Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
    Een oer-Golf, misschien (nog) niet de geschikte plaats om te posten...

da is aan de autokeuring in brugge
    ergst van al is dit is de wagen van een iemand die daar werkt als autokeurder or wathever da noemt

Comment

• Rijdt dat nog rond

Comment

• @ Lord of the Scoot : No problem ,hier komen de wagens van posting 3880
        1 - De Morris Minor 1956 - 1962 die we al eerder voorbij zagen komen
        2 - Chevrolet Styleline 1949 - 1950
        3 - En inderdaad nogmaals de B Rekord.

Het antwoord van de Quiz had Minorke inderdaad goed , Het is een Chevrolet Camaro uit 1974.

Trouwens het verhaal achter de C Rekord Barnfind is dat de eigenaar er schade mee had gereden toen de wagen ongeveer 5 jaar oud was .
        Hij heeft 'm toen in de schuur gezet tot de verzekering zou betalen. Hij wacht nu nog op zijn geld. De schuur staat inmiddels ook op instorten !

En natuurlijk de TOVENARIE hartelijk bedankt voor de hulp en het plaatsen van de pics .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
          @ Lord of the Scoot : No problem ,hier komen de wagens van posting 3880
          1 - De Morris Minor 1956 - 1962 die we al eerder voorbij zagen komen
          2 - Chevrolet Styleline 1949 - 1950
          3 - En inderdaad nogmaals de B Rekord.

Het antwoord van de Quiz had Minorke inderdaad goed , Het is een Chevrolet Camaro uit 1974.

is wel heel erg plattekes geworden had het aan de bumpers gezien.

en dat die autokeurder met zo een ratlook durft rond te rijden heb er zo een in gelijke toestand naar kerkhof gebracht na eerst de bruikbare stukken er uit geslepen te hebben

Comment

• heb er ook is 1 gespot
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
              heb er ook is 1 gespot

Hmm een G, die zie je ook niet elke dag. Misschien niet iedereens smaak hoe hij verbouwd is, maar het geeft wel een tijdsbeeld weer. Ik hoop dat iemand hem nog eens gaat redden.

Comment

• mja, staat "verstopt" achter het gebouw. Ik weet ni wa die kerel doet, ma die had er vroeger regelmatig auto's en vans staan die hij liet wegrotte...
                Staat op de baan van Haacht naar Keerberge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                  mja, staat "verstopt" achter het gebouw. Ik weet ni wa die kerel doet, ma die had er vroeger regelmatig auto's en vans staan die hij liet wegrotte...
                  Staat op de baan van Haacht naar Keerberge
                  was een autohandelaar,MRSL keerbergen. Karl de groof.Hij had vroeger ook een cafe in de muntstraat in leuven en heeft ook actief rally gereden.
                  10 jaar geleden vroeg hij er 25.000fr(600€) voor en draaide hij nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                    was een autohandelaar,MRSL keerbergen. Karl de groof.Hij had vroeger ook een cafe in de muntstraat in leuven en heeft ook actief rally gereden.

Ik geloof dat daar nog een Capri en 02-serie staan ook...
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Ik geloof dat daar nog een Capri en 02-serie staan ook...
                      ja zou wel kunne, em heeft er nu een paar "specialekes" staan. Van de week passeer ik daar nog wel is voor meer foto's.

Beemer, klopt volledig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                        da is aan de autokeuring in brugge
                        ergst van al is dit is de wagen van een iemand die daar werkt als autokeurder or wathever da noemt
                        idd, er wordt heel wat beters "gerecycleerd" tegenwoordig, maar tis niet eerlijk t.o.v. de "gewone" mens die afgekeurd wordt met een plek roest op zijn wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                          Idd, toffe gast de Karl Moto racen heeft hij ook gedaan.
                          Hier nog foto's van die GT en andere bij hem.

@Realsteel; die camaro. Heb je geen foto's toen hij herkenbaar was ?

Comment

• Morris Minor ?

Ami 6 break

??

Comment

• 1e is de lowlight minor
                              2 idd de ami break
                              3 is de met olieblikkengevulde rekord C aan de rand van het weiland. angs deze auto zijn wij de eerste keer binnen geraakt (uiteraard met toestemming). De keren er na via de kant van de hoofdweg.
                              Last edited by ; 15/08/2011, 22:39.

Comment

• hoezo, "binnengeraak"? En waar was da nu weer? Denk da ik dan nog is ne keer een tripke ga inplanne :-)

Comment

• Zie post boven mijn post. En veel suc6 met je trip, we wachten vol verwachting op de foto's. (tenzij je naar die plek van de voorgaande foto's wilt, want daar vind je alleen nog groen, maar dat zal na jaren van posts toch wel duidelijk zijn lijkt me )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                    Zie post boven mijn post. En veel suc6 met je trip, we wachten vol verwachting op de foto's. (tenzij je naar die plek van de voorgaande foto's wilt, want daar vind je alleen nog groen, maar dat zal na jaren van posts toch wel duidelijk zijn lijkt me )
                                    ja nee, ik weet da er een paar weg zijn, maar ik herken al die foto's ni hoor volg de topics nog ni zo lang

en post boven mijn post? das mijn post dan

Comment

• Al die foto's in het bos komen uit de Voormalige sloperijen in de buurt van St-Leger. Die plek was ooit een magische verzameling van een dikke 300 oldies. Helaas is er van laat vorig jaar tot vroeg dit jaar geruimd. En is daar dus niks meer te vinden. Maar omdat het er zo bijzonder was, blijft de discussie op gang. En de mensen die er geweest zijn weten dus vaak ook precies waar en hoe de wagens stonden. Anderen waren zo onder de indruk van het spul, dat ze soms geheel vergeten zijn om te kijken welke wagens er lagen en zo. Nu zijn we dus met elkaar het hele spul aan het benoemen, en identificeren. De Opel Rekord C waar ik over sprak was 1 van de 2 meest eenvoudige ingangen naar het omheinde bos terrein, de andere ingang lag voor de deur bij de eigenaar van het paradijs.
                                      Verder waren er in het zelfde dorp nog een geruimde lokatie (bij de ex werkplaats) en nog 2 wat kleinere sloperijen van de zelfde eigenaar. Die werden "de kuil"en "het boerderij veld" genoemd. Dit vanweg de plek waar ze lagen en de geografische ligging.

Kijk maar eens op http://www.oldtimer-finds.webs.com Daar vind je al een gedeelte van de foto's van daar.
                                      Groeten Arco

Comment

• Hier nog even een netvondst foto om een idee te geven van een klein hoekje van "ons paradijs"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                          1e is de lowlight minor
                                          2 idd de ami break
                                          3 is de met olieblikkengevulde rekord B aan de rand van het weiland. angs deze auto zijn wij de eerste keer binnen geraakt (uiteraard met toestemming). De keren er na via de kant van de hoofdweg.
                                          Bedankt Arco. Neem jij de fakkel over ?

Morris Minor

Citroen Ami 6 break

?? Ford Taunus ?

Comment

Working...
                                          X