene da mij zo boeit denk ik. Soort van bewijs uit het verlede of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenja da volg ik toch ook ni. Ik heb begrip voor de intresse in wrakken. Maar sommige zijn zonde om te late rotte.
Vind het altij sjiek om zo'n dinge te zien. Het besef da er een geschiedenis aan die auto's hangt is hetgene da mij zo boeit denk ik. Soort van bewijs uit het verlede of zo
Comment
-
Het zal voor mij ook rond die tijd geweest zijn denk ik. Enig idee of ze inmiddels het terrein hebben geruimd? Had namelijk gehoord dat ze weg zouden zijn. Daar stond nog wel het een en ander dat best te redden was eigenlijk. Neem de Renault alpine bijvoorbeeld. of de wat jongere rally wagens. En ook de ascona b "rally"was best appetijtelijk (rolkooi etc ingebouwd)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenEnig idee of ze inmiddels het terrein hebben geruimd?
Maar er is nog een klein deel naar de overkant gebracht en rond die garage gezet. Althans zo was het de laatste keer toch nog toen ik er was... en dat is ook al bijna twee jaar geleden.
Comment
Comment