Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
geweldige foto's mannen
ik ben zelf ook gek van riem aangedreven spul
dus wat mij betreft
laat maar komen die foto's
wat betreft die canadees
als hij de ww2 heeft overleeft
laat maar lekker rusten op de plek waar hij ligt
Ik was ook niet bepaald van plan om hem weg te gan halen hoor. Maar hij staat als ik het goed begreep nogsteeds op de nominatie om ooit aan de gang gemaakt te worden.
Ik heb nog ene foto van de aandrijving in de molen, en qua oude machinerie ook nog ene uit de ascona op de boerderij
Hmmm ik zie dat ik een foto moet gaan maken van de achterramen van mijn bus. Die zitten er mee vol. En ik heb een doosje met stickers klaar staan voor als ene het begeeft. De meeste zijn echte oude die er op zitten, er zijn ookenkele repro's bij.
Hmmm ik zie dat ik een foto moet gaan maken van de achterramen van mijn bus. Die zitten er mee vol. En ik heb een doosje met stickers klaar staan voor als ene het begeeft. De meeste zijn echte oude die er op zitten, er zijn ookenkele repro's bij.
Leuk !
Op mijne VW 411 van 68 plakt er nog niets ... maar ik wil er zeker verandering in brengen door een paar van die tijd op te kleven !
Aha, toch nog wat gevonden in de archieven. Dan heb je een idee van de stickers Dit is op een optreden van een comisch imitator van een duits schlagerzanger, dus let even niet op de persoon naast de bus.....(not me). Maar het was wel een waanzinnige dag. We hebben wel een doldwaze en heel gezellige dag met hem en zijn 2 dochters gehad. Een van hen is de dame rechts.
@ Opelfreak : Leuke barnfind die Fiat 1300 . Vorig jaar heb ik zelf nog een soortgelijke 1500 gevonden , daar zal ik eens een foto van opzoeken.
Geloof het of niet maar de motor van die A Ascona doet het nog steeds .
Tot voor kort zat er een grote circelzaag aan het achterwiel gekoppeld waar kachelhout mee werd gezaagd
Oftewel starten , steen op het gaspedaal en zagen maar !!!!!
Van die BMW heb ik ook ergens betere fotos . Die zal ik ook eens opscharrelen , een kijk waard want die is echt onwaarscijnlijk rot
Dat zijn idd wel wat stickers bij mij zouden het er max 5 mogen zijn !
Hoort bij zo'n bus he, heb ook nog een berg oude koffers, oranje brabantia bussen en blikken, en weet ik veel wat allemaal om hem hem aan te kleden op de beurzen.
Opelfreak, zijn die foto's van je schuurvondst zaterdag genomen op een lokale meeting in Borgloon bij de oude siroopfabriek? Zoja, dan ken je deze wsl ook wel...
Opelfreak, zijn die foto's van je schuurvondst zaterdag genomen op een lokale meeting in Borgloon bij de oude siroopfabriek? Zoja, dan ken je deze wsl ook wel...
Comment