Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opelfreak, zijn die foto's van je schuurvondst zaterdag genomen op een lokale meeting in Borgloon bij de oude siroopfabriek? Zoja, dan ken je deze wsl ook wel...
Ik weet ook nog zo'n plaats, in Vlaanderen nog wel, maar de eigenaar wil momenteel nog van geen bezoek weten
Maar we blijven proberen...
@opelfreak : die stond juist achter de fabriek
Het is eigenlijk een wonder dat die plek daar er nog is. De gemeente is er al zoveel decenia mee bezig om het weg te krijgen, en ze hebben het al deels weg gekregen. Het bedrijf loopt nog min of meer, das wel een voordeel in deze. Maar ga er maar vanuit dat het daar niet lang meer duurt.
Aangezien de "raadfoto "van laatst niet geraden wordt, hier een paar foto's waarop de Chevy wel herkenbaar is. Het is een volbloed Canadese oorlogsveteraan. En het arme ding staat hier al vele jaren te kijken hoe de bomen rondom hem uit de grond komen. Thanks Realsteel for showing it!
Met de die-hard freaks die uit het goeie hout gesneden zijn - hier ondertussen wel bekend - wil ik gerust locaties uitwisselen via pm.
Dat moet toch kunnen
Maar we hebben er ondertussen blijkbaar eentje gekregen
Met dank
Helemaal mee eens. Alleen het "openbaar" vermelden van lokaties is niet geheel handig lijkt me. Maar onder elkaar weten we toch waar we aan toe zijn lijkt me. Ik ben dus ook pro pm.
Kon hier een paar dagen geleden kwa uiterlijk ook staan
En gisteren al zo na een goede wax-beurt
Ik heb zo'n 15 jaar geleden een 412 LE Variant gesloopt alleen voor de motor (nu in een buggy) en heb er zelfs nog wat onderdelen van.
Achteraf wel jammer, maar goed toen waren ze al niet geliefd
Comment