en is da een sloperij of wat is het in feite? (en waar? )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het oude 2e weiland staat nu volledig dicht met mais. Heb helaas maar in totaal 16 foto's van het geheel gemaakt, want er was weinig zinvols te maken van buiten het hek. Het is echt heel jammer dat de auto's al zo vergaan zijn. Want roest is de wagens ECHT niet vreemd.
Voormalige 2e veld:
Comment
-
@ Buick : Sterker nog , van de bovenste (Consul Capri ) heb je de achterlichten in je museum liggen
@ Arco : Ik denk dat er nog wel meer van dit forum mee willen helpen met scheppen .
2 oude opeltjes olympia , een Mercedes 170S , Renault 4CV en een Borgward Camion , nice nice nice .
Er zijn hier in het verleden bij mij in de buurt waar ik woon ook nog wel autos in de grond verdwenen .
Die mij bekend zijn ,zijn een NSU Prinz , Taunus Wereldbol , Simca Aronde , Volvo 121 en een VW Bus
Comment
-
-
@ Opelfreak: Verwacht er maar niet te veel van daar in Bree. De auto's hebben het echt wel een beetje gehad. Maar wie weet staat er meer naar achteren nog wat van je gading...... Ik gok dat 1/3 van het begin aantal er nog is. Maar er staat ook moderner spul tussen zoals een corsa b. Is echt triest idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Buick : Sterker nog , van de bovenste (Consul Capri ) heb je de achterlichten in je museum liggen
@ Arco : Ik denk dat er nog wel meer van dit forum mee willen helpen met scheppen .
2 oude opeltjes olympia , een Mercedes 170S , Renault 4CV en een Borgward Camion , nice nice nice .
Er zijn hier in het verleden bij mij in de buurt waar ik woon ook nog wel autos in de grond verdwenen .
Die mij bekend zijn ,zijn een NSU Prinz , Taunus Wereldbol , Simca Aronde , Volvo 121 en een VW Bus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenTriestig in Bree... Ik moet er ook nog eens heenrijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenGe moogt die nog altijd doorsturen, ben nog 2 weken in congé !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenIn het buurdorp hier liggen er ook zat. Als ik de toenmalig eigenaar mag geloven werden de wrakken met een O&K graver plat gewalst en dan als dragline schotten gebruikt op een drassig stuk terrein. Vrijwel alle wagens uit het dorp die in de jaren 50 er mee opgehouden zijn, die liggen daar. Nu ligt er een dikke laag grond overheen. Volgens schatting van de oude baas, zijn er zeker 68 wagens patgewalst daar. De locals vermoeden idd ook dat dit wel eens goed kan kloppen.
Doet me herrineren aan het verhaal dat een klasgenoot ooit vertelde: Diens opa had ook 2 afgedankte wagens gewoon in de grond gestoken, naast zijn boerderij. Een Manta A en een Vauxhall Viva... Damn, ik wil gaan graven Moet ergens hier in de omgeving zijn...
Comment
-
Vandaag es naar de autosloop in de Brugse voorhaven geweest...Mazda 323 fase 2, golf 1, mercedes 190, Ascona C, twas weer de moeite
Damn you, recyclagepremie, er stond een Golf 2 tss, met 105d km op de teller, bijna nieuwstaat zowel exterieur als interieur (had nog parkeerticket van 11/06/2011 achter de voorruit). Aan de nr-plaat te zien,wsl van oudere mensen (5 tekens)
Morgen ga'k terug om het interieur en de smalle bumpers, zal ze sparen om mijn Golfke laaaater es terug origineel te zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenVandaag es naar de autosloop in de Brugse voorhaven geweest...Mazda 323 fase 2, golf 1, mercedes 190, Ascona C, twas weer de moeite
Damn you, recyclagepremie, er stond een Golf 2 tss, met 105d km op de teller, bijna nieuwstaat zowel exterieur als interieur (had nog parkeerticket van 11/06/2011 achter de voorruit). Aan de nr-plaat te zien,wsl van oudere mensen (5 tekens)
Morgen ga'k terug om het interieur en de smalle bumpers, zal ze sparen om mijn Golfke laaaater es terug origineel te zetten...
wat is dat met die mottige versnellingspook
Comment
-
Ik heb bij in de omgeving nog een klein kerkhof ontdekt.
Spijtig genoeg is er door dichte begroeing bijna niets zichtbaar.
Vanop een brug kan je in de verte met een verrekijker iets zien staan als
een mercedes W136. Als je er langs rijdt kan je over een haag oa een porsche 944, 928 mercedes SEC zien staan. Echt goed kan je niet kijken want er zitten meerdere honden.
Iets verder staat er een triumph GT6 die wel zichtbaar is. IK ga binnenkort nog eens teruggaan in de hoop dat de honden er niet zijn
Comment
Comment