Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vakantie en drukte snap ik hoor, maar het was zo stil dat ik dacht dat ik onderhand dacht dat Zeeland verdwenen was in de schelde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      ik ben er nog
      heb het aleen een beetje druk en net vacantie gehad

musee pic's

I've got happy memories about this place!!!!!

Comment

• @Buick: leuke overzicht pics

Comment

• Opnieuw de Opel P1 1200

Simca 1501

Simca 1000

Comment

• Heerlijk die rondwandeling met begeleiding! Het brengt je weer helemaal terug naar die goede oude tijd in ons geliefde plekje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
              Heerlijk die rondwandeling met begeleiding! Het brengt je weer helemaal terug naar die goede oude tijd in ons geliefde plekje.

Ford Taunus ?

Ami 6 break

Fiat 1100 R

Comment

• Het hangt er even vanaf wat je bedoeld. De auto centraal in beeld is geen taunus maar een Cortina mk1 (ik neem aan dat je die bedoelde). De auto links is de bemoste taunus coupe

Comment

• Let eens op de staat van die voorbumper (in vgl met de rest van het voertuig)

Comment

• vandaag maar weer eens een paar nieuwe aanwinsten voor het musee opgehaald

de voorspatborden van de 57 pontiac in de kuil

en de km teller van de taunus p5 in het bos

zo komt er iedere keer weer wat bij

Comment

• een foto van hans vleij uit 1991 met de spatborden er nog op

en een foto door mezelf genomen uit 1994 zonder spatborden
                      Last edited by ; 22/08/2011, 17:46.

Comment

Het hangt er even vanaf wat je bedoeld. De auto centraal in beeld is geen taunus maar een Cortina mk1 (ik neem aan dat je die bedoelde). De auto links is de bemoste taunus coupe
                        Oups, ik had nochtans nog getwijfeld !

Opel ?

Castrol XL in kofferbak van ?

Fiat 1100 R

Comment

• De 2e foto is wat mee mis gegaan denk ik, de eerste en 2e zijn namelijk de zelfdekapitan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                            Let eens op de staat van die voorbumper (in vgl met de rest van het voertuig)
                            Als je begon te graven bij de wagens waarvan de bumpers in de grond staken, dan was je er ook nog genoeg tegen gekomen waarvan de wagens al helemaal weg waren en de bumpers netjes. Het viel me idd ook op .

Comment

• Wat staat er op de volgende foto's?

Comment

• A lord nu doet ge me een plezier se
                                met de foto van de simca 1000
                                Rallyebasse

Comment

• @ Lord of the scoot : Ik kan je ook nog vertellen dat die Ford Cortina MK1 er een is van de eerste serie (1962-1964) . Dat kun je zien aan de ovale pinker onder de koplamp .
                                  Latere MK1 Cortinas uit 1965en1966 hadden hoekige pinkers en een andere grill(Kalender sorry )
                                  Alleen is de Ford Taunus op de achtergrond een P5 2deurs sedan en geen Coupé
                                  ( Arco , Je hebt alweer een bok geschoten HaHa )
                                  En laat Jan (Buick) nou net van die wagen de Tellers hebben gekregen van zijn maat .
                                  De onbekende wagen van post 3977 is inderedaad een Opel , het is een Kapitän uit de periode 1953 / 1955 . Ernaast staat er precies nog zo ene .

Hee Jan . Mooie score die Pontiac Pathfinder spatborden.
                                  20 jaar geleden gekocht bij Contant en uiteindelijk toch in jouw museumpje beland .

@ Little Oldtimerke: Komen ze .......
                                  1 - Is een Oldsmobile 88 uit 1952
                                  2 - een Plymouth uit 1953 ( ik heb zelf heel lang gedacht dat het een 54er was)
                                  3 - Is een Ford Custom of Deluxe uit 1951 ( Met 2 van die "Spinners" in de voorkant)

Comment

De 2e foto is wat mee mis gegaan denk ik, de eerste en 2e zijn namelijk de zelfdekapitan.
                                    idd, moest deze zijn

[

Comment

• en dan nu een zoekplaatje
                                      wie kan mij vertellen van welke auto deze teller afkomstig is

ik kan hem niet vinden
                                      Last edited by ; 23/08/2011, 14:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten
                                        A lord nu doet ge me een plezier se
                                        met de foto van de simca 1000
                                        Rallyebasse
                                        In de kuil was er ook nog ne Simca 1100

Comment

• @ Lord , : Haaa ,das de kofferbak van de Opel P1 1200 met Castrol olieblikken

Comment

Working...
                                          X