Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    Die eerste is inderdaad een moeilijke ,maar ik vermoed dat het een detail is van de Chevrolet Bel Air uit 1953 waar de dakplaat van af was . Dat was de allerlaatste auto in die rij
    2 - Is een Fiat 1100R
    3 - Chevrolet Bel Air hardtop coupé 1957
    Ik dacht het ook al dat die eerste de belair moest zijn. Want daar lag een motorkap los boven op die hier ook op lijkt te liggen.

Comment

• In de Ardennen deze week

Garage langs de hoofdbaan,kon moeilijk foto's nemen
      1ste garage vermoedelijk een volkswagen k70,tweede was leeg,laatste een oud bestelwagentje

Last edited by ; 26/08/2011, 10:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ghia73 Bekijk Berichten
        Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
          Gelukkig maar. Stel je voor je moest aan deze nog gaan beginnen. Mooie wagen trouwens zo'n Imperial!
          Mijn Imperial is wel gesloopt, want er zat geen interieur meer bij en geen papieren.
          Heb nog wel het onderstel met motor e.d.

Comment

• Jammer op zich, maar niet alles kan eenmaal gered worden he.

Comment

• Retegave dingen die toyo's. Die andere vondst is ook echt gaaf trouwens.

Comment

• die garages

Locatie via PM?
                www.opelklassiek.be

Comment

• @ CALIGULA 123
                  waar heb jij die kunnen vast leggen nog zoveel klassieke wagens en twee t1tjes te zien ook
                  waar nog onderdelen opzitten waar ik naar zoek

Last edited by ; 27/08/2011, 20:32.

Comment

• weer een item geindentificeert

peugeot 402B

de bumper van deze auto ligt ws ook in het museum

Comment

• ??

Fiat 1100 R

Fiat 1100 R

Comment

• @lord-of-de-scoo t2

dit is een chevrolet bel air +/-1956 57

??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          Zalig
                          Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          die garages

Locatie via PM?
                          K70 !!

Ik wil mee !
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Hey Lord/Michel
                            Zal direct de fotos van post 4016 even doen .
                            1 - Is de achterkant van de Chevrolet Bel Air Hardtop Coupe uit 1957 die u al eerder postte.
                            3 - Lijkt mij eerder het stuur en dashboard te zijn van een van de Opels Kapitän

Zo ,ik had vandaag Arco op bezoek en dat was bar gezellig .
                            De hoofdmoot van deze dag was roest ,en ik heb Arco een kleine rondleiding gegeven hier in de omgeving en een heel stel wrakken laten zien .
                            Ook nog wat fotos gemaakt bij en in een zeer urbex waardig gebouw.
                            En ik denk dat we binnenkort wel een serie van zijn fotos kunnen verwachten op dit topic.
                            Arco bedankt voor een toffe dag !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                              K70 !!

Ik wil mee !
                              Na wat gegoogle aan de hand van de dakfoto zou het jammergenoeg geen k70 zijn.
                              Het dakgootje loopt verder dan de achterste raam,eerder een bruine Polo sedan ?
                              Op de raam kleefde het lichtblauwe vw/audi stickertje dus merk zal wel kloppen.
                              Sorry voor de valse hoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ghia73 Bekijk Berichten
                                Na wat gegoogle aan de hand van de dakfoto zou het jammergenoeg geen k70 zijn.
                                Het dakgootje loopt verder dan de achterste raam,eerder een bruine Polo sedan ?
                                Op de raam kleefde het lichtblauwe vw/audi stickertje dus merk zal wel kloppen.
                                Sorry voor de valse hoop

K70 zou leuk geweest zijn ... maar alles voor de jaren 90 waar een VW-Badge op staat =
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Gisteren ben ik met de professor op sjouw geweest in en rond Meerkerk. Onder andere veel foto's van de rekordjes gemaakt en een verassing, een Echt oudje van canadese makelij. Ik post zo snel mogelijk foto's.
                                  Maar ik heb de professor ook nog voor enkele korte momenten naar deze eeuw mee gekregentrouwens. Hij fotografeerd nog met rolletjes, maar vanwege mijn slechte mobiliteit heeft hij ook enkele keren het digidoosje van mij ter hand genomen!
                                  Vervolg komt snel!

Comment

• In de Auto Motor Klassiek van deze maand staat een Kaiser Manhattan Schuurvondst! Origineel nederlands, eerste eigenares, en hoogst waarschijnlijk een in Rotterdam geassambleerde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                      In de Auto Motor Klassiek van deze maand staat een Kaiser Manhattan Schuurvondst! Origineel nederlands, eerste eigenares, en hoogst waarschijnlijk een in Rotterdam geassambleerde.

Volgens mij is het geen Kaiser Manhattan,maar een Kaiser Special of Deluxe.
                                      In 1949 is er wel een Frazer Manhattan gemaakt ,maar deze lijkt er totaal niet op.
                                      Bij deze vraag ik Jack een en ander na te zien,bij voorbaat dank.

Groeten Hans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk Berichten
                                        Volgens mij is het geen Kaiser Manhattan,maar een Kaiser Special of Deluxe.
                                        In 1949 is er wel een Frazer Manhattan gemaakt ,maar deze lijkt er totaal niet op.
                                        Bij deze vraag ik Jack een en ander na te zien,bij voorbaat dank.

Groeten Hans
                                        Kan heel goed. Ik zou het niet weten eerlijkgezegd. Hij stond zo beschreven, dat heb ik even overgenomen. Maar wel bedankt natuurlijk voor de opmerking.

Comment

• Even een "hint" naar de oude canadees die Jack me heeft laten zien. We maken er een raadplaatje van. (ja hij is lastig!)

Comment

Working...
                                          X