Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ realsteel ja een mens mag toch eens veranderen heb twee minorkes eentje in custom versie uit 1952(de rode) en een originele uit 1953 en nu het nieuwe project een vw t1 doka 1966

@ lord ja komt doordat dat ie van paraguay komt ook en heeft daar nog dienst gedaan tot hij naar hier kwam en ja het zijn gechromeerde fuchs velgen

Weet er iemand hoe je oude replys opzoekt ik had hier eens gezien dat er een t1 busje (wrakje) gevonden was in belgié heb er toen op gereageerd maar was toen niet in het bezit van mijn t1
    grtjs

Last edited by ; 05/08/2011, 13:15.

Comment

• Comment

• @ Minorke , Nice Ones !!!! ook namens mijn vriendin (bijna vrouw )

@ Lord : Sorry Hongarije. Nog mooie of onverwachte vondsten gedaan daar ?
        De laatste Châtillon fotos zijn :
        1 - Morris Minor 1000 1956 - 1962
        2 - Opel Rekord "B" Coupe 1966
        3 - Humber Hawk MK4 (een van mijn favorieten daar )

En die foto hierboven van die Trac , HEEEEEL MOOI

Comment

• @ Realsteel : Nice Ones !!!! ook namens mijn vriendin (bijna vrouw )

Thx succes met je bijna vrouw

Weet er niemand hoe ik eerder geplaatse berichten kan terug vinden aub?
          Last edited by ; 06/08/2011, 12:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door minorke Bekijk Berichten
            @ Realsteel : Nice Ones !!!! ook namens mijn vriendin (bijna vrouw )

Gewoon op uw Naam klikken (Minorke ) dan op alle statestieken klikken . daarna klikken op wat je zoekt

Comment

• @Realsteel; Hongarije is een zeer proper land en de enkele wrakken die je tegenkomt...
              rijden nog ! Af en toe wel een vrachtwagen.

Comment

• @ Minorke ,Thanks ,eind maart word ze officieel mevrouw Realsteel .

@ Lord : Leuk dat we nu ook zo'n beetje genoemd worden in de discussie op de Franse wrakkensite , doe ze de groeten maar .
                De laatste fotos van Chati' zijn :
                1 - Links met de radiator er nog in is een Amerikaanse Ford Custom of Deluxe uit 1950
                . En in het midden van de foto zie je een Peugeot 203 Berline.
                2 - Is ook een Ford Custom of Deluxe , Alleen is deze uit 1951 . Dat kun je op deze foto zien aan de andere bumperstukken , ook was de greep aan het kofferdeksel dat jaar veel breder dan de voorgaande jaren.
                3 - Als ik me niet vergis is dat het motortje van de Fiat 1500 die middenin stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door minorke Bekijk Berichten
                  @ Realsteel : Nice Ones !!!! ook namens mijn vriendin (bijna vrouw )

Ik ben voor je aan het zoeken gegaan, ik neem aan dat het om het spijlwrak gaat van post 3502. (je vroeg toch om een geposte spijlbus he?) Zo iets is idd niet terug te vinden door de zoekfunctie. Het is gewoon domweg terug blijven klikken. Stond uiteindelijk op pagina 176 geloof ik. Dus al even geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                    Aha Lord ook weer terug uit Roemenië , Nog wat leuks kunnen vinden daar ?
                    Ik vermoed in ieder geval plenty Dacias.
                    En nog even de pics op posting 3834 van Chatillon.
                    1 - Is inderdaad de Lloyd LP 400
                    2 -Oldsmobile 88 Deluxe 1952 . Ik heb onlangs nog een orginele folder van zo'n wagen gekocht ( Nog een hobby van me , oude folders verzamelen)
                    3 - Humber Hawk MK 4.
                    Zeg "man van staal", spaar je alle folders van "stalen bumper wagens" of alleen van Chatillon bewoners. Dan weet ik waar ik op kan letten voor je namelijk. Kom nog wel eens wat tegen op dat gebied. Groeten Arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten

@ Lord : Leuk dat we nu ook zo'n beetje genoemd worden in de discussie op de Franse wrakkensite , doe ze de groeten maar .
                      Ik moest uitleggen hoe ik aan de merken van de verschillende auto's kwam

Morris Minor ?

Comment

• hallo roestgenoten....

vandaag eens wat meer tijd gehad en nog eens de ontwikkelingen gade geslagen...
                        de herfst is bijna in het land, vallende bladeren, vallende dennennaalden, op de wrakken van Chatillon...
                        herinneringen komen weer boven bij mij....

als leek zal ik eens gokken op de laatste posting van lord of the scoot...

1. Nash ??
                        2 Ford 1950 ?
                        3 een morris Minor is het niet, ik gok eerder op een Austin Hampshire A70 ?

verbeter mij....verbeter mij...

groet
                        Robert
                        Last edited by ; 06/08/2011, 19:26.

Comment

• [quote=robtil;4691024]hallo roestgenoten....

de herfst is bijna in het land, vallende bladeren, vallende dennennaalden, op de wrakken van Chatillon...

1. Nash ??
                          2 Ford 1950 ?

de onderste is inderdaad een morris minor van uit 1948 of zo iets namelijk een lowlighter

@Arco thx zenne voor het zoekwerk
                          Last edited by ; 06/08/2011, 23:12.

Comment

• Is dat nu niet erg zo een mooi uitziende klassieker zo te zien pletten grrrrrrrrrr

Comment

• [quote=minorke;4691141]
                              Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                              hallo roestgenoten....

1. Nash ??
                              2 Ford 1950 ?

de onderste is inderdaad een morris minor van uit 1948 of zo iets namelijk een lowlighter

@Arco thx zenne voor het zoekwerk
                              Nee want hij heeft geen split window vooraan , en waar het spijltje zou moeten zitten is geen knik in het dak . Een volle vooruit is er maar vanaf '56 en dan is het al de 2de neus . Het is een raar geval want voor de rest klopt alles met een minnor van '48
                              De enige mogelijkheid die ik zie is dat men na een BV . een ongeval een oude neus op een latere Minnor heeft geplaatst .
                              Last edited by ; 07/08/2011, 11:42.

Comment

• @ GT-R : door die recyclagepremie gaat er idd veel "waardevols" onherroepelijk verloren...
                                Ik heb idd ne Golf 2 van 1990, maar die staat al een paar jaar stil, da's voor later.

@ Opelfreak : de prijzen vallen eel goe mee, hangt er ook va af hoeveel je langskomt, é
                                (zaakje)

Comment

• Comment

• is er hier niemand uit de streek van Ronse?

bij Fiers (MB-dealer) staat er vooraan aan straatzijde al maanden (jaren ?)
                                    een grote MB coupe op betonstenen, velgen eraf, ...

en volgens mij hier nog nooit een foto van gezien, zou nochtans niet misstaan

Comment

• @ lord of the scoot....
                                      gokje wederom...Simca Aronde of toch een Austin cambridge mk1 ??
                                      nee denk eerder de Simca...
                                      merk nu met dit soort raadsels dat enkele modellen wel erg veel op elkaar lijken, was me eerder niet opgevallezn van bovengenoemde 2 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                        @ GT-R : door die recyclagepremie gaat er idd veel "waardevols" onherroepelijk verloren...
                                        Ik heb idd ne Golf 2 van 1990, maar die staat al een paar jaar stil, da's voor later.

@ Opelfreak : de prijzen vallen eel goe mee, hangt er ook va af hoeveel je langskomt, é
                                        (zaakje)
                                        Ik wist niet dat gij ne Golf II had !
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                                          @ lord of the scoot....
                                          gokje wederom...Simca Aronde of toch een Austin cambridge mk1 ??
                                          nee denk eerder de Simca...
                                          merk nu met dit soort raadsels dat enkele modellen wel erg veel op elkaar lijken, was me eerder niet opgevallezn van bovengenoemde 2 ...
                                          Aronde
                                          Dit is in Frankrijk.

Comment

Working...
                                          X