Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@ Lord of the scoot : Ik kan je ook nog vertellen dat die Ford Cortina MK1 er een is van de eerste serie (1962-1964) . Dat kun je zien aan de ovale pinker onder de koplamp .
Latere MK1 Cortinas uit 1965en1966 hadden hoekige pinkers en een andere grill(Kalender sorry )
Alleen is de Ford Taunus op de achtergrond een P5 2deurs sedan en geen Coupé
( Arco , Je hebt alweer een bok geschoten HaHa )
Bedankt Realsteel Wat zouden we doen zonder al u zoekwerk
Hey Lord graag gedaan hoor dat opzoeken, doe ik gelijk even de fotos van posting 3987 .
1 - Opel Kapitän 1955/1957 en de twee blauwe zijn allebei Fiats 1100 R . De voorkant van deze wagen is uw eigen avatar
2 - De witte is een Plymouth Cranbrook uit 1953 . Bijna was het gelukt de kofferbak van deze wagen te redden voor het museum van Jan , Helaas waren de schrootmannen ons voor en is ze met de rest voorgoed verdwenen
3 - Chrysler New Yorker (had ooit een V8 motor) uit 1952 . Het linker achterspatbord was een wisselstuk en was rood . Die staat wel in het museum .
@ Dutch Deuce : Ja die Chrysler was inderdaad een imposante wagen , zelfs toen ie al zo ver heen was.
Maare Chrysler Imperial 1954 I'm impressed !! die hebben als ik het goed heb dunnere achterruit stijlen dan deze.
@ Arco : Mooi tuin ornament . Buick Special Riviera 1954 met optionele continental kit bumper.
@ Little oldtimerke
1 - Is een Ford Cortina Mk1 eerste model 1962 - 1964
2 - Plymouth Cranbrook 1951 of 1952
3 - Overzichtsfoto met middenin vooraan een Chevrolet Bel Air uit 1953 en links daarvan een Ford Taunus 17M P3
Die eerste is inderdaad een moeilijke ,maar ik vermoed dat het een detail is van de Chevrolet Bel Air uit 1953 waar de dakplaat van af was . Dat was de allerlaatste auto in die rij
2 - Is een Fiat 1100R
3 - Chevrolet Bel Air hardtop coupé 1957
Comment