Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenIn de kuil was er ook nog ne Simca 1100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenen dan nu een zoekplaatje
wie kan mij vertellen van welke auto deze teller afkomstig is
ik kan hem niet vinden
Tis dan geen auto, maar een wrak was het welBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Hey Lord graag gedaan hoor dat opzoeken, doe ik gelijk even de fotos van posting 3987 .
1 - Opel Kapitän 1955/1957 en de twee blauwe zijn allebei Fiats 1100 R . De voorkant van deze wagen is uw eigen avatar
2 - De witte is een Plymouth Cranbrook uit 1953 . Bijna was het gelukt de kofferbak van deze wagen te redden voor het museum van Jan , Helaas waren de schrootmannen ons voor en is ze met de rest voorgoed verdwenen
3 - Chrysler New Yorker (had ooit een V8 motor) uit 1952 . Het linker achterspatbord was een wisselstuk en was rood . Die staat wel in het museum .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenBedankt Realsteel Wat zouden we doen zonder al u zoekwerk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk Berichten@ Italië gespot
Comment
-
@ Dutch Deuce : Ja die Chrysler was inderdaad een imposante wagen , zelfs toen ie al zo ver heen was.
Maare Chrysler Imperial 1954 I'm impressed !! die hebben als ik het goed heb dunnere achterruit stijlen dan deze.
@ Arco : Mooi tuin ornament . Buick Special Riviera 1954 met optionele continental kit bumper.
@ Little oldtimerke
1 - Is een Ford Cortina Mk1 eerste model 1962 - 1964
2 - Plymouth Cranbrook 1951 of 1952
3 - Overzichtsfoto met middenin vooraan een Chevrolet Bel Air uit 1953 en links daarvan een Ford Taunus 17M P3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk BerichtenDe 52 Chrysler lijkt verdacht veel op mijn 1954 Chrysler Imperial, welke gelukkig in een betere staat was en wel de 331 Hemi V-8 heeft.
Comment
Comment