Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk wel dat die er nog staat maar onlangs kwam ik een Glas 1600 gt tegen maar
mocht geen pics maken zonder dat de eigenaar aanwezig was, begrijpelijk !
Ook bij deze auto zie je trouwens weer het vreemde fenomeen dat je bij vrijwel alle vondsten ziet. Het openen van deuren en kleppen schijnt met de grootste eenvoud te gaan, maar als het op sluiten aan komt, dan schijnt dat een soort van "rocket science" te zijn...... Ik kan dat echt niet begrijpen, waarom mensen altijd de deuren en kleppen open moeten laten staan.
(dit is uiteraard geen opmerking in de richting van "Martini Racing", maar een algemene veronderstelling)
Er lagen drie minors op een hoopje daar. De Lowlight zou links in beeld te zien geweest zijn als de fotograaf verder uitgezoomd had.
De quote (met de antwoorden van het andere setje) staat alleen een beetje ongelukkig boven de volgende mail met vragen over auto's, waarbij toevallig ook een minor boven aan staat.
@ Lord of the Scoot :
Nee helaas heb ik geen fotos van de Camaro in betere tijden .
En nog even wat aanvullingen bij de Chatillon fotos .
Posting 3919 : De 3e foto is een C Rekord en geen B
Posting 3926 : De Taunus is een 12M uit de P4 serie
Dan posting 3933 .
1 - Panhard Dyna 54
2 - Taunus 12M P4 achter de boom
3 - Opel P1 1200 alleen de voorspatborden zijn wisselstukken van een olympia en dat heeft bij veel mensen voor verwarring gezorgd !
En posting 3940 :
1 - Simca 1301 of 1501
2 - Opel Kapitän 1955/1957
3 - Goede namen had u er zelf al bij gegeven .
Er stonden daar inderdaad 3 Morris Minors dicht bij elkaar wat een beetje verwarrend kan zijn.
Een MM 1948/1950, een uit de periode 1953/1956 en ene uit de serie 1956/ 1962
Comment