Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraagje van Jan was of die achterlichtjes van beide wagens konden zijn ?
    Ja ze zijn identiek van de Consul Classic (sedan) en de Consul Capri (coupé) .
    Maar aangezien er op die van jou op de achterzijde Capri staat geschreven zijn ze waarschijnlijk van de coupé die in het bos stond , mits Fernand er nog zo ene gesloopt heeft ,wat me eigenlijk niet eens meer zou verbazen
    Was trouwens die 8 Kantige teller van zo'n Renault bestelwagen ?

Comment

• tatra

waar staat de tatra die eerder gespot is

Comment

• Waw, ik heb juist mijn 3 weken achterstand bijgewerkt en er is hier hard gewerkt geweest

Comment

• Ha ha ha, Lord we hebben je nog zo gewaarschuwd. Niet te lang weg gaan!

Comment

• Vandaag weer even bij 3 oude vrienden wezen kijken, en tot mijn grote verbazing hebben ze een nieuwe collega gekregen.

De 3 Oudgedienden

Comment

• En het nieuwe vriendje, jammer genoeg met flinke schade. De basis was ERG hard.

Comment

• Comment

• Ik ben ook weer even naar ons aller bekende autohandel koenen gereden. Het wagenpark is er niet bepaald op vooruit gegaan.

Comment

• Alleen de auto's binnen zijn nu gemummificeerd. Zo blijven ze misschien een beetje netjes

Comment

• Maar buiten........

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                            Hier meer foto's van?
                            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                            Current:
                            1987 Mercedes-Benz W124 200D
                            1979 Mercedes-Benz W123 280E
                            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                            Ex:
                            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                            1976 Mercedes-Benz W123 250
                            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                            1980 Mercedes-Benz W123 280
                            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Op dit moment niet. Want hij is in uitzonderlijk slechte staat van onder, maar zou ik evt wel nog kunnen gaan maken. Groeten arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                Vraagje van Jan was of die achterlichtjes van beide wagens konden zijn ?
                                Ja ze zijn identiek van de Consul Classic (sedan) en de Consul Capri (coupé) .
                                Maar aangezien er op die van jou op de achterzijde Capri staat geschreven zijn ze waarschijnlijk van de coupé die in het bos stond , mits Fernand er nog zo ene gesloopt heeft ,wat me eigenlijk niet eens meer zou verbazen
                                Was trouwens die 8 Kantige teller van zo'n Renault bestelwagen ?
                                dat van die achterlichten klopt er staat capri op

die teller lijkt er veel op aleen zitten er hier geen meerdere metertjes in

Comment

• Ow DIE. Die komt uit een vliegtuig joh. Staat er toch op: KLM

Comment

• Comment

• De wagens beginnen na al die jaren echt slecht te worden helaas.

Comment

• Relatief gezien , houd het chroom het nog het beste uit bij de caddy's. Toch eigenlijk wel leuk dat ik nog een micro Chatillon in de buurt heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevypicup Bekijk Berichten
                                          op de foto is het niet goed zichtbaar maar daar staan 2 oldtimers in het hoge gras
                                          Mission Complete ik heb gisteren bovenstaande locatie gevonden met slechts twee tips namelijk E313 en hoogspanningskabels

Nuja, als het dat zou geweest zijn, zou ik een beetje op m'n honger blijven zitten zijn. Maarrrrr er stonden nog twee wrakken, leukere modellen ook, helaas bleef er niet veel meer van over

Van deze kan ik alvast niks meer maken...

Maar van de tweede moeten we wel de identiteit kunnen achterhalen !

Comment

Working...
                                          X