Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
    Nee helaas. Er was niemand bereikbaar. En ik ben dus niet het terrein zelf op geweest. Is daar nog iets te vinden? of zijn die ook weg? Heb je meer foto's??????
    Is ook weg.

Maar ik heb wel een hele shitload aan foto's ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Is ook weg.

Maar ik heb wel een hele shitload aan foto's ja
      Ik ga u linken naar het oude wrakkentopic (het eerste)

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=9623&page=98 (vanaf post 1946 - veel plezier )

Comment

• Thanks!!!!

Comment

• Ik denk dat ik er een paar maanden later ben geweest, want ik zie de meeste van de wagens die bij jou op de 2e weide liggen in eens op de 1e weide er bij liggen als ik op mijn foto's kijk!
          Hier een voorbeeldje

weide 1 van jou

weide 2 van mij (zelfde auto's)

Comment

• Comment

• Hier ligt hij achter aan op de hoop

Comment

• En hier de zelfde wagen langs de weg op het 1e veld

Comment

• Dan hebben we geluk gehad dat we er op tijd bijwaren

27 oktober 2007 was dat, als wij geweest waren.

Comment

• Dat zeker, ik was er nog net optijd bij denk ik. Heb het hele stuk gelezen en gekeken. Dat was echt genieten. wat je zegt klopt idd in die stukjes. Het was een hele wagen of niks. Wij hadden ook interesse in 1 van de wagens , en de porsche 928 evt in delen, maar daar ging hij niet voor. Ik zag op sommige foto's van jou dat er ook "groene" wagens tussen stonden op wei 1. Denk dat ze toen al bezig waren met de verhuizing. Vrijwel alle auto's van die 2e wei ben ik tegen gekomen op die wei 1. de meesten waren achteloos op een bult gegooit zoals je op mijn site kunt zien. Alle foto's van mij staan op mijn site onder aan de foto pagina. Dan kun je het zien hoe het er bij lag. http://www.oldtimer-finds.webs.com
                    Last edited by ; 27/07/2011, 00:10.

Comment

• Een verkoper in Italie die auto's verkoopt die al +/- 30j in een schuur staan. Auto's met 127km op de teller en in nieuwstaat (maar dan van een paar decenia oud! :p )

Comment

• Hmmm al weer ene. Geweldig! We hebben in het verleden ook "das vergessene autohaus" in Koldingen denemarken gehad, en een vw deler in Engeland. Ook staan er in een fabriek die de mallen een oud soort Renault nog 200 stuks nieuw te wachten sinds 1983 (heb ik me laten vertellen, en heeft ooit ook in een blad gestaan).
                        Uit koldingen staan er nu enkele in Nederland te koop. Hier een filmpje van daar. Het is in 4 delen. Ene loods met inruilers is vrij slecht, maar de andere zijn heel leuk. Maar de toppers stonden in de showroom , en daar zijn er op het filmpje al veel van verkocht. Die waren Helemaal nieuw. Gemiddeld zo'n 12 tot 50 km op de teller. En nog nooit op kenteken geweest. Daar staan zelfs roest vrije uno's, 127's en ritmo's! Een ritmo Abarth (al verkocht) en 2 127's weet ik dat in nederland te koop staan.

Kleiner Rundgang durch ein Autohaus, das schon fast ein Automuseum geworden ist.Es befindet sich in Kolding/DK und wurdein Deutschland bekannt durch einen Ar...

Comment

• zo ene? wa is daar zo speciaal aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                            en 2 127's weet ik dat in nederland te koop staan.
                            idd, eentje daarvan is bij delest.nl terecht gekomen. Ik heb daar al eens hene gemaild voor een beetje informatie. Maar de wagen heeft geen gelijkvormigheidsattest en dat gaat hier in België toch alleen maar voor problemen zorgen... dus heb ik het zotte idee maar van me afgezet. 't Is een dure vogel ook (5750 euro) maar stond die 1: niet zo ver weg en 2: was die papierenwinkel in orde... ik zou nog zo zot zijn

Een 127 om niet veel mee te rijden echter, nieuw! 't Is een rode ge moet maar eens kijken op www.delest.nl

Comment

• gelijkvormigheidsattest kunt ge gewoon vragen bij Fiat zelf...

gast zijn prijzen zijn wel (te) stevig. Wa is er zo speciaal aan zijn Mercedessen da hij heeft staan?

Comment

We hadden nog urbex-adresjes uit de buurt kunnen geven

De loods volledig dicht oei
                                Ge moogt die nog altijd doorsturen, ben nog 2 weken in congé !!

Arco, ik denk dat de camper een LT was... de brandnetels stonden me nét iets te hoog, en m'n short ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                  Ge moogt die nog altijd doorsturen, ben nog 2 weken in congé !!

Arco, ik denk dat de camper een LT was... de brandnetels stonden me nét iets te hoog, en m'n short ook
                                  Ghe ghe ghe, nee je hoeft je "leven" niet te wagen voor me hoor

Comment

idd, eentje daarvan is bij delest.nl terecht gekomen. Ik heb daar al eens hene gemaild voor een beetje informatie. Maar de wagen heeft geen gelijkvormigheidsattest en dat gaat hier in België toch alleen maar voor problemen zorgen... dus heb ik het zotte idee maar van me afgezet. 't Is een dure vogel ook (5750 euro) maar stond die 1: niet zo ver weg en 2: was die papierenwinkel in orde... ik zou nog zo zot zijn

Een 127 om niet veel mee te rijden echter, nieuw! 't Is een rode ge moet maar eens kijken op www.delest.nl
                                    Klopt idd. Eerlijkheid halve moet ik zeggen dat ik 5750 voor hem (De L'est) nog niet eens tegen vind vallen, want het is een nieuwe wagen he.

Comment

• Naar aanleiding van de posts van gisteren over de garage bij Bree, heb ik vanmorgen toch maar wat vrijetijd omgezet in kilometers. De garage stond net als een kleine 4 jaar geleden nogsteeds te huur. Ook was de eigenaar thuis, en de hond. Het hele spul is dus eens van veld 1 naar veld 2 aan de overkant van de weg verhuisd zoals je kunt zien op http://www.oldtimer-finds.webs.com . Maar inmiddels is het "betere" spul al WEER verhuisd. Het staat nu in een omheind veld links naast het pand. Vele bekenden waren nog aanwezig. De prijzen zijn er echter niet beter op geworden, net als de wagens op zich. Ik post hier een aantal foto's, en de rest staat op: http://http://vondsten-overig.webs.com/index.htm Hier komt het foto materiaal.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X