Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is iets Japans jaren 70 - achtig en middelgrote vierdeurs met koffer.

Dashboard proberen vastleggen, gaan we ook niks wijzer uit worden, vrees ik.

Maar dit is de belangrijkste tip: een achterlichtblok. Zeer speciaal L-vormig. Ik ken het van uit m'n kindertijd maar ik kan er geen exact merk/model op plakken. Datsun, Mazda of Mitsubishi maar welk? Wie weet het??

Comment

• Pfiuuuuw....en de wieldeksels ?

Comment

• heeft er iemand zin in ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Het is iets Japans jaren 70 - achtig en middelgrote vierdeurs met koffer.

Dashboard proberen vastleggen, gaan we ook niks wijzer uit worden, vrees ik.

Maar dit is de belangrijkste tip: een achterlichtblok. Zeer speciaal L-vormig. Ik ken het van uit m'n kindertijd maar ik kan er geen exact merk/model op plakken. Datsun, Mazda of Mitsubishi maar welk? Wie weet het??

Sunbeam Avenger?

Comment

• Godmiljaar , dat is em ! Bedankt

Volledig fout aan het zoeken: Japans

Comment

• Juist voor die Sunbeam !
              Nu die eerste, heb je daar meer foto's van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                Nu die eerste, heb je daar meer foto's van ?
                Helaas.

Het was ook zo'n nietszeggend hoopje oud ijzer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Godmiljaar , dat is em ! Bedankt

Volledig fout aan het zoeken: Japans
                  En de japanner met die soort achterlichten die je bedoeld is een mitsubishi Celeste uit 1976 en 77

Comment

• De foto's van Chatillon van 1981 gepubliceerd door Shrottschleker op " chasseur d'épaves" komen uit het magazine
                    "Automobil- und Motorrad-Chronic" van april 1981.

Comment

• Ik heb het stuk gelezen met grote interesse, maar er stond ook iets over een te verschijnen boek in 2008. Kent iemand de titel van dit boek?? En evt isbn nummer?

Comment

De foto's van Chatillon van 1981 gepubliceerd door Shrottschleker op " chasseur d'épaves" komen uit het magazine
                        "Automobil- und Motorrad-Chronic" van april 1981.
                        Thanks!!! Nu opzoek naar dat blad. Dat zal nog wel een moeilijke worden denk ik.

Comment

• Comment

heeft er iemand zin in ?

Dit is zonder enige twijfel de Henry J

Comment

• 2e is een ford custom

Comment

• Zalige spot , dien Avenger !

Het 'nietszeggende hoopje ijzer' bevant alleszind wel 2 velgen, die lagen op de Kadett A, B en C 12inch
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Dat was mijn idee ook in het begin, maar als ik het "carrosserie" deel er achter in het hoopje zie liggen, dan gok ik op een engelse wagen. Iets in de regionen viva anglia en aanverwanten.
                                  Last edited by ; 31/07/2011, 11:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Zalige spot , dien Avenger !

Het 'nietszeggende hoopje ijzer' bevant alleszind wel 2 velgen, die lagen op de Kadett A, B en C 12inch
                                    Bij mijn zoon zijn B1 kadettje van '66 zijn het 13 inch velgen (origineel )

Comment

• Volgens mij heeft er nog een Kadett C daar gestaan langs de E313. Mss dat ik nog ergens een foto heb, maar is dan wel van op de E313 zelf Passeer daar regelmatig met de vrachtwagen.

Comment

• Niet zo mooie foto's als de meeste, maar is dan ook maar wat ik gewoon tegen kom tijdens het werk.

Comment

Working...
                                        X