Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
    Had ik dat geweten Altijd welkom om ene te komen drinken Woon daar maar een kwartier vanaf
    Het was eigenlijk gewoon een opflakkering, ik had maandag niks te doen enja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Wat vond je van "de rest", Gangstertje?
      De loods was volledig dicht, dusja...had het graag gezien, maar het idee doet ook al veel,hé...

En idd, die kar zou te redden zijn, maar het zou een enorm werk zijn om die daaruit te halen. Omdat ie moeilijk te zien is, is ie ook nog in redelijke staat...

Comment

• Ha leuk! Een "g". En de langcampeerder, was da voor iets?

Comment

• er blijven foto's opduiken van chatillon
          dit is wat voor arco

Comment

• Zekers!

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
              2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Leuke vondst, gefeliciteerd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                  Het was eigenlijk gewoon een opflakkering, ik had maandag niks te doen enja...
                  We hadden nog urbex-adresjes uit de buurt kunnen geven

De loods volledig dicht oei

Comment

• Hmmm die jongen die de chatillon foto's plaatste heeft nog meer foto's uit nederlandse bladen van de vroege jaren 80 zie ik , iemand met kennis van de franse taal die eens wil informeren wat hij evt nog heeft van chatillon? Lord, misschien iets voor jou???

Link naar de pagina: http://www.forum-auto.com/automobile...251-196175.htm

Naam van hem: Schrottschlecker

Huidige posts:

Comment

• Ook nog eens een topwrak in de buurt gevonden:

speciale editie dan nog: Jack Barclay Ltd...

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
                      Last edited by opelfreak; 26/07/2011, 22:08.
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Nou nou, ee roller. Ik ben er ook ooit 2 tegen gekomen, die stonden in bree tussen die auto's bij die ex dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                          Nou nou, ee roller. Ik ben er ook ooit 2 tegen gekomen, die stonden in bree tussen die auto's bij die ex dealer.
                          idd, bij Bert Bosmans
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb echt geen idee meer hoe die garage hete, maar dit zijn die 2 auto's

Comment

Ik heb echt geen idee meer hoe die garage hete, maar dit zijn die 2 auto's

Idd, in 2007 ook binnengeweest
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Doe maar niet aarig!
                                ja da volg ik toch ook ni. Ik heb begrip voor de intresse in wrakken. Maar sommige zijn zonde om te late rotte.

Vind het altij sjiek om zo'n dinge te zien. Het besef da er een geschiedenis aan die auto's hangt is hetgene da mij zo boeit denk ik. Soort van bewijs uit het verlede of zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                  ja da volg ik toch ook ni. Ik heb begrip voor de intresse in wrakken. Maar sommige zijn zonde om te late rotte.

Vind het altij sjiek om zo'n dinge te zien. Het besef da er een geschiedenis aan die auto's hangt is hetgene da mij zo boeit denk ik. Soort van bewijs uit het verlede of zo
                                  SLC's genoeg laat em daar maar lekker staan...
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Het zal voor mij ook rond die tijd geweest zijn denk ik. Enig idee of ze inmiddels het terrein hebben geruimd? Had namelijk gehoord dat ze weg zouden zijn. Daar stond nog wel het een en ander dat best te redden was eigenlijk. Neem de Renault alpine bijvoorbeeld. of de wat jongere rally wagens. En ook de ascona b "rally"was best appetijtelijk (rolkooi etc ingebouwd)

Comment

Enig idee of ze inmiddels het terrein hebben geruimd?
                                      De meerderheid is idd weg

Maar er is nog een klein deel naar de overkant gebracht en rond die garage gezet. Althans zo was het de laatste keer toch nog toen ik er was... en dat is ook al bijna twee jaar geleden.

Comment

• Arco? Je bent toch ook in de wei achter de wei geweest hoop ik??

Comment

• Nee helaas. Er was niemand bereikbaar. En ik ben dus niet het terrein zelf op geweest. Is daar nog iets te vinden? of zijn die ook weg? Heb je meer foto's??????

Comment

Working...
                                          X