Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    @ Lord of the scoot : Ik kan je ook nog vertellen dat die Ford Cortina MK1 er een is van de eerste serie (1962-1964) . Dat kun je zien aan de ovale pinker onder de koplamp .
    Latere MK1 Cortinas uit 1965en1966 hadden hoekige pinkers en een andere grill(Kalender sorry )
    Alleen is de Ford Taunus op de achtergrond een P5 2deurs sedan en geen Coupé
    ( Arco , Je hebt alweer een bok geschoten HaHa )
    Bedankt Realsteel Wat zouden we doen zonder al u zoekwerk

Comment

• @lord waar heb je deze kunnen spotten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
        In de kuil was er ook nog ne Simca 1100
        Klopt, een witte. En ooit heeft er bij de werkplaats nog een bruine 1100 gestaan. Tinhunter heeft hem ooit eens gepost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
          en dan nu een zoekplaatje
          wie kan mij vertellen van welke auto deze teller afkomstig is

ik kan hem niet vinden
          ik gok op een Frans merk

Tis dan geen auto, maar een wrak was het wel
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hey Lord graag gedaan hoor dat opzoeken, doe ik gelijk even de fotos van posting 3987 .
            1 - Opel Kapitän 1955/1957 en de twee blauwe zijn allebei Fiats 1100 R . De voorkant van deze wagen is uw eigen avatar
            2 - De witte is een Plymouth Cranbrook uit 1953 . Bijna was het gelukt de kofferbak van deze wagen te redden voor het museum van Jan , Helaas waren de schrootmannen ons voor en is ze met de rest voorgoed verdwenen
            3 - Chrysler New Yorker (had ooit een V8 motor) uit 1952 . Het linker achterspatbord was een wisselstuk en was rood . Die staat wel in het museum .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
              Bedankt Realsteel Wat zouden we doen zonder al u zoekwerk

De 52 Chrysler lijkt verdacht veel op mijn 1954 Chrysler Imperial, welke gelukkig in een betere staat was en wel de 331 Hemi V-8 heeft.

Comment

• Hier nog enkele foto's waarvan ik niet weet wat er op staat.

Comment

• @ Italië gespot
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk Berichten
                    @ Italië gespot
                    Dat blijven echt onwijs leuke dingen.

Comment

• inderdaad , deze gebruikten ze als rek om stenen op te leggen x'D

Comment

• Kwam ik net tegen op het franse forum. Leek me echt wat voor "ome" Jan

Comment

• @ Dutch Deuce : Ja die Chrysler was inderdaad een imposante wagen , zelfs toen ie al zo ver heen was.
                          Maare Chrysler Imperial 1954 I'm impressed !! die hebben als ik het goed heb dunnere achterruit stijlen dan deze.

@ Arco : Mooi tuin ornament . Buick Special Riviera 1954 met optionele continental kit bumper.

@ Little oldtimerke
                          1 - Is een Ford Cortina Mk1 eerste model 1962 - 1964
                          2 - Plymouth Cranbrook 1951 of 1952
                          3 - Overzichtsfoto met middenin vooraan een Chevrolet Bel Air uit 1953 en links daarvan een Ford Taunus 17M P3

Comment

• ergens in de USA in ne vergeten container zit een corvette en er naast ook een verbrede stingray ook
                            Last edited by ; 25/08/2011, 02:32.

Comment

• da is pijnlijk om die Vette's zo te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                                De 52 Chrysler lijkt verdacht veel op mijn 1954 Chrysler Imperial, welke gelukkig in een betere staat was en wel de 331 Hemi V-8 heeft.
                                Gelukkig maar. Stel je voor je moest aan deze nog gaan beginnen. Mooie wagen trouwens zo'n Imperial!

Comment

• [quote=Realsteel;4716324
                                  @ Arco : Mooi tuin ornament . Buick Special Riviera 1954 met optionele continental kit bumper.

[/quote]

Moet die niet in het museum aan de muur of zo?

Comment

• Mmmm, ni makkelijk

Comment

• Die eerste is inderdaad een moeilijke ,maar ik vermoed dat het een detail is van de Chevrolet Bel Air uit 1953 waar de dakplaat van af was . Dat was de allerlaatste auto in die rij
                                      2 - Is een Fiat 1100R
                                      3 - Chevrolet Bel Air hardtop coupé 1957

Comment

• Hallo ,

Enkele weken geleden volgende op de gevoelige plaat kunnen vastleggen :

Last edited by ; 21/09/2011, 17:06.

Comment

• Gaaf wat je laatst op de foto hebt vastgelegd!

Comment

Working...
                                          X