Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
    Ford....Canada ?
    Hij is als ford en chevrolet gebouwd, en deze was hoogst waarschijnlijk een chevrolet. Hij heeft zich in een of ander menings verschil met "de buren " gemengt ooit......
    Last edited by ; 28/08/2011, 22:12.

Comment

• [quote=lord-of-de-scoo t2;4721049]
      Eerste ford is de taunus 2 deurs van laatst.
      De opel op foto 2 is de Kapitan naast de belair als ik het zo zie.

Comment

• Verder met een nieuw stukje rondleiding in zuid Holland. Enkele dorpen verder op lag nog een BMW in de stuiken (Niet de auto van het raadplaatje). Ironisch genoeg wordt voor dit wrak nog steeds de schorsing en stalling betaald. Dit terwijl de wagen zo rot is dat het achterpaneel reeds afscheid heeft genomen van de wagen en de scene inmiddels lijkt te willen ontvluchten. Veel verder dan de grond achter de wagen is het paneel echter nog niet gekomen.

Voor het precieze type moeten we de Prof effen "polsen" (dit is trouwens 1 van de zeldzame digifoto's van de prof!!!!!

Comment

• We stappen inmiddels weer in de auto en rijden nog wat durpkes verder. Bij een volgende boer aangekomen hebben we even met de dol enthousiaste hond staan kroelen, en hebben een poosje met de eigenaar staan converseren. Een Reliant Regal die zo uit "the fast and furious" lijkt te komen, lag pontificaal voor aan in beeld. Ëen tweede exemplaar in restauratie was binnen onderwerp van gesprek. Ook deze zal weer hersteld worden overigens. Iets verder op staat de canadees van het raadplaatje. (niet in beeld) Maar we wachten nog even met de onthulling.

Comment

• Comment

• Ook stonden er enkele "modderbakken" op het terrein. Ene stond net bij de regal al in beeld, dit was de andere

Comment

• Hierna een uitgebreide foto reportage bij de inmiddels van een eigen bos voorziene Canadees. Als dit beestje ooit weg moet, dan zullen er toch in iedergeval 2 a 3 bomen gerooid moeten gaan worden. (ben toch benieuwd of jullie hem gaan raden. IK had iig niet iets van dit caliber daar in het platteland van de prof verwacht!)

Na die foto's gemaakt te hebben zijn we de dijk waar we op reden een stukje verder gereden en kwamen we bij de schoonheid. Een oude goelet neem ik aan?

Comment

• De prof aan 't werk bij de Goelet.

Comment

• Regen als een beest was het volgende dat we mee maakte. Gelukkig waren we enkele seconden er voor in de wagen gestapt en opweg gegaan naar een urbex site met de allerlaatste restanten van de Camaro die laatst door de tovenaar geplaatst is. Het betreft hier een oude Meelfabriek. Helaas is het spul al zolang leeg dat het geheel ingegroed is, en voor mij geheel onbereikbaar was op de krukken. Deze foto reportage is dus ook GEHEEL in digidoosje uitvoering gemaakt door de prof!!! (ja de legendarische camera waarme de prof gewerkt heeft staat inmiddels op Ebay, en de biedingen reizen de pan uit )

En ik weet dat we eigenlijkl geen urbex site zijn, maar ik wilde de foto's die de prof met gevaar voor eigen leven maakte niet achter houden. Een deel van de machienerie die ooit door leren banden en mogelijk een stoommachine werd aangedreven zijn ook vereeuwigd

Comment

• De deuren en de wielen van de camaro lagen nog ergens achteloos in een hoekje, en zijn het nog meest herkenbare restant van het arme ding. Deze wagen is/was zelfs nog slechter dan de wagens in Chatillon!

Nog meer van de meer dan antieke machienerie. Naar het schijnt liag dit gebouw er al meer dan 50 jaar verlaten bij, en in de Camaro heeft een jonge tovenaar nog gespeeld 25 jaar geleden. De achteras en zo zijn onder een crosswagen verdwenen.

Comment

• Geloof het of niet, dit is ALLES wat er rest van het arme Camarotje

Comment

• Comment

• Tegen alle regels in nog even een paar van de schuur. Want de prof heeft zelfs binnen zeer zijn best gedaan!

Comment

• Leuke serie Arco
                              De BMW is trouwens een oude 3.0 uit begin 70er jaren.

En lord de wagen op de 2e foto van post 4044 is een Opel Kapitän 1955/1957 , deze lag in het rijtje van 4 Kapitäns naast elkaar

Comment

• geweldige foto's mannen
                                ik ben zelf ook gek van riem aangedreven spul
                                dus wat mij betreft
                                laat maar komen die foto's
                                wat betreft die canadees
                                als hij de ww2 heeft overleeft
                                laat maar lekker rusten op de plek waar hij ligt
                                Last edited by ; 28/08/2011, 22:41.

Comment

• Echt zalig wat hier te zien is op de laatste pagina's

Opelfreak en ik hebben zojuist beslist dat we eerdaags nog eens naar onze bus gaan voor een inspectieronde na drie jaar Bij het zien van deze foto's zou ik morgen al willen gaan

Comment

• Idd

Bij dat boerke wil ik overigens ook wel eens kijken gaan die ascona a is te gek !
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• Nog een laatste toevoeging uit regio limburg. Ook hier van de week nog wat roest ontdekt.

Bijvoorbeeld deze mga, tenminste ik denk dat dit het was. Alle wit is zo'n beetje plamuur. Ijzer was er vrijwel niet meer aanwezig.

Comment

• gezocht
                                        wie heeft er voor het museum nog onderdelen of plaatwerk liggen van de3 sloperij chatillon waar niets meer mee gedaan wordt voor het museum

gr
                                        jan
                                        Last edited by ; 28/08/2011, 22:56.

Comment

• Comment

Working...
                                          X