Nee hoor, we hebben geen afspraken daar over , Realsteel is en blijft meneer de professor he. Ik was gewoon online en ik gaf een andwoord. .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenja nee, ik weet da er een paar weg zijn, maar ik herken al die foto's ni hoor volg de topics nog ni zo lang
en post boven mijn post? das mijn post dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenHier nog even een netvondst foto om een idee te geven van een klein hoekje van "ons paradijs"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenIdd, toffe gast de Karl Moto racen heeft hij ook gedaan.
Hier nog foto's van die GT en andere bij hem.
@Realsteel; die camaro. Heb je geen foto's toen hij herkenbaar was ?
Die Glas zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDie Glas zalig!
mocht geen pics maken zonder dat de eigenaar aanwezig was, begrijpelijk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenNee hoor, we hebben geen afspraken daar over , Realsteel is en blijft meneer de professor he. Ik was gewoon online en ik gaf een andwoord. .
??
??
??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenwa een zonde da ik da nooit IRL heb kunnen zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Comment
-
Let's hope so! Thanks voor de update trouwens.
Ook bij deze auto zie je trouwens weer het vreemde fenomeen dat je bij vrijwel alle vondsten ziet. Het openen van deuren en kleppen schijnt met de grootste eenvoud te gaan, maar als het op sluiten aan komt, dan schijnt dat een soort van "rocket science" te zijn...... Ik kan dat echt niet begrijpen, waarom mensen altijd de deuren en kleppen open moeten laten staan.
(dit is uiteraard geen opmerking in de richting van "Martini Racing", maar een algemene veronderstelling)
Comment
-
Er lagen drie minors op een hoopje daar. De Lowlight zou links in beeld te zien geweest zijn als de fotograaf verder uitgezoomd had.
De quote (met de antwoorden van het andere setje) staat alleen een beetje ongelukkig boven de volgende mail met vragen over auto's, waarbij toevallig ook een minor boven aan staat.
Dit is de Lowlight van die eerdere post:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten1 Panhard Dyna
2 Ford Taunus
3 Ik meen een Opel Kapitan.
Simca 1301 ?
?
VW beetle + Opel + achterste van een Ford Taunus
Comment
-
@ Lord of the Scoot :
Nee helaas heb ik geen fotos van de Camaro in betere tijden .
En nog even wat aanvullingen bij de Chatillon fotos .
Posting 3919 : De 3e foto is een C Rekord en geen B
Posting 3926 : De Taunus is een 12M uit de P4 serie
Dan posting 3933 .
1 - Panhard Dyna 54
2 - Taunus 12M P4 achter de boom
3 - Opel P1 1200 alleen de voorspatborden zijn wisselstukken van een olympia en dat heeft bij veel mensen voor verwarring gezorgd !
En posting 3940 :
1 - Simca 1301 of 1501
2 - Opel Kapitän 1955/1957
3 - Goede namen had u er zelf al bij gegeven .
Er stonden daar inderdaad 3 Morris Minors dicht bij elkaar wat een beetje verwarrend kan zijn.
Een MM 1948/1950, een uit de periode 1953/1956 en ene uit de serie 1956/ 1962
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Lord of the Scoot :
En posting 3940 :
1 - Simca 1301 of 1501
Comment
Comment