Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuke wagens, en dan met name de Autobianchi a112 en de Fiat 126 "bambino", dat zijn wagentjes waar ik toch wel een beetje een zwak voor heb.

Sterker nog, een 126 in de kleur diarree groen heb ik een tijdje in gebruik gehad toen ik automonteur was. Heerlijk hoe je die dingetjes moest starten , met de hendel voor de choke en de starter in het midden tussen de stoeltjes. Met dat dinkytoytje ging ik dan "effen snel" mensen helpen die langs de weg stonden. Die mensen stonden best wel eens vreemd te kijken als er ineens zo'n speelgoedautotje de hoek om kwam vliegen inplaats van een grote servicebus! Ik heb dat beestje zelfs een keer op de Vaalserberg (drielandenpunt) op een haar na op zijn kant gelegd. De haarspeldbocht bergaf met een rotvaart was toch net wat veel voor hem. Hmmmm...... dat waren nog eens tijden! Later kreeg ik een Suzuki super herrie, wat meer ruimte voor gereedschap, maar verder nagenoeg de zelfde maat. En ook zo'n ding kan best rap. En hij kan letterlijk DOOR een winkelcentrum!

Comment

• Ik heb nu nog altijd zo'n 126, hé Arco

Comment

• Die rode 126 ziet er nog goed uit!

Comment

• Ik heb ook een "update" van één van m'n favoriete wrakken

Allez ja, ik bij blij langs de ene maar ook verdrietig langs de andere kant. Ze hebben rondom het domein waar "mijn" NSU staat een omheining gezet. Volk met slechte bedoelingen kan er nu niet meer bij, maar de wrakkenliefhebber (in casu mezelf) ook niet.

Gelukkig kan je hem wel nog vanop afstand zien als je hem weet staan

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Ik weet nog een Prinz staan voor u, hij staat er wel al +/- 25j in de bos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
            Cool! Ook Hongarije?

Comment

• Hij zat in Kroatie dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                Cool! Ook Hongarije?
                Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                Hij zat in Kroatie dacht ik
                Idd Kroatië. Ik heb nog een deel foto's genomen, die komen nog wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Ik heb ook een "update" van één van m'n favoriete wrakken

Allez ja, ik bij blij langs de ene maar ook verdrietig langs de andere kant. Ze hebben rondom het domein waar "mijn" NSU staat een omheining gezet. Volk met slechte bedoelingen kan er nu niet meer bij, maar de wrakkenliefhebber (in casu mezelf) ook niet.

Gelukkig kan je hem wel nog vanop afstand zien als je hem weet staan
                  Wat blijft dat toch een heerlijk beestje om te zien. Hij verdien zijn omheining, zo blijft hij beschermt. En gelukkig hebben we Tigra voor het maken van de foto's, en wie zijn WIJ dan om de Prinz uit zijn schoonheidsslaapje te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                    Hij zat in Kroatie dacht ik
                    Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                    Idd Kroatië. Ik heb nog een deel foto's genomen, die komen nog wel
                    Aha.

Comment

• Lord
                      1301 korte zijkant
                      1501 lange zijkant
                      Groeten Rallyebasse

Comment

• Thanks for he info! Daarmee zou dit dus een 1501 moeten zijn als ik het goed begrijp.

Comment

• Uhhhhmmmmmm....... Mis ik hier niet iets, of zijn ze vanuit de fabriek ook zo gelevert? (hint: ik bedoel niet de achterklep natuurlijk)

Comment

• als u de achterdeurtjes bedoeld . Heb er maar een op het internet gevonden .

Comment

• Idd de deuren. Ik vind het er van binnen zo goed uit zien, dat het wel lijkt of hijzo gelevert is. Maar ik ken het fenomeen niet als zodanig.

Comment

• @ Lord of the Scoot :
                                De antwoorden van posting 3944 zijn :
                                1 - Opel 1200 P1 (helemaal geen Kapitän ,foutje van Arco )
                                2 - Oldsmobile 88 uit 1955
                                3 - Chevrolet Styleline uit 1949 ( weer de plank mis Arco !!!)

En Rallyebase : Thanks voor de Simca info ,daar heb ik wat aan.
                                Is er trouwens ook een manier om het verschil tussen een Simca 1300 en 1500 te zien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten
                                  Lord
                                  1301 korte zijkant
                                  1501 lange zijkant
                                  Groeten Rallyebasse
                                  Hé Rallyebasse, bedankt !
                                  Ik wist niet dat je nog volgde.
                                  spaateg da we do ni some einegegaan zen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                    @ Lord of the Scoot :
                                    De antwoorden van posting 3944 zijn :
                                    1 - Opel 1200 P1 (helemaal geen Kapitän ,foutje van Arco )
                                    2 - Oldsmobile 88 uit 1955
                                    3 - Chevrolet Styleline uit 1949 ( weer de plank mis Arco !!!)

En Rallyebase : Thanks voor de Simca info ,daar heb ik wat aan.
                                    Is er trouwens ook een manier om het verschil tussen een Simca 1300 en 1500 te zien ?
                                    Ik moet af en toe ook even testen of je nog wakker bent he

Comment

• Renault Fregate in Frankrijk. Er stonden er ook in Chatillon.

Comment

• Wordt het niet langzaam aan tijd om een amberalert er uit te gooien voor Jan (Buick)? Het is zo stilletjes.......

Comment

• ik ben er nog
                                          heb het aleen een beetje druk en net vacantie gehad

musee pic's

Comment

Working...
                                          X